DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Kamienna Góra

Auto Serwis Centrum Obsługi Pojazdów

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
0 (1 opinia)

Bohaterów Getta 1a, Kamienna Góra

O warsztacie
Opinie (1)

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

O warsztacie

 Kompleksowa obsługa samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony w zakresie mechaniki, elektroniki, diagnostyki, przeglądów technicznych oraz napraw powypadkowych.

Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
Bohaterów Getta 1a, 58-400, Kamienna Góra Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
Polityka warsztatu
Polityka warsztatu
Warsztat nie naprawia na częściach klienta
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta

Opinie (1)

0

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 1 opinia

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: -

Uwaga! Omijać szerokim łukiem i nie wchodzić do środka z kartą kredytową bo [wymoderowano] siedzący za kasą w sklepie ściąga drobne kwoty z ... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Szanowny Panie, W przypadku niezadowolenia ze świadczonych przez nas usług, bądź wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości przysługuje Panu droga postępowania reklamacyjnego, a nawet sądowego, nie zaś zamieszczanie fałszywych, skrajnie subiektywnych, pozbawionych faktów i dowodów opinii w internecie. Opinia przez Pana zamieszczona godzi w dobre imię naszego przedsiębiorstwa, a także jego właściciela, a zatem stanowi naruszenie dobra osobistego. Nadmieniamy, że zgodnie z Art. 212 Kodeksu Karnego zniesławienie, to pomówienie, poniżające w oczach opinii publicznej lub narażające na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności. Karą za taki czyn jest grzywna lub ograniczenie wolności. Jeżeli natomiast zniesławienia dopuszczono się w mass mediach, w tym w internecie (jak w niniejszym przypadku), kara jest surowsza, ponieważ oprócz grzywny lub ograniczenia wolności może także przyjąć formę pozbawienia wolności do 1 roku. Pana opinie, cytuję: „Omijać szerokim łukiem i nie wchodzić do środka z kartą kredytową bo [wymoderowano] siedzący za kasą w sklepie ściąga drobne kwoty z karty, gdy zbliżysz się do lady. W dniu 19.02. wszedłem zapytać o termin i koszt wymiany wahacza. Niczego nie kupowałem. W poniedziałek zauważyłem z karty została pobrana kwota 10 PLN. Mając przekaźnik sygnału RFID jest w stanie okraść kartę z odległości nawet 1 metra. Właścicielka nie chce się spotkać w tej sprawie więc może być w zmowie.” jest pomówieniem, albowiem w ślad za nimi nie idą żadne dowody. Na koniec, informując Pana, iż Pana opinia jest wprost dowodem do doniesienia do organów ścigania w tej sprawie, proponuję sobie dobrze przypomnieć, czy nie korzystał Pan w tym dniu z naszej myjni samochodowej płacąc kartą kwotę 10 zł. Informuję przy tym, że na myjni zainstalowane są kamery. Tak, proszę Pana – myjnia samoobsługowa zlokalizowana przy warsztacie jest naszą własnością, a komunikat na koncie z obciążeniem, który otrzymuje Klient płacąc 10 zł jest dokładnie takiej treści: VISA SEL 111111******1111 PŁATNOŚĆ KARTĄ 10.00 PLN CENTRUM OBSLUGI POJAZDOW KAMIENNA GORA (pierwsze oznaczenie informuje o wydawcy karty – tu VISA, a ciąg cyfr i gwiazdek z komunikatu odpowiada numerowi karty , którą nastąpiła płatność). Pozdrawiam, Właścicielka …

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację