Auto-Danzet

ul. Polna 7, 83-031 Łęgowo

****** 4.4 (6 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

ul. Polna 7, 83-031, Łęgowo

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

profesjonalana i pełna obsługa samochodów w zakresie mechaniki, elektryki, klimayzacji i innych.

Więcej

Opinie (6)

Dodaj opinię
4.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 6 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dokonano wymiany sprzęgła. Usługa wykonana bardzo szybko, sprawnie i rzetelnie. Jakość usługi oceniam bardzo wysoko. Polecam warsztat.


    Skoda Fabia 2004

  • c
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Oddałem auto z niesprawnym zamkiem centralnym (nie działały 3 z 4 drzwi).Widać było że centralka działa tylko siłowniki (nie miały siły ani zamknąć ani otworzyć drzwi).
    Naprawa polegała na wymianie samych siłowników w cenie -no właśnie cena,zapłaciłem za wszystkie tyle co w innych warsztatach z jeden chcieli (bo niby że Honda i trzeba z Japonii ściągać) .Naprawa trwała dwa dni.Jestem zadowolony z usługi ,która miała miejsce miesiąc temu i nadal działa.
    Pozdrawiam -właściciel ogórka


    Honda

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Oddałem tam rok temu swój samochód, wiem ,że dodaję opinie późno ale to co opisuję było problemem zaraz po naprawie. A wiec w moim samochodzie byl wymieniane koncowki drazkow kierowniczych (tutaj wszystko bylo w porzadku), tarcze i klocki (tu juz pojawily sie problemy) i tlumik koncowy (tu mam najwieksze zastrzezenia). Samochod oddalem rano ok. 10 i mialem go odebrac tego samego dnia po poludniu i termin zostal bez problemu dotrzymany, ceny tez nie byly dosc tanie niestety przy zakladaniu klockow i tarcz prowadnice i tloczek nie zostaly sprawdzone przez co lewa strona samochodu hamowala slabiej ale to wyszlo po paru dniach na zbierznosci i badaniu technicznym natomiast tlumik zostal tak zamontowany ze w zakresie 2500-3500 tak niemilosiernie rezonowal ze fabryczne glosniki nie dawaly rade tego zagluszac, godzine po odebraniu samochodu zadzwonilem do warsztatu z informacja co sie dzieje i czy moge jutro podjechac bo takim samochodem nie da sie jezdzic na co pan mnie grzecznie poinformowal, ze na poprawke moge przyjechac najszybciej za 2 tygodnie. Po tych 2 wpadkach stwierdzilem ,ze nie chce miec z tym serwisem nic wspolnego, tlumik naprawilem w firmie zajmujacej to tlumikami i specjaliscie zajelo to 15 minut z pokazaniem mi w kanale gdzie jest problem i zalatwilem to nastepnego dnia, natomiast przy zacisku wystarczylo rozebrac i nasmarowac prowadnice. Szkoda ze usluga byla wykonana "po lebkach" bo ceny warsztatu naprawde przystepne


    Fiat

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    P. O . L. E. C. A. M. naprawdę bardzo dobry mechanik raz byłem i będę go "odwiedzać" z każda usterka w moim samochodzie
    szybko wszytkie usterki usunięte i naprawdę nie skasowal tak dużo jak w innych warsztatach w których się dowiadywałem o to samo czyli. wymiana drazkow filtrow swiec problemy z imobil. , rozruchem i w 1 południe zrobil wszystko co chciałem 6+ dostaje


    auto

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jeśli ktoś wystawia negatywa to powinien chociaż napisać jak naprawdę było.
    > naprawa alternatora opiewała na wymianę regulatora napięcia i mostka i te części zostały wymienione - nie wiem skąd pomysł, że sugerowaliśmy wymianę całego alternatora.
    > Nie możemy uznać reklamacji na podstawie tego, że klient przyszedł i mówi, że alternator się rozsypał i jest w naprawie u innego mechanika. Skąd możemy wiedzieć co się stało i się do tego odnieść skoro klient nie pofatygował się przedstawić problemu. To chyba oczywiste, że reklamację składa się przychodząc z uszkodzonym towarem, a nie opowieściami. Tak jest zarówno w warsztatach jak i w supermarketach!
    > nierówna praca silnika, z którą klient do nas przyjechał skierowała podejrzenie na rozrząd, po wymianie którego wg klienta zaczęły się problemy. Osłony częściowo zostały zdemontowane (co klient sam widział) oraz dolne koło pasowe, było zdjęte aby sprawdzić ustawienia, ale krytyczny stan mechanizmu napędowego (m.in. spawane koło pasowe) odwiodły nas od dalszego rozbierania. Tym bardziej, że klient za to nie płacił a tak zgnitego samochodu nie dało się podnieść. Zasugerowaliśmy zatem klientowi (żeby nie narażać go na dodatkowe koszty), aby wrócił do warsztatu gdzie zmieniano rozrząd aby to sprawdzili.
    > kwota usługi nie była kwotą jedynie za naprawę alternatora (za taką kwotę rzeczywiście wymienilibyśmy go na nowy) tylko za szereg napraw.
    Zapewne niezadowolony klient jest rozgoryczony gdyż porusza się cykającą bombą, która sprawia zagrożenie dla wszystkich użytkowników dróg. Samochodu nie ma jak podnieść zgnite progi, podłoga i elementy konstrukcyjne nadwozia, ale najgorsze to zgnite kielichy amortyzatorów z przodu zostały połatane włóknem szklanym i to wszystko za symboliczna dopłatą u Pana, który wymieniał rozrząd.
    Ciekaw jestem jaki diagnosta wziął na swoją odpowiedzialność i sumienie pieczątkę w dowodzie rej. tego pojazdu.


  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Fuszerka i partactwo! Panowie w tym warsztacie zupełnie nie znają się na mechanice samochodowej - o wiele bardziej profesjonalni byliby w pracy w supermarkecie. Stwierdzili, że w moim aucie do wymiany jest cały alternator, za taką też wymianę zapłaciłem. Po niecałym miesiącu jazdy, samochód przestał działać. Przeholowałem do najbliższego warsztatu, a tam diagnoza - w alternatorze wymienione zostały jedynie dwie części, co więcej nie zostały dokręcone, w wyniku czego zmieniło cały alternator!!! Najlepsze jest to, że w Auto Danzet nie uznają swojej własnej gwarancji!!!!! To są po prostu żarty. Droga fuszerka! Na domiar wszystkiego ci "mechanicy" potrafią na oko ocenić, nawet nie zdejmując osłony, że rozrząd samochodu nadaje się do wymiany!! Panowie, czas chyba zmienić zawód, bo z takimi "umiejętnościami" to do cyrku! A warsztat nie szanuje swoich klientów, ani pracy jaką rzekomo ma wykonywać... Żenada!! Odradzam, każdemu bo mnie taki cyrk kosztował w błoto ponad 600!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jeśli ktoś wystawia negatywa to powinien chociaż napisać jak naprawdę było.
    > naprawa alternatora opiewała na wymianę regulatora napięcia i mostka i te części zostały wymienione - nie wiem skąd pomysł, że sugerowaliśmy wymianę całego alternatora.
    > Nie możemy uznać reklamacji na podstawie tego, że klient przyszedł i mówi, że alternator się rozsypał i jest w naprawie u innego mechanika. Skąd możemy wiedzieć co się stało i się do tego odnieść skoro klient nie pofatygował się przedstawić problemu. To chyba oczywiste, że reklamację składa się przychodząc z uszkodzonym towarem, a nie opowieściami. Tak jest zarówno w warsztatach jak i w supermarketach!
    > nierówna praca silnika, z którą klient do nas przyjechał skierowała podejrzenie na rozrząd, po wymianie którego wg klienta zaczęły się problemy. Osłony częściowo zostały zdemontowane (co klient sam widział) oraz dolne koło pasowe, było zdjęte aby sprawdzić ustawienia, ale krytyczny stan mechanizmu napędowego (m.in. spawane koło pasowe) odwiodły nas od dalszego rozbierania. Tym bardziej, że klient za to nie płacił a tak zgnitego samochodu nie dało się podnieść. Zasugerowaliśmy zatem klientowi (żeby nie narażać go na dodatkowe koszty), aby wrócił do warsztatu gdzie zmieniano rozrząd aby to sprawdzili.
    > kwota usługi nie była kwotą jedynie za naprawę alternatora (za taką kwotę rzeczywiście wymienilibyśmy go na nowy) tylko za szereg napraw.
    Zapewne niezadowolony klient jest rozgoryczony gdyż porusza się cykającą bombą, która sprawia zagrożenie dla wszystkich użytkowników dróg. Samochodu nie ma jak podnieść zgnite progi, podłoga i elementy konstrukcyjne nadwozia, ale najgorsze to zgnite kielichy amortyzatorów z przodu zostały połatane włóknem szklanym i to wszystko za symboliczna dopłatą u Pana, który wymieniał rozrząd.
    Ciekaw jestem jaki diagnosta wziął na swoją odpowiedzialność i sumienie pieczątkę w dowodzie rej. tego pojazdu.

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat