Diag-Auto Elektronika Samochodowa

Piękna 3, 82-500 Kwidzyn

****** 1.3 (5 opinii)

Opinie (5)

Dodaj opinię
1.3 ******
Ocena wystawiona na podstawie 5 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Otdaw bmw x5 e53 zrobić i-bus prawe miesięc pzrstojaw. Nei żadnego pojęcie, do naprawi pokazaw jak buli zrobleno ja to zrobiw. W czwartek pokazaw. A w pjontek już zadzwonili, samochód sprawny.. Panowie, zrobili tak jak było zrobleno, ale nei po fabrycznie. [wymoderowano] korek, złamali radio. I czele za to 250 zt..


    BMW x5 e53

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Oddałam do warsztatu auto z błędami wyświetlanymi na ekranie typu:
    Bark połączenia płynu spryskiwaczy,
    brak połączenia wycieraczki tylniej.
    Zasilanie się wyłączało na kilka sekund i pojawiało się ponownie.
    Pan stwierdził, że to zepsuty moduł który zamówił na allegro. Wymiana modułu wraz z podpięciem komputera to koszt 940 zł. Gdzie koszt modułu to 200 zł.
    Zabierając auto po 300 metrach błędy pojawiły się ponownie.
    Wstawiłam auto w najbliższy poniedziałek auto było sprawdzone pod względem kabli u innego mechanika i nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości. Ten stwierdził, że trzyletnie auto miało pognite kable z tyłu oraz rozpięte kable z przodu.
    Auto miało być sprawdzane przez kolejny tydzień.
    W Aucie został rozłączony system start-stop.
    Następnie zostałam oskarżona o kradzież modułu za który zapłaciłam.
    Łączny czas pobytu auta na warsztacie to trzy tygodnie.

    Nie wydaje faktur bo jak twierdzi znacznie wrosną koszty za usługę. Nie wydaje zaświadczenia ani innej informacji pisemnej co zostało naprawione.

    Pan jest arogancki i niestety koszty za usługę są naprawdę koszmarnie wysokie.




    Volkswagen/Polo

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Bardzo niemiła obsługa. Mieli mi zamówić głośniki - zamówili Pioneer TS-G1710F Warte do 120 zł max. Chcieli za nie policzyć 220 zł [wymoderowano]
    Jak powiedziałem, że podziękuję i zamówię swoje głośniki to powiedzieli że mam im się więcej nie pokazywać. Bo co - nie dałem się oszukać?
    Totalne dno. Trzymać się od tych [wymoderowano] trzeba z daleka!!!


    Chrysler PT Cruiser

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Miałem dwie przygody w tym warsztacie. Pierwszy raz, gdy zepsuła się blokada kierownicy w moim Scenic II. W warsztacie na Pięknej sprawnie zostało to zdiagnozowane. Stwierdzili, że do wymiany jest blokada kierownicy. Koszt łącznie z robocizną wycenili na nie mniej niż 750,-zł i to pod warunkiem jeśli będzie osiągalna tańsza blokada. Moje zdziwienie, że tak drogo, skomentowali stwierdzeniem "co pan myśli, elektronika w samochodzie kosztuje". Będąc w sytuacji bez wyjścia zostawiłem u nich auto, ale po powrocie do domu kiedy się zorientowałem, że sprawna blokada kosztuje w internecie 150,-zł, postanowiłem zabrać auto i dokonać naprawy we własnym zakresie, co się okazało wcale nie trudne nawet dla nie fachowca. Przy okazji okazało się, że zakup drugiej blokady jest zbędny, bo ta zablokowana dała się w prosty sposób odblokować. W efekcie oszczędziłem co najmniej 700,-zł, bo skasowali mnie tylko na 50,-zł za diagnostykę komputerową. Drugi raz trafiłem do warsztatu na Piękną, kiedy mój Scenic II nie chciał odpalić, a zasugerowano mi, że to może być defekt w elektronice. W warsztacie na Pięknej po podłączeniu komputera nie wykryli żadnych istotnych błędów które można byłoby wiązać z niesprawnością auta. Przyjęli jednak auto do naprawy z zastrzeżeniem, że może to długo potrwać bo mają bardzo dużo umówionych w kolejce aut do naprawy. Na drugi dzień zadzwonili, że auto jest do odbioru. Skasowali za naprawę nawet solidnie, zgodnie z obowiązującą u nich zasadą ("elektronika w samochodzie kosztuje") i mimo wszystko, wyjechałem od nich zadowolony. Jednak problem powrócił w następnym dniu. Auto nadal nie odpalało. Udałem się do warsztatu na Piękną z przekonaniem, że skoro ten sam problem nadal występuje to auto po prostu nie zostało naprawione i albo je naprawią, albo zrezygnują i zwrócą pieniądze. Nic z tych rzeczy. Stwierdzili, że dokonali uczciwej naprawy, przeczyścili i wyregulowali zawór paliwa na pompie wtryskowej, oraz, że trzeba dokonać czyszczenia całego układu paliwowego, a oni tego nie robią. Wprawdzie po naprawie uprzedzali, że nie dają gwarancji, ale po naprawie i jak to się ma w zestawieniu z solidnością warsztatu i uczciwym traktowaniem klienta? Poza tym stwierdzili, że skoro nie mam do nich zaufania to nie wykonają dla mnie żadnej usługi. Czyli krótko mówiąc, dla nich ważne, że wzięli kasę, a co o tym myśli klient nie ma znaczenia.
    Odholowałem samochód do innego warsztatu, gdzie mechanik, bez podłączania jakichkolwiek przyrządów zlokalizował usterkę. Okazało się, że przewód paliwowy powrotny był nieszczelny i układ się zapowietrzał. Wystarczyło lekko podpompować paliwo ręczną pompką (łatwo dostępną w przedziale silnika) i auto odpalało. No cóż, ceniący się wysoko specjaliści z warsztatu na Pięknej, jeśli w ogóle wykonali czyszczenie i regulację zaworu paliwowego, to były to czynności zbędne niemające związku z zaistniałą usterką.
    Tak wygląda ich profesjonalizm, co usilnie wciskają każdemu kto się u nich pojawi.


    Scenic II

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód zostawiony na działające z przerwami przyciski w kierownicy (radio, tempomat). 30% narzutu na częściach. 30% narzutu na robociźnie. Jak się nie decydujesz na kompletną naprawę u nich, to nie licz numer części do wymiany. Oczywiście za diagnozę płacisz w tym przypadku jak za zboże. Konkrety: taśma/zwijak w Internecie 160pln u nich 250pln - cały czas mówimy o zamienniku. Wymiana taśmy w ASO 100-150pln, a ja za samą diagnozę bez jakiejkolwiek wymiany i podania numeru części do wymiany zapłaciłem 150pln. Czas jaki został poświęcony na robociznę to max 2godziny. Tyle upłynęło od momentu odstawienia auta do telefonu z diagnozą. Na terenie firmy ledwo można się przecisnąć jako pieszy, że o manewrach samochodem nie wspomnę. Moje auto wróciło z eleganckim wgnieceniem i szeroką rysą w drzwiach. Nagrania nie mam i za rękę nie złapałem - tylko dlatego nie zgłosiłem szkody. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    Do tego aspekt poboczny, ale niemniej ważny. Zero elastyczności i podejścia pro-klienckiego. Biznes plan oparty o zasadę: „skroić raz a dobrze, bo i tak mamy klientów na 2 tygodnie do przodu...”


    Hyundai Santa Fe

Podobne warsztaty