ASO SUBARU I MAZDA ZDANOWICZ Warsztat należy do programu Kierowcy Polecają.

al. Grunwaldzka 256 A , Wrzeszcz, 80-314 Gdańsk

****** 5.2 (122 opinie)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet
ASO SUBARU I MAZDA  ZDANOWICZ

O warsztacie

al. Grunwaldzka 256 A , Wrzeszcz, 80-314, Gdańsk

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 15:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

JEDYNY AUTORYZOWANY SERWIS SUBARU NA POMORZU

AUTORYZOWANY SERWIS MAZDY

 Obsługujemy jedynie wybrane marki samochodów

 

Dlaczego warto serwisować samochód w ASO Zdanowicz?

Ponieważ troszczymy się nie tylko o Twój samochód, ale także o Ciebie – naszego Klienta. Świadczymy profesjonalne usługi w konkurencyjnych cenach. Dla Twojego auta oznacza to bezproblemową jazdę, niezawodność, bezpieczeństwo i korzystną wartość ponownej odsprzedaży.

Czekając na odbiór swojego samochodu mają Państwo do dyspozycji komfortową poczekalnię. Oferujemy serwis kawowy, dostęp do Internetu bezprzewodowego i małej biblioteczki aby umilić Tobie oczekiwanie.

Przejrzysta polityka cenowa

Nasz doświadczony Doradca Serwisowy omówi z Tobą usługę przed przystąpieniem do pracy, żebyś nie był niczym zaskoczony i znał wcześniej jej cenę – łącznie z częściami, olejem i płynami eksploatacyjnymi. Po wykonaniu usługi Doradca Serwisowy poinformuje także o naprawach lub wymianach części, które mogą być konieczne w przyszłości.

Szkolenie i wyposażenie

Nasi Doradcy Serwisowi i Mechanicy Subaru i Mazdy regularnie uczestniczą w szkoleniach na temat najnowszych technologii, aby zapewnić Tobie trafną diagnostykę i skuteczną naprawę. W ASO Zdanowicz stale inwestujemy w specjalistyczne narzędzia i urządzenia diagnostyczne. Jesteśmy na bieżąco z naszymi systemami informacji technicznej dlatego świadczymy usługi najwyższej jakości.

Elektroniczny rejestr serwisowy

Informacje ze wszystkich przeprowadzanych przez nas przeglądów są przechowywane w bezpiecznym miejscu. Centralny Elektroniczny rejestr serwisowy . pozwala Tobie uzyskać natychmiastowy dostęp do pełnej historii serwisowej auta, zapobiec jej fałszowaniu i zwiększyć wartość ponownej odsprzedaży samochodu.

Serwis Zdanowicz dopasowuje się do Twojego kalendarza

Dostosowujemy się do Twoich planów tak, żebyś nie musiał ich zmieniać oraz by nie wpłynęło to na Twój czas oczekiwania. W ASO Zdanowicz oferujemy Tobie również samochód zastępczy, jeśli będzie dostępny.

 

 

 

 

 

Więcej

Cennik

Geometria kół i ustawienie zbieżności

od 300 do 350
Regeneracja alternatora

od 420
Wstępna diagnostyka komputerowa

od 200
Wymiana opon felgi aluminiowe do 16"

200 zł
Wymiana opon felgi aluminiowe do 17"

220 zł
Wymiana opon felgi stalowe do 16"

160 zł
Wymiana opon felgi stalowe do 17"

180 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (122)

Dodaj opinię
5.2 ******
Ocena wystawiona na podstawie 122 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Ogólnie drogo, mimo własnego oleju, duży narzut na filtry. Wpłaciłem za sprężynę i od 9 III nie mam zawiadomienia, a miała być za 2 dni z powiadomieniem. Komuś się nie chce zadzwonić


    forester IV

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    zdanowicz Dodaj opinię - pomóż innym kierowcom Dodaj opinię - pomóż innym kierowcom Dodaj opinię - pomóż innym kierowcom


    forester 4

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wymiana oleju trwała godzinę, trochę długo, ale może tyle trzeba było? Oczywiście koszt trochę duży, ale to autoryzowany serwis, więc się ceni i trzeba być na to przygotowanym. Zaleta, że oczekuje się w dobrych, czystych warunkach z b. czystą toaletą, to jest to ta wartość dodana.


    Mazda 3 2011

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Usługa przeprowadzona na bardzo wysokim poziomie. Miałam tylko zostawić samochód w warsztacie, ale mechanik od razu zdecydował się na wspólną jazdę samochodem celem diagnozy, więc tego samego dnia wiedziałam, co będzie do naprawy. Pomimo, że ceny nie są niskie, ale moim zdaniem adekwatne do posiadanych kwalifikacji specjalistów. Zdecydowanie polecam


    Mazda 6, 2.0, 104kW, r. 2004

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybko,sprawnie,miła atmosfera,rzetelna naprawa polecam


    Mazda 5 2013 rok 2.0 benzyna

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wymiana oleju, filtra, uszczelki, sprawdzenie układu kierowniczego i kalibracja.
    Nie spodziewałem się, że samochodem można jeździć jeszcze wygodniej. Serwis trwał około 3,5h razem ze sprawdzeniem na drodze układu kierowniczego przez serwisantów.
    + taniej niż się spodziewałem
    + sympatyczna i profesjonalna obsługa
    - przy sprawdzaniu samochodu na drodze pan serwisant zmienił ustawienia fotela i radia pod siebie i nie wrócił do poprzednich ustawień - rzecz mała aczkolwiek irytująca


    Mazda 6 2011, 2.0

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Profesjonalnie i szybko.Lakierowanie tylnego zderzaka /mała rysa/ z dnia na dzień.Polecam


    Mazda 3 , 2018

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Serwis gwarancyjny. Trochę potrwał ze względu na aktualizację modułu multimedialnego.


    Mazda CX-5, 2017

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybko sprawnie, pracownik z odpowiednią wiedzą i umiejętnościami. Diagnoza problemu i szybkie usunięcie usterki.


    Mazda CX7, 2.2 MZR-CD, 127kW, 2010 rok

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Jedynym plusem tego zlecenia był ten na moim akumulatorze... no i może to, że odbyło się ono na podstawie gwarancji producenta i było darmowe.
    Auto zostawiłem z niedziałającym od wyjazdu z salonu systemem start-stop i sugestiami, że może chodzić o akumulator gdyż komputer pokładowy pokazywał, że jest on za słabo naładowany na włączenie się tej funkcji.
    Serwisant sprawdził, że akumulator naładowany jest na 51%, a wymaganym było >85%. Auto zostało na prostowniku na ponad 8 godzin. Po odebraniu dostałem informację, że mam pojeździć około 30 minut, żeby komputer załapał, że akumulator zmienił napięcie (?!) i wtedy na pewno system się uaktywni. Stwierdziłem, że jako ASO będą mieli rację. Jeździłem godzinę i nic. Następnego dnia wróciłem - akumulator 45% naładowania. Zasugerowałem wymianę akumulatora, bo nie trzymał (przez ten jeden dzień wyłączone były wszystkie systemy, które mogły pochłonąć takie ilości prądu - klima i radio). Dostałem informację, że mam wrócić jak problem nie ustanie za kolejne 2,000+ km przebiegu, bo to jest 'normalne' w nowych autach, że niektóre rzeczy nie działają, póki się nie wyrobią (?!).
    Dodatkowo auto w momencie wydania z serwisu miało 8km przebiegu więcej niż, gdy zostało do niego oddane, więc jeśli nie sprawdzali czy usterka została naprawiona to czym zostało to spowodowane?
    Wystawiam tę opinię po 3 tygodniach, gdyż taki był czas oczekiwania na elektryka w salonie, w którym kupiłem auto. Problem został rozwiązany na miejscu w ciągu kilku godzin i system o dziwo działa co jest według ocenianego serwisu chyba nienormalne.

    Podsumowując:
    -zbywanie klienta, na którym nie zarobią na naprawie gwarancyjnej, poprzez udawanie, że sprawa sama się naprawi w ciągu kilku miesięcy
    -brak sprawdzenia czy usterka nadal występuje przed wydaniem samochodu
    -brak profesjonalizmu używając stwierdzenia 'Kiedyś ludzie przychodzili jak samochód gasł, a dzisiaj narzekają, że nie gaśnie.'


    Mazda 3 2018

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo miła i sprawna obsługa, warsztat dogodnie położony.


    Mazda 3

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Usługa lakiernicza, uszkodzonego przedniego zderzaka.
    Usługa umówiona telefonicznie, opisana, opracowana, cena ustalona - to wszystko na podstawie wcześniej wysłanych zdjęć uszkodzonego elementu.
    Samochód oddałam w czwartek, a we wtorek już był do odbioru, no i w cenie jaką wcześniej ustaliłam.
    Samochód pomalowany doskonale, przy okazji inne, pojedyncze zadrapania zostały naprawione. Szybko, profesjonalnie, zgodnie z taryfikatorem.
    Bardzo polecam !


    Subaru Forester XT

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwis bardzo pomocny w szybkim zdiagnozowaniu problemu.


    Mazda 5

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwisuję auto od ponad 3 lat. NIgdy nie było żadnej wpadki, np. niedokręcone koła czy wlew od oleju, choć już takie miałem kiedyś w innym miejscu. Obsługa Klienta bardzo profesjonalna, szczególnie Pan Arkadiusz. Czas oczekiwania na usługę rozsądny, często okazuje sie że jest opcja że będzie szybciej. Wszystko zrobione bardzo dokładnie. Jestem mega zadowolony i pod tym względem Subaru bije na głowę Forda czy Citroena. Zawsze są pro-klient, Każda usługa jeśli jest coś więcej niż na zleceniu, to jest telefon i szczegółowe opisanie oraz doradztwo. Jak do tej pory - nie mam powodów do złej opinii.
    Podsumuję może takim zdaniem: w przeciwienstwie do innych serwisów - robią dobrze swoja pracę, NIE wydzwania do mnie żadna firma zewnętrzna z zapytaniem co do jakości i stopnia zadowolenia - jak to jest np w Fordzie, choć tam się zdarzały wpadki - może dlatego mają zatrudnioną firmę.
    W zasadzie liczyłem koszty i są rozsądne, a naprawdę serwisowanie auta U PANA KAzia w osiedlowym garażu wychodzi podobnie jak nie czasami drożej.


    Forester MY13

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wyobraźcie sobie ,że firma Subaru poczuwa się do partycypacji w kosztach naprawy silnika
    przy ponad 260 tyś km.Myślałem ,że taka obsługa tylko w RR.Pozdrowienia dla pana Pawła
    Narlocha.


    Subaru Legacy


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Propozycja wymiany wypalonych żarników ksenonowych w ramach rękojmy wyszła od pracownika serwisu. Wymiana została zaakceptowana przez producenta auta - wymiana odbyła się sprawnie.
    Polecam.


    Subaru Outback

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłam poszkodowaną w kolizji drogowej.Sporo części samochodowych do wymiany, część do odbudowy. Zdecydowałam się na naprawę w Serwisie Mazdy. Pan Wojtek pomógł wypełnić dokumenty i zamówił części do samochodu. Czekałam na części ponad 3 tygodnie( czas świąt i przełom roku ) ale potem Pan Wojtek zajął się moim samochodem a ja otrzymałam auto zastępcze na czas naprawy. Niby tak powinno być . Norma. Ale miła atmosfera i kontakt telefoniczny z Panem Wojtkiem dotyczący naprawy auta spowodowała, że czułam to zainteresowanie i pomoc w mojej sprawie . Dziękuję


    Mazda 3

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Po przejechanych 600 km trasy samochód odmówił nagle posłuszeństwa i stanął na drodze 30 km przed naszym celem. Zadzwoniliśmy do serwisu Subaru Zdanowicz Gdańsk i powiedzieli, aby przywieźć auto, odholowaliśmy więc samochód do serwisu. Pan uprzedził nas, że niestety na obecną chwilę mają 100% obłożenie stanowisk i przy poważnej awarii trzeba będzie Subaru najprawdopodobniej zostawić, ale niezwłocznie sprawdził co może być przyczyną awarii. Okazało się, że to błahostka i zrobili od ręki gratis. Czekaliśmy niecałe 30 minut. Byliśmy w szoku, gdyż już nie raz zdarzało nam się korzystać z autoryzowanych serwisów Subaru i byliśmy za każdym razem mówiąc delikatnie rozczarowani.
    Tym razem podejście Pracownika serwisu, uprzejmość i profesjonalizm, a co najważniejsze "brak tzw naciągactwa" co w jednym z autoryzowanych serwisów Subaru nam się zdarzył, wywarł na nas ogromne wrażenie. Przy wymianie Subaru na nowszy model z pewnością zastanowimy się czy nie przyjechać z Krakowa do Gdańska aby kupić samochód :-)
    pozdrawiam serwis Subaru w Gdańsku


    Subaru Forester

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyjechałem dziś do serwisu z bardzo dokuczliwą usterką w mojej Mazdzie. Mianowicie fotel kierowcy bardzo się "ruszał" i był niestabilny podczas jazdy. Uciążliwe i niebezpieczne. Panowie z serwisu ekspresowo znaleźli przyczynę oraz jeszcze szybciej ją usunęli. Po 45 minutach czekania w bardzo komfortowych warunkach - fotel sztywny na szynach jakby ktoś go przykleił :) Bardzo dziękuję za błyskawiczną naprawę i profesjonalną obsługę! Na pewno wrócę :)


    Mazda 6 GH HB 2009

  • d
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mimo przyjechania bez zapowiedzi naprawa została dokonana bardzo szybko - potrzebowałem sprawnego samochodu przed wyjazdem i zostało to wziete pod uwagę.
    Byłem na bieżąco informowany o wszystkim.
    Zostałem potraktowany bardzo profesjonalnie i uprzejmie.


    Mazda 3

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam ten serwis! Profesjonalna i bardzo miła obsługa. Rzetelna informacja o zakresie i kosztach. Brawo dla takich pracowników!


    Subaru Forester

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    bardzo miła i profesjonalna obsługa. Miałem możliwość skorzystania z wifi. Dodatkowa wymiana elementów (filtr powietrza, filtr kabinowy) uzgadniane z klientem.


    Mazda 6 kombi 2.0 benzyna model 2017

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybka i bezproblemowa naprawa. Akcja serwisowa Mazdy.


    Mazda 6 GH Kombi, 2009, JMZGH198201231415

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Skomplikowana naprawa powypadkowa, wyrwane przednie lewe zawieszenie, zerwane poszycie blacharskie z całej lewej strony (po "spotkaniu" z barierką). Wszystko zrobione na częściach serwisowych, pełne zaangażowanie całego serwisu, bardzo dobra robota.


    Subaru Forester XT

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przegląd serwisowy, jak zwykle po wyznaczonym przebiegu. Spotykam się z niezwykłą życzliwością, kompetencją i rzetelnością wykonywanych zadań: od przyjęcia zlecenia
    po odbiór.


    Subaru Forester 2.0

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dobre podejście Pana Wojtciecha Komasy do sprawy wymiany szyby przedniej z ubezpieczenia AC, charakteryzujące się szybkim kontaktem z ubezpieczycielem, przesłaniem niezwłocznie dokumentacji.
    Dzięki temu samochód następnego dnia był już w warsztacie i szyba została właściwie wprawiona.
    Wzorowa komunikacja Pana Wojtka z klientem.Byłem informowany na każdym etapie likwidacji szkody. Szczerze polecam ten zakład .


    Subaru Forester

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Kompleksowa i swietna obsluga. Kontakt z ubezpieczycielem w moim imieniu (lakierowanie drzwi zarysowanych na parkingu). Od momentu podpisania upowaznienia nie isteresowalo mnie nic, a samochod dostalam spowrotem szybciej niz na poczatku ustalalismy. Drzwi jak nowe i dodatowo polakierowany blotnik. Sprawa zalatwiona bezproblemowo dlatego polecam!


    Mazda 2

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa lakiernicza z OC sprawcy oraz wymiana lampy.
    Szybko i sprawnie zrealizowana usluga naprawy. Jakosc i obsluga szkody na najwyzszym poziomie. Auto zastepcze tej samej klasy co moje wlasne.
    Polecam jak najbardziej.


    Subaru / Forester MY13

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Kolejna udana wizyta. Kompetentna i miła obsługa. Rzetelna informacja o zakresie prac i kosztach. Ewentualne dodatkowe wydatki konsultowane wcześniej telefonicznie. Fachowość i profesjonalizm. Zdecydowanie Wszystkim polecam!


    Mazda 6

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam, efektywna i szybka obsługa skierowana na klienta. Tu już moje drugie Subaru serwisowane w tym warsztacie. Tym razem wymieniałam na gwarancji tapicerkę fotela. Poprawiono mi też działanie systemu głośnomówiącego.


    Subaru Levorg

Pokaż więcej

Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Umów wizytę

Marki samochodów naprawiane przez warsztat

Usługi wykonywane przez warsztat