Diag-Auto Elektronika Samochodowa

Piękna 3, 82-500 Kwidzyn

****** 1 (3 opinie)

DODAJ OPINIĘ

DODAJ OPINIĘ

Opinie (3)

Dodaj opinię
1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 3 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Bardzo niemiła obsługa. Mieli mi zamówić głośniki - zamówili Pioneer TS-G1710F Warte do 120 zł max. Chcieli za nie policzyć 220 zł [wymoderowano]
    Jak powiedziałem, że podziękuję i zamówię swoje głośniki to powiedzieli że mam im się więcej nie pokazywać. Bo co - nie dałem się oszukać?
    Totalne dno. Trzymać się od tych [wymoderowano] trzeba z daleka!!!


    Chrysler PT Cruiser

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Miałem dwie przygody w tym warsztacie. Pierwszy raz, gdy zepsuła się blokada kierownicy w moim Scenic II. W warsztacie na Pięknej sprawnie zostało to zdiagnozowane. Stwierdzili, że do wymiany jest blokada kierownicy. Koszt łącznie z robocizną wycenili na nie mniej niż 750,-zł i to pod warunkiem jeśli będzie osiągalna tańsza blokada. Moje zdziwienie, że tak drogo, skomentowali stwierdzeniem "co pan myśli, elektronika w samochodzie kosztuje". Będąc w sytuacji bez wyjścia zostawiłem u nich auto, ale po powrocie do domu kiedy się zorientowałem, że sprawna blokada kosztuje w internecie 150,-zł, postanowiłem zabrać auto i dokonać naprawy we własnym zakresie, co się okazało wcale nie trudne nawet dla nie fachowca. Przy okazji okazało się, że zakup drugiej blokady jest zbędny, bo ta zablokowana dała się w prosty sposób odblokować. W efekcie oszczędziłem co najmniej 700,-zł, bo skasowali mnie tylko na 50,-zł za diagnostykę komputerową. Drugi raz trafiłem do warsztatu na Piękną, kiedy mój Scenic II nie chciał odpalić, a zasugerowano mi, że to może być defekt w elektronice. W warsztacie na Pięknej po podłączeniu komputera nie wykryli żadnych istotnych błędów które można byłoby wiązać z niesprawnością auta. Przyjęli jednak auto do naprawy z zastrzeżeniem, że może to długo potrwać bo mają bardzo dużo umówionych w kolejce aut do naprawy. Na drugi dzień zadzwonili, że auto jest do odbioru. Skasowali za naprawę nawet solidnie, zgodnie z obowiązującą u nich zasadą ("elektronika w samochodzie kosztuje") i mimo wszystko, wyjechałem od nich zadowolony. Jednak problem powrócił w następnym dniu. Auto nadal nie odpalało. Udałem się do warsztatu na Piękną z przekonaniem, że skoro ten sam problem nadal występuje to auto po prostu nie zostało naprawione i albo je naprawią, albo zrezygnują i zwrócą pieniądze. Nic z tych rzeczy. Stwierdzili, że dokonali uczciwej naprawy, przeczyścili i wyregulowali zawór paliwa na pompie wtryskowej, oraz, że trzeba dokonać czyszczenia całego układu paliwowego, a oni tego nie robią. Wprawdzie po naprawie uprzedzali, że nie dają gwarancji, ale po naprawie i jak to się ma w zestawieniu z solidnością warsztatu i uczciwym traktowaniem klienta? Poza tym stwierdzili, że skoro nie mam do nich zaufania to nie wykonają dla mnie żadnej usługi. Czyli krótko mówiąc, dla nich ważne, że wzięli kasę, a co o tym myśli klient nie ma znaczenia.
    Odholowałem samochód do innego warsztatu, gdzie mechanik, bez podłączania jakichkolwiek przyrządów zlokalizował usterkę. Okazało się, że przewód paliwowy powrotny był nieszczelny i układ się zapowietrzał. Wystarczyło lekko podpompować paliwo ręczną pompką (łatwo dostępną w przedziale silnika) i auto odpalało. No cóż, ceniący się wysoko specjaliści z warsztatu na Pięknej, jeśli w ogóle wykonali czyszczenie i regulację zaworu paliwowego, to były to czynności zbędne niemające związku z zaistniałą usterką.
    Tak wygląda ich profesjonalizm, co usilnie wciskają każdemu kto się u nich pojawi.


    Scenic II

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód zostawiony na działające z przerwami przyciski w kierownicy (radio, tempomat). 30% narzutu na częściach. 30% narzutu na robociźnie. Jak się nie decydujesz na kompletną naprawę u nich, to nie licz numer części do wymiany. Oczywiście za diagnozę płacisz w tym przypadku jak za zboże. Konkrety: taśma/zwijak w Internecie 160pln u nich 250pln - cały czas mówimy o zamienniku. Wymiana taśmy w ASO 100-150pln, a ja za samą diagnozę bez jakiejkolwiek wymiany i podania numeru części do wymiany zapłaciłem 150pln. Czas jaki został poświęcony na robociznę to max 2godziny. Tyle upłynęło od momentu odstawienia auta do telefonu z diagnozą. Na terenie firmy ledwo można się przecisnąć jako pieszy, że o manewrach samochodem nie wspomnę. Moje auto wróciło z eleganckim wgnieceniem i szeroką rysą w drzwiach. Nagrania nie mam i za rękę nie złapałem - tylko dlatego nie zgłosiłem szkody. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    Do tego aspekt poboczny, ale niemniej ważny. Zero elastyczności i podejścia pro-klienckiego. Biznes plan oparty o zasadę: „skroić raz a dobrze, bo i tak mamy klientów na 2 tygodnie do przodu...”


    Hyundai Santa Fe

Podobne warsztaty