AutoCrew JORYC - mechanika i serwis opon

Plac Piastowski 17 (za sklepem Carrefour), 59-700 Bolesławiec

****** 3.2 (19 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

Plac Piastowski 17 (za sklepem Carrefour), 59-700, Bolesławiec

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 

Naszą specjalnością jest mechanika pojazdowa:

  • Diagnostyka komputerowa
  • Wymiana klocków i elementów zawieszenia
  • Geometria kół 3D w tym ustawianie zbieżności kół przednich i tylnych oraz ustawianie kątów pochylenia kół - dokładność do 0,01 mm
  • Wymiana płynów
  • Naprawy w zakresie mechaniki pojazdu
  • Elektromechanika pojazdowa
  • Czyszczenie układu paliwowego
  • Serwis klimatyzacji samochodowej: wymiana filtra, odgrzybianie, napełnianie; wszystko to czego wymaga klimatyzacja samochodowa.

JORYC specjalizuje się w sprzedaży, naprawie i wymianie opon, felg i akcesoriów motoryzacyjnych. Zajmujemy się obsługą kół do wszelkich typów pojazdów: osobowych, dostawczych, motocyklowych, ciężarowych, przemysłowych i innych.

 

SERWIS OSOBOWY JORYC zapewnia pełną obsługę kół m. in.

  • sprzedaż opon nowych i używanych
  • wymiana opon
  • naprawa opon
  • wyważanie kół
  • sprzedaż felg nowych i używanych
  • renowacja felg, prostowanie felg aluminiowych
  • depozyt opon
  • pompowanie kół azotem

Oferujemy szeroki asortyment produktów i usług.

SERWIS JEST PARTNEREM PIRELLI DRIVER POLSKA

SERWIS CIĘŻAROWY JORYC, w którym oferujemy sprzedaż, naprawę, wyważanie i montaż opon pojazdów ciężarowych, a także nacinanie bieżnika, jak i również monitoring ciśnienia opon, czy też serwis mobilny.

Obsługa i naprawy serwisowe dokonywane są na najnowocześniejszym obecnie na rynku sprzęcie przez doświadczony i wykwalifikowany personel.

 

Więcej

Opinie (19)

Dodaj opinię
3.2 ******
Ocena wystawiona na podstawie 19 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Korzystam z usług jestem zadowolony terminy jak w każdym warsztacie dobrym napięte ale w sytuacjach nagłych nie odmowili pomocy jeżeli chodzi o ceny normalne A przede wszystkim po wymianie stare części są do wglądu mało tego jeżeli zauważa jakieś dodatkowa usterkę informują polecam


    Vectra c

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    od 2 lat jestem klientem warsztatu samochodowego JORYC. Dokonuje tam planowych przeglądów i bieżących napraw. Z każdej wizyty w warsztacie jestem zadowolony. Obsługa klienta w biurze przez Panią która tego dokonuje jest na najwyższym poziomie kompetencyjnym i kulturalny. Termin uzgadniania naprawy są krótkie a ceny w stosunku do innych warsztatów bez uwag. mechanik przed przystąpieniem do naprawy rozmawia bardzo rzeczowo pytając o problemy i tłumaczy co będzie robione, a sposób rozmowy z klient.em bardzo kulturalny. Naprawy szybkie bez poprawek. zadowolony klient Opel Astra


    Opel ASTRA

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam i odradzam oddawania auto do naprawy do tego warsztatu !
    po odebraniu auta a wymieniałam tam parę rzeczy zaczeło coś przy hamowaniu i ruszaniu stukać . Gdy pojechałam do warsztatu żeby sprawdzili co to stuka , pani która tam siedzi wystawia faktury i umawia wizyty , nawet nie pozwoliła mechanikowi zeby sprawdził co sie dzieje w aucie , mało tego zaczeła się wymądrzać ze to pewnie nie to co oni robili ( znawczyni ) !!!! i miałam jeźdźić z takim niesprawnym aucie przez tydzień !!! bo ta pani ustaliła ze dopiero moga mi sprawedzić auto za tydzień i jeszcze dodała ,że to będzie tylko sprawdzenie a usunięcie usterki prewnie będe czekała jeszcze tydzień !!!! jakaś kpina !!!! Ciekawe czy włąściciel wie jak tam się traktuje klientów !!! Po ten rozmowie z tą panią specjalistką !!! pojechałam na stację diagnostyczną w celu sprawdzenia auta i co się okazało ,że jednej cześci wogóle nie przykręcili tylko włożyli śruby i lekko załapali nakrętką i to tak stukało !!! i jeszcze usłyszałam od pana na stacji diagnostycznej ze gdyby ta czesc spadłą to jeszcze mogłą wyrządzić i komus krzywdę a na pewno by odleciała , mało tego jeszcze okazało sie ,że prawy sworzeń lużny i śruba od oleju luźna i olej sobie kapał !!!! a to własnie też było robione !!!!!! kasę nei małą zapłąciłam , a jak zrobili koszmar jakiś i jeszcze na dodatek nie chcieli sprawdzić i porawić !!!!!!! WIĘC ZDECYDOWANIE ODRADZAM NAPRAWY W TYM WARSZTACIE !!!!!!


    SEAT

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dwa lata temu wymieniono mi w tym warsztacie rurę wydechową. Zauważyłem niedawno "pyrkanie" podczas jazdy. Przy okazji uzupełniania środka chłodzącego w klimatyzacji dokonano oględzin i stwierdzono nieszczelności na zastosowanych w dwóch miejscach objemkach i brak uchwytu tłumika końcowego, którego nie zamontowano podczas naprawy rury wydechowej.Mechanik (?) stwierdził, że lepiej jeżeli są te nieszczelności bo będzie miała którędy wydostawać się woda (?). Tydzień temu ustalono termin i zanotowano, żeby sprowadzić uchwyt tłumika. W dniu dzisiejszym ten sam mechanik, który stwierdził, że pracował jako diagnosta, proponował wymianę tylko jednej objemki, co zaś do uchwytu, to stwierdził, że go w ogóle nie było (auto mam z salonu i wcześniej nie było naprawy wydechu). Po uchwycie pozostała jedynie część na tłumiku
    i otwory mocujące w podwoziu, które według owego mechanika były zardzewiałe, co miało świadczyć o tym, że uchwytu w ogóle nie było. Otwory i gwint były jednak dobrze widoczne. Miałem zrezygnować z usługi w tym warsztacie już w momencie jak tylko zobaczyłem, że ten sam mechanik ma się zająć naprawą. Wstrzymałem się jednak, ale jak się okazało, że nie pani która przyjmowała ode mnie zgłoszenie, nie zamówiła uchwytu i dopiero jej kolega biurowy chciał to zrobić w dniu dzisiejszym, zrezygnowałem z usług w tym warsztacie i wyjechałem.


    VW Polo

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam joryców, pojechałem bo mi polecono, nie żałuję.
    Konkretnie bez ściemy, wcześniej męczyłem się z hamulcami mechanik podał do biura co należy zamówić, Przyjechałem na podany termin, auto załatwione w krótkim czasie, poczekałem i po problemie.
    Polecam.


    audi

  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Mam kilka uwag dot. serwisu:

    1. Po wymienia ogumienia zastałem auto z zarysowaniem na skórzanej kierownicy - prawdopodobnie ktoś jechał z jakimś żelastwem w dłoni lub ma ogromny pierścionek na palcu.

    2. Zbieżność MB ML - po ustawianiu kierownica była krzywo przy jeździe na wprost.

    2. Zbieżność Rover - po ustawianiu mechanicy stwierdzili do wymiany pasek klinowy > ciekawe dlaczego, skoro dzień wcześniej sprawdzałem go w zaprzyjaźnionej firmie i był OK (nie wykonują zbieżności), prawdopodobnie chcieli nas naciągnąć - auto zaprowadziła i odbierała z warsztatu Joryc kobieta.

    3. Ceny..hmm wiedzą, że jestem z branży, a proponują wysoką marżę na częściach jak dla zwykłego Kowalskiego - a kupują je 200metrów dalej w IC.. Na oponach zaproponowali 40% więcej niż w IC.


    Mercedes ML

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dzień dobry, w grudniu 2016 wymieniałem olej silnikowy wraz z filtrem rzecz jasna, w mercedesie w210 wymienia się wkład filtra który dokręca się pokrywą z odpowiednią siłą, w moim samochodzie tak została dokręcona pokrywa że wkład filtra został zmiażdżony i przez uszczelkę pod pokrywą wyrzucało mi olej, pojechałem z reklamacją do firmy JORYC tam mechanik stwierdził że to niemożliwe żeby oni źle dokręcili pokrywę i że nie ma pewności że ja tam nie grzebałem. Żenada, kto po wymianie filtra i oleju wymienia jeszcze sam filtr i oczywiście pojechałem do innego warsztatu naprawić błąd firmy JORYC, tam mechanik który zobaczył wyczyn fachowca z firmy JORYC pozostawił to bez komentarza. Na skutek działania fachowców z firmy JORYC poza tym, że musiałem w innym warsztacie ponieść koszty ponownej wymiany filtra, muszę jeszcze zakupić pokrywę filtra oleju, która dostępna jest tylko w serwisie.


    Mercedes W210

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dzień dobry, to już trzeci raz, kiedy zawiodłem się na firmie Joryc, stąd ten wpis.

    Pierwsza sytuacja: nie mogłem się dodzwonić, na miejscu również nie mogłem załatwić serwisu, bo grafik zajęty na wiele dni, a nawet kazano wrócić w kolejnym tygodniu, bodajże. Klient przy takim traktowaniu może się poczuć jak niechciany. Może rzeczywiście ta firma nie potrzebuje klientów. Koła próbowano mi sprzedać niezgodnie ze specyfikacją samochodu, dobrze, że są w Bolesławcu jeszcze inne firmy.

    Druga sytuacja: żona w ciąży, umówiona na konkretny dzień i godzinę. Kazano jej czekać godzinę na serwis klimatyzacji. Po przyjęciu auta na serwis po kolejnej godzinie serwis stwierdza, że nie jest w stanie podłączyć się pod klimatyzację (normalne auto - Ford Mondeo!) - brak końcówek! Żadnych przeprosin, żona wściekła. Serwis wykonaliśmy tam, gdzie potraktowano nas tak, jak traktuje klienta dobry zakład - z empatią, zrozumieniem i profesjonalnie serwis wykonany ekspresowo.

    Trzecia sytuacja: zmieniałem w tej firmie koła z zimowych na letnie, wiosną tego roku. W workach wrzuciłem je do garażu. W zeszłym tygodniu zapakowałem zimowe do auta i wyruszyłem na wymianę na zimowe. Okazało się, że brakuje kołpaka. Ewidentnie ktoś nie założył kołpaka na czwarte koło przy wymianie na letnie, spakował je do bagażnika, a ja - nie sprawdzając - wrzuciłem koła do garażu, ufając, że nikt mnie nie "zrobił na kołpak". Firma nie chciała pomóc, odnaleźć kołpaka, zaproponować bezpłatnego serwisu - słowem: nic. Wyszedłem na [wymoderowano] "na kołpak", będąc potraktowany podrzędnie. Kazali sprawdzać za każdym razem przy odbiorze, jak by sugerowali, że nie można im ufać. OK - nie będę!

    To była ostatnia wizyta w tym serwisie. Moim zdaniem, pracownikom brakuje ogłady, zrozumienia punktu widzenia klienta i profesjonalizmu. Proponuje, Panie Joryc, wysłać ekipę na szkolenie z obsługi klienta, jeśli chce Pan pozostać "na topie" w tym mieście. W przeciwnym razie, takich jak ja - niezadowolonych klientów - będzie co raz więcej, a Pan zacznie odnotowywać spadki w sprzedaży.


    Ford Mondeo

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Witam Pana z PASSATA

    Dla gwoli wyjaścnienia jeśli byłby Pan bezstronniczy to Pańska opinia była by zapewne inna, lecz nie o to chodzi.

    Firma Joryc dostała kilkukrotnie okazje aby się wykazać w tak prostej czynności jak wyważanie tego kompletu kół.

    Felgi zakupiłem u nich 1000 zł/szt
    Opony zakupiłem u nich 800 zł/szt.
    Wspieram lokalny biznes i nie kupuję w internecie taniej. Zawsze kupuje towar z górnej półki i oczekuję takiej samej usługi. Wyważali mi koła kilkukrotnie lecz bez zadowalających efektów. pragnę również podkreślić iż za każdy razem za w/w wyważenia płaciłem, a powinny być wykonane jako poprawka usługi. Więc na moich reklamacjach jeszcze zarabiali. Dla mnie również było to irytujące jeżdzić co chwilę ponieważ czułem się jak nieproszony za każdym razem.

    Mam kilka aut i wciągu nie długiego okresu czasu zostawiłem u niech kilkanaście tysięcy zł na same felgi i opony.

    Lecz po sytuacji jaką opisałem wczesniej stwierdziłem że nie ma sensu aby się męczyć z nimi i zmieniłem warsztat z czego jestem bardzo zadowolony ponieważ ten sam komplet kół wyważyli mi za pierszym razem w 100%.

    Nie jest to tylko moje odczucie ponieważ negatywne wpisy (nie tylko na tym forum)ukazują ogrom problemów jakie mają ludzie w tym warsztacie.

    Pańska opinie iż było i jest to żenujące nie ma pokrycia w żeczywistości ponieważ broni Pan jawnie firmy Joryc. Witryny jak ta mają na celu wyrażania opinii o danym warszrtacie negatywnych jak i pozytywnych, aby inni mieli możliwość wybory. Jak widzi Pan i Pańska opinia nie wnoszą nic po za chęcią odegrania się na mojej osobie z powodów mi nie znanych lecz mogę sie ich domyślać.

    Z racji iż jest to raczej odpowiedz do Pana z PASSATA zaznaczam "tym razem"
    opinie jako neutalną.


    Citroen

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dobry serwis, szybko i przyjemna, obsługa uczynna. Nawet dodatkowe sprawy zgłoszone na miejscu sprawdzone od ręki. Polecam wszystkim.


    Ford Fiesta

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Czytam opinie i napisze a co! Jestem stałym klientem! Jestem zadowolonym klientem. Czytam opinie właściciela citroena i miałem nieprzyjemności być podczas pana wizyty. Muszę przyznać ze było dość żenująco . Myślę że właściciel miał rację, trochę pana ośmieszyl przed wszystkimi co to mogli obejrzeć cały kabaret i teraz musiał się Pan odegrać. Oj niesmaczne to było,i niesmaczne jest teraz.


    VW passat

  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Stanowczo...Naprawa dotyczyła zawieszenia. Pomijać fakt, ze cena skoczyła o 30% od początkowo zaproponowanej, bo się pomylili....bywa:) ...dobrali zupełnie nie te części, czekałem dodatkowo +24 H, ale i tak zamontowali tuleje i wahacze z innej jednostki, co dziwne nawet nie z Passata !!
    Jeździ? Śmiga...Nic tylko podziwiać umiejętności konstruktorskie.
    Koszt przewrócenia - oczywiście w innym serwisie - 750,00 zl.

    Sprężyna do wymiany z tylu?? hmm...Sam VW twierdzi ze OK
    "Cieknie Panu duo-pompa", koszt zakupu przez Joryc 1200,00 zl + robocizna...hmm, w rzeczywistości uszczelnienie układu - 150,00 zl.

    Tak naprawdę robione były podstawowe prace przeglądowe, silnika nie powierzałem,
    choć czytając opinie poniżej wszystkiego można się po nich spodziewać.

    No tak, udzielono rabatu z tytułu kompleksowości naprawy na ustawieniu zbieżności.
    Klient ma się poczuć dowartościowany...ale niestety, geometria kół to lekcja nie odrobiona przez Panów w firmie "za sklepem Carrefour". Sorry ! Zjeżdżamy z autostrady, teraz ostrożnie..

    Sprawdzając auto parę dni później, czytaj: naprawiając auto po naprawie w Joryc, podziwiałem niechlujstwo, spryt oraz niedbalstwo o podstawowe zasady bezpieczeństwa. DROGO i NIERZETELNIE.


    VW PASSAT 3C5

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po opisach negatywów widzę żę moje odczucie nie są jedyne.
    Jeżeli chodzi o mnie to zakupiłem u nich i zamontowałem opony goodyear 18".
    Po przejechaniu około 100 km zaczęło bić kierownicą co przy nowych oponach może się zdarzać i tego jestem świadom.
    Oczywiście podjechałem z reklamacją i co pierwsze właściciel zaczął wykrzykiwać że to ze mną coś jest nie tak a nie z oponami.
    A CO NAJLEPSZE PO DŁUGIM WYSŁUCHIWANIE JAKI TO JA JESTEM WYWAŻYLI KOŁA JESZCZE RAZ I ZROBILO SIĘ JESZCZE GORZEJ - PORAŻKA
    OCZYWIŚCIE PO TYM ROZPOCZEŁA SIĘ SPYCHOLOGIA ŻE "NOWE" FELI SĄ KRZYWA, A ZOSTAŁY SPRAWDZONE PRZEZEMNIE JUŻ W INNYM WARSZTACIE BO TAM NIE BYŁO Z KIM ROZMAWIAĆ.
    MIMO STAŁEJ ZAŁOGI MAJĄ BARDZO DUŻE PROBLEMY INTERPERSONALNE.

    Właściciel jest bardzo nieuprzejmy i bardzo brzydko mnie potraktował

    Definitywnie odradzam


    Citroen DS5

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Korzystam jeszcze jak właściciel był w Tomaszowie.
    Kompetencja, profesjonalizm i miła obsługa oraz dobre ceny.


    Peugeot 5008, Peugeot 307

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymieniam opony od czasu jak byli na Wróblewskiego do teraz nie miałem problemów to będzie z 8 lat, Przeczytałem negatywy i postanowiłem wypowiedzieć się pozytywnie, zasóżyli to nie firma z pierwszej łapanki.
    Personel wciąż ten sam, Cóż mógłbym dodać, ludzie zawsze nażekają żadko chwalą,
    Zdecydowanie polecam.


    ford fuizion

  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Firma niekompetentna! Oddaje auto niesprawdzone tłumacząc, że boją się odpalić, chcąc naciągnąć na dodatkowe koszty! Po czasie okazuje się, że w aucie zostały podmienione części sprawne na części uszkodzone! W dodatku został podmieniony akumulator, co również wyszło po czasie! Gdybyśmy mieli jakieś dowody na to poszłabym z tym do Rzecznika Praw Konsumenta, lecz po paru miesiącach niestety ciężko byłoby to udowodnić. Nigdy więcej nie oddamy tam auta!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Drogi Kliencie !

    W odpowiedzi na oskarżenia pracowników naszej firmy o niekompetencję, naciągactwo i złodziejstwo chcemy ostatecznie wyjaśnić co następuje:

    Niekompetencja - Z Pana listu nie do końca wynika na czym polega owa niekompetencja. Czy na tym, że pracownik nie odpala samochodu widząc, że paski rozrządu pokryte są olejem i w obawie o awarię silnika, która gdyby nastąpiła niewątpliwie obciążyłaby jego i firmę (odpowiedzialność!!!), polegając na swojej wiedzy i doświadczeniu proponuje wymianę pasków? - koszt 100 zł, słownie STO ZŁOTYCH!!!
    Naciągactwo - Czy zdaniem Szanownego Pana naciąganie to : WYKRYCIE USTERKI, POINFORMOWANIE O NIEJ KLIENTA, PRZEDSTAWIENIE KOSZTÓW NAPRAWY, WYKONANIE NAPRAWY PO ZATWIERDZENIU WYCENY PRZEZ KLIENTA. Jeśli tak, to proszę omijać wszystkie warsztaty, bo tak to działa, wszędzie, bez wyjątku.
    Złodziejstwo - Tu już nie mam słów. Proszę zdać sobie sprawę, że pomówił nas Pan Kochany Kliencie o naprawdę haniebny czyn. Potępiamy wszelkie przejawy kradzieży, zarówno te milionowe jak i te do 50 zł, bo tyle wart jest stary, zużyty akumulator.

    Pomimo, że opluł nas Pan i znieważył w najohydniejszy sposób nadal mamy nadzieję i wyrażamy dobrą wolę zakończenia sprawy. Serdecznie zapraszamy Pana, który był u nas z samochodem (bo to nie Pan Miły Panie ze zdjęcia na Facebooku) w celu wyjaśnienia spawy.

    Pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego

    Zespół Joryc

    Audi A6

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam, żona rozwalila oponę pod domem, najpierw jedną potem zapas , przyjechali ze swoim zapasem zciagneli auto do warsztatu za co zaplacila 30zl no opony trochę więcej, ale mieli na miejscu , miedzy pracą a odebraniem syna z przedszkola załatwia wszystko, a najzabawniejsze jest to że pokapowalem się dopiero jak gmeralem w banku na koncie, bała się przyznać . Warsztatu jeszcze nie wyprobowalem ,ale jak odwiedzę to napiszę, póki co wszystkim żonom polecam.


    VW Passat

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem zadowolony, to ze trudno się do nich dopchać to prawda, ale to akurat świadczy dobrze o serwisie bo oznacza że dużo ludzi do nich jeździ.Sprzętu że głowa boli, cena no cóż uważam że za dobre usługi powinno się dobrze płacić. osobiście polecam!


    bmw

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    naprawialem tam kilka aut
    ale po ostatnim juz nie bede
    wiecznie nie maja czasu super mechanicy
    jak mi wymieniali klocki z przodu to zalozyli je na zurzyte tarcze tragedia
    czesci drozrze o 30% niz normalnie
    ostatni robilem drazki i takie tam rachunek prawie 700 wyjerzdzam a tu kierownica krzywa drgania juz od 70 km i auto ciagnie na lewo
    masakra
    podjezdzam z reklamacja w kilka minut naprostowali kierownice felg nie chcieli wywarzac a powinni w ramach gestu dla dobrego klijeta
    wywarzylem za 20 zloty troszke dalej i teraz smiga
    nie polecam coraz drozej i coraz gorzej


    rozne tmarki

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat