Pobierz darmową aplikację mobilną
Oblicz OC i AC dla Twojego samochodu

POWRÓT

BEZPŁATNIE UMÓW WIZYTĘ PRZEZ INTERNET 24h/7

Wizytę zgłosisz w 2 minuty, otrzymasz potwierdzenie telefoniczne i SMS.

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

Wszystkie Pozytywne (7) Neutralne (0) Negatywne (8)

  • AUTOR: DATA: 2016-08-12 09:07
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Również nie polecam firmy KOKAR, pomimo dużego napisu reklamowego pełny serwis za 120zł, zapłaciłem 220zł, ponieważ Panowie nie pytając się mnie o zdanie zrobili jakieś odgrzybianie klimatyzacji oraz wymienili filtr kabinowy (2 razy po 50zł), myślę sobie, że spoko, przynajmniej jest porządnie zrobione. Filtr generalnie okazał się jakimś najtańszym zamiennikiem do innego auta, który nawet nie wypełniał w pełni miejsca przeznaczonego na niego. Więc docięto w pozostało miejsce jakąś gąbkę!! I za to Panowie mnie skasowali 50zł... Jak za firmowy filtr...

    No ale nic, byłem na ich bezpłatnych przeglądzie po około 2 tygodniach, wszystko działało, po czym po kilku dniach od niego klima wyraźnie zaczęła dużo słabiej działać, Panowie z KOKAR-u nie znaleźli przyczyny usterki, tylko dobili klimę (choć mówili, że nabijają ją na maxa wcześniej) i stwierdzili, żebym "cieszył się życiem"... I okazało się, że ten brak profesjonalizmu będzie mnie sporo kosztował...

    Klima działała jeszcze przez 2 dni, po czym już totalnie padła. Pojechałem Panowie z łaską zdiagnozowali rozerwane sprzęgło kompresora, na pytanie czy to nie przypadkiem przez ich nieprofesjonalny serwis, roześmiali się (zwłaszcza ten niski Pan), a starszy Pan (prawdopodobnie właściciel) zaczął na mnie dosłownie krzyczeć, żebym uważał co mówię... Przecież klima działała jeszcze dwa dni po ostatniej wizycie u nich...

    Pojechałem do innego serwisu, tam oprócz rozerwanego sprzęgła stwierdzili dosłownie po kilku minutach, że sprężarka nie kręci i jest całkowicie zatarta przez brak oleju (lub nieprawidłowy olej) w układzie... Jak się domyślacie naprawę pochłonęła mnóstwo kasy (ponad 600zł - założono sprężarkę używaną po regeneracji po poinformowaniu mnie, że nowa część kosztuje ponad 1300zł). Aż strach pomyśleć ile za taką naprawę by mnie skasowali w KOKARZ-e. Jedyny mały plusik jest tak, że za każdym razem, gdy u nich się pojawiałem nie musiałem długo czekać na to, aby mechanik się mną zajął... Ale to chyba za mało....

    Ogólnie duży negatyw, i wszystkim radzę się zastanowić zanim tam pojadą, ten niski Pan jest najlepszy, ale tylko w pie******* głupot i farmazonów. Bardzo drogo i mało profesjonalnie.


    Marka/model samochodu:
    Seat Exeo

  • AUTOR: DATA: 2016-04-15 19:21
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Ja również dorzucę swoje 3 grosze do opinii o firmie KOKAR. To są po prostu [wymoderowano]
    A teraz powiem dlaczego.
    Pewnego słonecznego dnia pojechałem do tej firmy ponieważ przestała działać klimatyzacja.
    Jak się u nich słusznie okazało spaliła się dioda w cewce kompresora.
    Panowie naprawiali to kilka godzin w czasie których zwiedziłem całą Dąbrowę Górniczą bo do domu miałem daleko.
    Po naprawie u nich pojeździłem całe lato i było ok.
    Na początku kolejnego lata znów ta sama usterka więc pojechałem do znajomego mechanika który również szybko zdiagnozował i naprawił usterkę, jak się okazało prowizorki panów z kokaru. Ci [wymoderowano] zamiast wymienić cewkę kompresora w miejscu diody w cewce wlutowali kawałek drutu i skasowali mnie jak za nową część. Oczywiście powiedzieli że wymienili na nową.
    Oby w końcu ktoś im się do [wymoderowano] dobrał za takie partactwo.


    Marka/model samochodu:
    Astra H

  • AUTOR: DATA: 2015-05-14 09:38
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Warsztat godny polecenia. Kompleksowo wykonana usługa sprawdzenia jak i czyszczenie układu klimatyzacji. Wizyta umówiona, auto pozostawione na ok 1,5 godz. Cena ok porównując z innymi warsztatami. Serwis profesjonalnie zajmuje się klimatyzacjami nie tak jak warsztaty "kogucik" która tylko nabija i czyści, a jak problem to i tak do fachowców oddaje auto.
    W jednym z serwisów okazało się, że klimatyzację robią a co się okazuje zawożą do KOKARU i u nich robią po czym kasują więcej niż w KOKAR.
    Nie używają chińszczyzny. Obsługa miła i kompetentna.

    Pozdrawiam


    Marka/model samochodu:
    CITROEN C4 GRAND PICASSO 2009

  • AUTOR: DATA: 2015-04-13 10:48
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Właśnie wróciłem z serwisu Napiszę krótko SUPERRR szybko fajnie miło sympatycznie profesjonalnie i wszystko full za 120 zł. dla mnie bomba


    Marka/model samochodu:
    Chevy

  • AUTOR: DATA: 2015-03-15 07:44
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Moja pierwsza opinia.
    Poproszono mnie o ocenę po wykonaniu wszystkich czynności z moim autem.
    Powiem tak 100% satysfakcji. Właściciel miły i widać, że posiada spore doświadczenie.
    Po wizytach w kilku serwisach ten nareszcie naprawił klimatyzację.
    Na wizytę czekałem ok 3 dni, auto zostawione na 2 dni.


    Marka/model samochodu:
    mercedes z 1967 roku

  • AUTOR: DATA: 2015-01-07 14:39
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Witam.
    Wszystko jak najbardziej profesjonalne. Miła i kompetentna obsługa. Ze względu na obłożenie pracami od ręki nie zrobione lecz umówiłem się na termin na następny dzień. Usterkę rozwiązano i wszystko nareszcie działa. Znalazłem stację, która potrafiła rozwiązać mój problem z klimatyzacją i to za rozsądne pieniądze.


    Marka/model samochodu:
    CHRYSLER

  • AUTOR: DATA: 2014-07-31 08:39
    100.00% (5/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Po mniej wiecej miesiacu od momentu napelnienia klimy w Kokar klima przestala dzialac.
    Wedle zasad obowiazujacych w tym zakladzie nalezalo po tygodniu od momentu naprawy przyjechac do kontroli na ktorej nie bylem - okres urlopu uniemozliwil przyjazd ;-(
    przyjechalem wiec nie dochodzac spraw w trybie reklamacji po prostu ponownie naprawic niedzialajaca klime. Stwierdzilem ze skoro za 1 razem udalo sie to i pewnie teraz tez nie powiedzie. Malo tego w sezonie 2014 naprawiono mi 3 auta z ktorymi w innych serwisach mieli duzeee problemy. Dotychczasowe naprawy w Kokar byly bardzo profesjonalne szybko wykonane i w dobrej cenie !!! Byłem bardzoooo zadowolony z uslug tych panow
    i przyszedl wczorajszy dzien i 1 kontakt z panem szefem dyrektorem czy wlascicielem
    i zaczely sie problemy Cala dotychczasowa opinia wziela w leb. Starszy pan kierownik naskoczyl na mnie grubiansko zaczal krzyczec i przeklinac ze przyjechalem
    poprosilem tego pana zeby na mnie nie wrzeszczal ale nie odpuscil Krzyczal ze nalezalo przyjechac po tygodniu od chwili naprawy Wyjasnilem ze nie przyjechalem z reklamacja tylko chetnie zaplace ponownie za usluge i chce ustalic termin wizyty Niestety ten pan grbiansko i opryskliwie krzyknal ze maja tyle "grubej" roboty ze nie beda 2 raz robic tego samego. Potwierdzam poprzednie opinie starszy pan sfrustrowany i bardzo pobudzony krzyki i halasy calkowita ignorancja i brak oglady Stanowczo odradzam zwlaszcza kontakt z tym panem ktoremu sie nr pesel klania Biega z golym torsem jak na plazy Ale plaza w miescie w pracy w warsztacie mechaniki ODRADZAM !!!!


    Marka/model samochodu:
    VW

  • AUTOR: DATA: 2014-07-30 08:32
    100.00% (5/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Chamstwo i jeszcze raz chamstwo zwłaszcza ten stary dyrektorrrr wydziera się do klientki e eeeeeeeeee ty !!!! Bo nie wiedziałam gdzie ustawić auto którym przyjechałam żenada i to wobec kobiety KULTURA SIĘ KŁANIA Tak jeszcze nigdy nikt mnie nie potraktował eeeeee !!! tyyyyy krzyki i wrzaski ogólnie w tym zakładzie - to straszna wiocha - zgadzam się z poprzednim wpisem. Stanowczo odradzam co do kultury kontakt z tym panem - nerwy i ogólny haos wprowadza Co do kompetencji trudno pisać bo działają w wielkim stresie ci młodzi Klima ogólnie działa ale działała zanim się pojawiłam więc bardzo trudno ocenić Usługa w takiej atmosferze zdecydowanie zniechęca NIE POLECAM zwłaszcza dla osób ceniących kulturę


    Marka/model samochodu:
    Renault

  • AUTOR: DATA: 2014-07-18 11:27
    100.00% (4/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Stanowczo odradzam!! Potwierdzam to co pisał poprzednik,ignoracja,brak kultury,naciąganie na koszty.Ten pan o wzroście 160cm podczas 1 wizyty czyli podczas tzw"Pełnego serwisu klimy" (nabicie jak sie okazało połowy czynnika i ozonowanie)nie grzeszył kuturą,ale juz podczas sprawdzania szczelności okazał sie hamem ze wsi.Wyszukiwanie nie siłe usterek,wymiana filtra kabinowego za 300pln to dla nich normalka.Jeśli nie macie co robić z kasą to zapraszam do KOKAR`a oni na pewno pozbawią Was sporej części pensji


    Marka/model samochodu:
    Audi

  • AUTOR: DATA: 2013-07-28 22:18
    100.00% (5/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    NIE POLECAM! Problemem w moim samochodzie był nieprzyjemny i gryzący chemiczny zapach wydobywający się z układu wentylacji.
    Podczas umawiania się przez telefon poprosiłem o rozebranie obudowy nagrzewnicy (czasochłonna i kosztowna czynność ale byłem gotów za to zapłacić)
    i sprawdzenie co jest powodem. Zasugerowałem, że przyczyna może być poważniejsza niż zagrzybiały parownik (podejrzewałem że przyczyną przyczyną przykrego zapachu może być kiepskiej jakości pianka, która kiedyś została zaaplikowana Autoplak),
    gdyż wcześniej kilkukrotnie próbowano bezskutecznie odgrzybić układ różnymi metodami. Zostałem zapisany na wizytę
    Niestety, zamiast zgodnie z moją prośbą rozebrać układ pracownicy Kokaru woleli zrobić po swojemu. Nie rozebrali układu, ale zamiast tego spryskali tylko parownik pianką i zrobili ozonowanie za co pobrali 200zł.
    Niestety gryzący chemiczny zapach pozostał. Gdy przyjechałem ponownie, by przedstawić problem przywitało mnie 2 mechaników firmy,
    którzy byli wielce obrażeni, że w ogóle przyjechałem na reklamację. Młodszy zaczął bezczelnie kpić i gdy tłumaczyłem mu o co chodzi i powiedział, że nie podejmie się
    rozebrania układu. Drugi oddał mi pieniądze stwierdził że nie podejmą się tego teraz po czym dodał
    "proszę przyjechać po sezonie, to Panu to zrobimy" - to jakiś żart?
    W Kokarze już nigdy moja noga nie postanie. Straciłem tylko czas i nerwy.

    Kilka dni później doszedłem do tego na czym polegał problem z
    nieprzyjemnym zapachem w moim samochodzie: nagrzewnica jest nieszczelna i płyn chłodniczy uwalnia się przez nią do kanałów wentylacyjnych.
    Niestety Kokar nie chciał bawić się 2 dni w rozbieranie deski rozdzielczej:( Dlatego w moim odczuciu to warsztat, który chętnie tylko ludziom aplikuje pianki do ogrzybiania i napełnia klimatyzację - za poważniejsze sprawy się nie zabiorą. Czy tak zachowują się profesjonaliści?


    Marka/model samochodu:
    Kia

  • AUTOR: DATA: 2013-07-02 12:09
    83.33% (5/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Napiszę krótko - brak wiedzy , ignorancja , dlaczego ?
    panowie stwierdzili że w nissanie maxima nie ma filtra kabinowego ...


    Marka/model samochodu:
    nissan maxima

  • AUTOR: DATA: 2013-04-09 09:55
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wielu teraz napełnia klimę w Dąbrowie i okolicach ale jak coś nie działa to odsyłają właśnie do nich.Polecił mi ich mechanik, do którego mam zaufanie i się nie zawiodłem.Naprawiali mi chłodnicę w mondeo a szwagrowi robili klimę od podstaw w traktorze. Nie ma w pobliżu firmy, która by się tego podjęła za normalne pieniądze. Moim zdaniem znają się na rzeczy. Może nie są szczególnie tani. To jedyny minus.


    Marka/model samochodu:
    ford mondeo

  • AUTOR: DATA: 2013-04-02 14:28
    72.73% (8/11) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie polecam. Wymieniałem u nich chłodnice klimatyzacji plus standardowy jej serwis. Po kilku dniach od odbioru auta zacząłem słyszeć metalicznie dźwięki dochodzące z silnika. Okazało się ,że dźwięk wydaje kompresor klimatyzacji. Pojechałem z reklamacją. Panowie stwierdzili ,że faktycznie jest to kompresor a przyczyną „metalicznej” pracy jest zbyt mały poziom oleju w kompresorze. Olej został dolany przez mechaników ręcznie (za co bezczelnie policzyli sobie 40 zł) . Metaliczny dźwięk ustał. Na moje pytanie jakim cudem tak się stało – odpowiedzieli ,że olej dozuje automat i „czasem tak ma…”. Odpuściłem gdyż po dolaniu oleju dźwięk ustał. Na moje kolejne pytanie dlaczego po wymianie chłodnicy słyszę przeciskające się płyny w układzie i generalnie słyszę układ ( chociaż w oryginalnej chłodnicy tego nie było ) usłyszałem odpowiedź ,że przecież to normalne a w dodatku jest gorąco. Po około miesiącu kompresor znów dał usłyszeć o sobie – nawet gdy nie pracowała klimatyzacja. Kolejny raz pojechałem z reklamacją. Panów którzy zajmowali się tym wcześniej w serwisie nie było a inny mechanik stwierdził „ze nic nie słyszy” a generalnie to już jest po sezonie…
    Kompresor postanowiłem oddać do naprawy (oczywiście do innej firmy). Stwierdzono ,że kompresor musiał pracować jakiś czas bez oleju. Zatarte zostało łożysko i tłoki.
    Oczywiście mógłbym się z „fachowcami” nadal użerać ale wiem ,że nie odniosło by to skutku. Ładne pokazowe żółte książeczki gwarancyjne tak naprawdę nic nie dają - jeśli potem twierdzą ,że "maszyna czasem tak ma" albo "nic nie słyszę". Nie mają nawet pojęcia ile należy dolać oleju do kompresora, albo co gorsza nie chcą wiedzieć – w końcu zawsze chętnie wymienia na nowy + plus usługa, tak próbowali sprzedać kompresor koledze (chociaż był sprawny)…..


  • AUTOR: DATA: 2013-02-25 21:34
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    polecam mega pozytyw !!! robili intercooler od podstaw do suzuki vitara grand w serwisie 2800 zł z montażem w KOKAR zapłaciłem za całosc 1800 zł.
    Super fachowcy bardzo kompetentna osoba w obsludze klienta w biurze mlody chlopak ale bardzo rzeczowy. wszystko objete 2 letnia gwar. Piekna karta gwarancyjno serwisowa POLECAM GORACO Gratulacje zgranej ekipy


    Zalety:
    profesjonalnie kompetentnie szybko sprawnie czysto zaklad mega polecam


    Wady:
    brak


    Marka/model samochodu:
    suzuki vitara grand

  • AUTOR: DATA: 2012-07-26 13:41
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    SUPER FACHOWCY !!!!! NAJLEPSI SPECJALIŚCI OD KLIMY
    W KOŃCU PEŁEN PROFESJONALIZM, CZYSTO, MIŁA OBSŁUGA GOŚĆ W BIURZE SUPER SPECJALISTA A MECHANICY EXTRA SIĘ ZNAJĄ
    WIDAĆ ŻE NIE Z PRZYPADKU GOŚCIE ..............
    BARDZO SZYBKO SPRAWNIE PO ZAŁATWIENIU SPRAWY TELEF. OD BIURA OBSŁUGI ŻE ZAPRASZAJĄ PO ODBIÓR
    MOŻE NIE NAJTANIEJ ALE GORĄCO POLECAM ZWŁASZCZA JEŻELI KLIMA JEST USZKODZONA - MOJEJ W SERWISIE NIE PODJĘLI SIĘ NAPRAWIAĆ - W MAGRO - WYSŁALI MNIE DO KOKARA GORĄCO POLECAM SĄ DOBRYMI EXPERTAMI


    Zalety:
    FACHOWOŚĆ
    DBAŁOSC O KLIENTA
    MIŁA OBSŁUGA - PROFESJONALNA
    CZYSTO
    SPRAWNIE
    DOBRE REFERENCJE WŚRÓD INNYCH KLIENTÓW Z KTÓRYMI ROZMAWIAŁAM


    Wady:
    CENA ŚREDNIA


DODAJ OPINIĘ

SPECJALIŚCI W ZAKRESIE TERMIKI SAMOCHODOWEJ


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY


Kup taniej

Nawigacja GPS
VORDON GPS 5 Europa

CENA OD : 219.00 zł

Alkomat
AlcoFind PRO-X-5

CENA OD : 349.00 zł


Podobne warsztaty


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 5628

Szukasz pracy w warsztacie? Aplikuj w 60 sekund
ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz