PHU Auto-Starter

Szeroka 3a, Maciołki, 05-230 Kobyłka

****** 6 (1 opinia)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

Szeroka 3a, Maciołki, 05-230, Kobyłka

Gotówka

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Elektronika i elektromechanika samochodowa pełen zakres Diagnostyka samochodowa Posiadamy profesjonalne narzędzia pozwalające na przeprowadzenie szczegółowej diagnostyki wszystkich układów i elektronicznych systemów montowanych w samochodach popularnych marek produkcji :Niemieckiej, Włoskiej, Francuskiej, Amerykańskiej, Azjatyckiej, w tym: Japońskie Koreańskie Chińskie Komputerowa diagnostyka silnika oraz: układów wtrysku paliwa (silniki benzynowe i diesla) systemów bezpieczeństwa ABS, SRS, ASR, ESP, AIRBAG, EPC itp. komputerów , sterowników silników, immobiliserów, alarmów samochodowych, automatycznych skrzyń biegów, klimatyzacji, magistrali CAN, systemów wspomagania parkowania (parktronic). systemów , układów i modułów komfortu (centralny zamek , elektrycznie ogrzewane lusterka, podgrzewane fotele, elektrycznie podnoszone szyby i szyberdachy), oferujemy też : podstawowe podpięcie do komputera samochodu (odczyt i kasowanie błędów) pełny odczyt parametrów bieżących (sprawdzenie prawidłowości i porównanie wartości i parametrów rzeczywistych wszystkich układów elektronicznych dostępnych w danym pojeździe) manualną diagnostykę opartą na naszym doświadczeniu w przypadku starszych modeli samochodów nie posiadających złącza diagnostycznego Kasowanie inspekcji i kontrolek informujących o przeglądzie Wypalanie filtrów cząstek stałych DPF Wymianę filtrów FAP kodowanie wtrysków reset wszystkich systemów adaptacje przepustnicy cofanie tłoczków hamulcowych Naprawa i sprzedaż części rozruszników i alternatorów wszystkich marek do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn, wózków i motocykli Więcej szczegółów dostępne na stronie: www.autostarter.waw.pl

Więcej

Opinie (1)

Dodaj opinię
6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 1 opinia.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pan Rafał reanimował dziadunia , chodzi jak brzytwa. Po prostu naprawił głowice i chodzi cichutko . Polecam


    Opel Omega 1999

Nasze porady (4)

Mój samochód Opel Corsa B 1999 r. silnik 1.2 16v bez LPG, zaczyna dławić się (1-2 sekundy przerwy), kiedy wciskam gwałtownie pedał gazu lub po prostu ruszam, przy większych prędkościach powyżej 90km/h tego tak nie odczuwam, jak na 1 biegu. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku (90 stopni). Zaślepiłem EGR, wymieniłem sondę lambda na oryginalną, czyściłem przepustnice, wymieniałem świece, filtr paliwa, powietrza, czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Samochód ma 79 tyś. km przebiegu. Na zimnym silniku samochód przyśpiesza prawidłowo, brak wtedy jakiegokolwiek dławienia.
Czytałem gdzieś, że tempomat w oplu zafira można dołożyć kupując jedynie przełącznik od kierunkowskazów z funkcją tempomatu. Czy to prawda? Jak się mogę upewnić, czy to na pewno zadziała? Pozdrawiam
Samochód nadal przyspiesza prawidłowo jak kiedyś, jednak problem polega na tym, że teraz aby uzyskać takie samo przyspieszenie, muszę wciskać pedał gazu do samego końca, podczas gdy kiedyś wystarczyło wcisnąć powiedzmy w 1/3 . Dodatkowo po przekroczeniu 2.5-3 tyś obr/ samochód słabnie. Z tego co wiem, turbina nie bierze oleju.
Witam. W przedziale prędkości 100-120km/h drży mi kierownica. Podczas zwalniania/hamowania, także w tym przedziale kierownica drży. Przyznam że to kłopotliwe, bo to akurat ten przedział prędkości najczęściej utrzymywanej na trasie.

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat