Brak dostępnych terminów online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
Witam wszystkich
Komu mogę to POLECAM ten warsztat a to dlatego że serwisowałem u nich już trzy marki samochodów jakie miałem, zawsze jechałem do nich z jakimiś nietypowymi sprawami aki już mój los że jak mi się coś popsuje to same problemy i szukania dużo. Zawsze oczywiście szukałem czegoś gdzieś indziej, ale i tak zawsze naprawa była u tych gości są poproatu rewelacyjni, i do tego mają przystępne ceny.
Ja mam już swojego mechanika polecam i Tobie.
Pojazd: Opel astra H
Polecam warsztat ze względu na uczciwość nie wciskają klientowi wymian jak i napraw z powietrza , tylko rzetelnie usuwają usterkę bez dodatk... Rozwiń
Pojazd: Seat Exeo
Zdecydowanie polecam warsztat Pana Marka . Jeżdżę do serwisu już z kolejnym moim autem. Od kiedy przeprowadziłem się do Bytomia 18 lat temu ... Rozwiń
Pojazd: KIA CARENS 2
Witam Polecam ,polecałem i polecać będę .Moja historia zdarzyła się co prawda jakieś dwa lata temu ,ale ponieważ z usług warsztatu musiałem... Rozwiń
Pojazd: Carisma
Polecam ten warsztat samochodowy jeżdżę już tam pera lat i nie narzekam. Co do czasu naprawy to trzeba trochę poczekać bo mają co robić a ... Rozwiń
Pojazd: mercedes sprinter
Pojechałem po wymianie przekładni kierowniczej na geometrię w marcu , po wymianie na letnie opony z felgami aluminiowymi do połowy sierpnia ... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Często winę za „ząbkowanie” opon zrzuca się na złą geometrię zawieszenia. Wystarczy przeczytać jeden z artykułów na ten temat, aby przekonać się, że nie zawsze jest to prawda. Ktoś, kto zawodowo zajmuje się sprzedażą opon , jak nasz klient- GUMI-MOTOR, powinien to wiedzieć na pewno. Od dnia wykonania usługi tzn. 21 marca do 10 grudnia klient przejechał około 14 tyś. kilometrów. W międzyczasie w sierpniu, na jego życzenie, serwis wykonał powtórnie geometrię ( oczywiście bezpłatnie - w ramach gwarancji ) pomimo tego, że układ kierowniczy nosił wyraźne ślady ingerencji. Wbrew temu co napisano w komentarzu odpowiadamy za naszą pracę, poprawiamy gdy trzeba swoje błędy i przywiązujemy bardzo dużą wagę do jakości obsługi klienta . Nie możemy jednak tolerować braku elementarnej kultury i ulegać pod naciskiem krzyku. To, że jesteśmy firmą usługową nie oznacza konieczności obsługiwania osób zachowujących się wulgarnie i roszczeniowo. Życzę wszystkim w nadchodzącym Nowym Roku spokojnej pracy oraz samych pozytywnych relacji, opartych na kulturze i zrozumieniu. Marek Rożeń- właściciel serwisu.
Pełen profesjonalizm, szybko, sprawnie i w normalnej cenie. Szczerze p... Rozwiń