Norauto Białystok

ul. Produkcyjna 84A, Zawady, 15-680 Białystok

****** 1.9 (26 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

ul. Produkcyjna 84A, Zawady, 15-680, Białystok

Poniedziałek od 08:00 do 21:00
Wtorek od 08:00 do 21:00
Środa od 08:00 do 21:00
Czwartek od 08:00 do 21:00
Piątek od 08:00 do 21:00
Sobota od 08:00 do 21:00

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Centrum Norauto to sklep oferujący szeroką gamę produktów motoryzacyjnych z kategorii: opony, elektronika, transport, wyposażenie samochodowe, części zamienne. W Norauto Polska znajdą Państwo produkty znanych marek w niskich cenach. Norauto to także sieć stacji serwisowych oferujących usługi z zakresu wymiany opon, wymiany oleju i wielu innych. Centra Norauto mieszczą się w pobliżu dużych galerii handlowych, co daje klientom możliwość wybrania się na zakupy w czasie pozostawienia auta w warsztacie.

Więcej

Opinie (26)

Dodaj opinię
1.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 26 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko,krótko i na temat,tak ma działać serwis.Ledwo zakupy w auszau zdążyłem zrobić,pozdrowienia dla ekipy :]


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nabicie klimatyzacji, szok ponoć sprawdzona została szczelność itp nawet zaworek został wymieniony tylko chyba na uzywany bo wygląda tak samo jak stary, po nabiciu klimatyzacja pracowała 30 min , po ponownym przyjeździe stwierdzono chłodnice do wymiany , omijajcie ich dużym łukiem !!!!!


    Mercedes

  • 2
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Klimatyzacja z wcześniejszym sprawdzenie szczelności zapłacone ponad 250zl niby wszystko ok oczywiście nie działa mąż zajechal by ktoś poczuł się do wyjaśnienia sytuacji sprawdzenia co się stało oczywiście pieniądze wyrzucone w błoto okazało się że po wpuszczeniu czynnika chłodnica do wymiany czynnik wyparowal pieniędzy nie ma i oczywiście niczyja wina radzę udać się do odpowiedzialnego salonu który wykonując swoje czynności zna się na tym a nie naraża ludzi na takie koszta klimy nie ma pieniądze wydane i żeby teraz znów mieć znowu plac za nabicie i,, sprawdzenie szczelnosci"


    Opel astra

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tragedia. Załoga powinna przeszkolić się jeśli chodzi o kontakt z klientem. Umówiony byłem na wizytę w sprawie wymiany opon. Wydawałoby się że prosta sprawa jednakże po dwóch godzinach stwierdzono że zbieżność w moim samochodzie jest nieprawidłowa na pytanie dlaczego wymiana opon trwa dwie godziny kierownik o imieniu Przemek powiedział że może być zapieczona jakaś śruba.Zapytałem czy tak było w tym przypadku ponieważ w dwa miesiące wcześniej wymieniałem opony i wszystkie śruby odkręcały się dobrze. Na to kierownik odpowiedział że faktycznie śruby od kręciły się dobrze ale czas zająło zdjęcie dekielka w samochodzie Audi A3.to już jest prawdziwe kuriozum ponieważ zdjęcie dekielka zajmuje około sekundy. Obsługa od początku zachowuje się w sposób przemądrzały, nie informuje o dodatkowych kosztach. Zapytano mnie co zrobić ze zużytymi oponami czy chce zostawić czy zabieram ze sobą. Nikt nie poinformował mnie że za utylizację opon Norauto pobiera 48 zł. Napisałem opinie o usłudze w miejscu do tego przeznaczonym i usłyszałem kpiący komentarz od kierownika Przemka że raz na miesiąc czytają sobie list od klientów wraz z dyrektorem. Mając wykupioną kartę stałego klienta w Norauto zapytałem o rabat i równie kąpiącą odpowiedź usłyszałem od pracownika że rabat to stolica Maroko ( -taki madry!). Przypomniała mi się obsługa jaka była w warsztatach samochodowych za komuny. Dziwne tylko że młodzi pracownicy wzięli skądś wzorce tak nieprofesjonalnego zachowania mimo tego że nie mogę tego pamiętać z komuny. Usłyszałem też że mają prawo tak się zachować bo mają najtańsze opony w Polsce.


    Audi A3

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymiana opon na zimowe zakończyła się drogo, ponieważ mechanik złamał 2 szpilki w jednym kole. Dalej udowadniano mi, że nie mam sprawnych hamulców (pomimo miesiąc wcześniej podbitego przeglądu technicznego w renomowanej stacji). Nie chciano oddać mi samochodu, ostatecznie zadecydowałam o wymianie szpilek w 2 kołach co trwało 4 godziny i kosztowało tyle co 2 nowe opony. W trakcie czekania brak kontaktu z klientem, po nawiązaniu kontaktu z mojej strony nikt nie potrafił powiedzieć ile to jeszcze potrwa. Wmawiano mi, że do wymiany mam szpilki we wszystkich kołach, hamulce tylnie i najlepiej opony. To była moja ostatnia wizyta w tym miejscu.

    Dodam jeszcze, że z tego serwisu korzystałam od 2 lat tylko żeby zmienić opony. Za każdym razem wciskano mi szereg dodatkowych i niepotrzebnych rzeczy do zrobienia. Koła były pompowane mocniej niż wynika z zaleceń producenta samochodu.


    Toyota

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do tej pory miałem obawy czy powierzyć jakiemuś warsztatowi auto na gwarancji by później nie było jakichś problemów. Na szczęście, skuszony reklamą opon w dobrej cenie pojechałem do nich by je zakupić. Doradca serwisu zaproponował mi przegląd auta (zalecany przy danym przebiegu auta przez producenta) który nie pozbawi mnie w żadnym wypadku gwarancji producenta ( sprawdziłem to w serwisie hyundaia i okazało się ze to prawda) Za podobny przegląd w serwisie renomowanym Hyundai za życzyli sobie prawie 1700 zł. W Norauto to samo miałem zrobione za niecałe 800zł :O Co najważniejsze bez problemowo, szybko i z potrzymaniem gwarancji, Jak dla mnie bomba. kilka stówek zaoszczędzone a autko jak i właściciel bardzo zadowolone z usługi. Polecam z czystym sumieniem


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Waldemarze,
    Dziękujemy za wystawienie opinii. Zapraszamy ponownie.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    hyundai

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Usługa wymiany rozrządu wykonana prawidłowo a przede wszystkim szybko. Cena konkurencyjna z innymi warsztatami. Szanuje i polecam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Anatolu,
    Dziękujemy za przesłanie opinii. Zapraszamy ponownie.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    renault

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wszystko przebiegło pomyślnie. Miła pomocna obsługa, auto zrobione na czas. Polecam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Tomaszu,
    Dziękujemy za przesłanie opinii. Zapraszamy ponownie.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    skoda

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem na wymianę oleju , filtra kabinowego i ustawienie świateł . Olej chyba wymieniony poprawnie . Na drugi dzień okazało się , że przepaliła mi się żarówka reflektora. Przy wymianie okazało się , że poprzednia była żle włozona i dlatego zleciłem ustawienie świateł . Więc doregulowali mi lampę do żle wstawionej żarówki . Okazało się , że przy skręcie w prawo lub lewo coś trze w przednich kołach . Na domiar tego przy wymianie filtra kabinowego pod podszybiem nie założona osłona i na dodatek nie ma żadnego istniejącego kołka do mocowania. Zapewne zostały u zapominalskiego mechanika w kieszeni lub na stoliku . Zajechałem po dwóch dwóch dniach /czwartek/ do reklamacji i inteligętny pan mi mówi proszę zostawić lub przyjechać w sobotę . Powiedziałem mu , że mam do domu 50 km ale ewidentnie miał to głęboko w d.... . Jak czekałem na auto w trakcie wymiany oleju powiedziałem jednemu z kierowników , że mają strasznie młodych mechaników . Odpowiedział , że młodzi ale wbrew pozorom bardzo dobrze się znają . Po wizycie u innego mechanika stwierdzino , że osłona silnika dolna została żle założona i brakuję kołków montażowych . Stąd ocieranie przy skręcie. Osłona filtra w miejscu dziur na kołki porwana wię zapewne mechanik stwierdził , że po co kołki , a sam to porwał . To gdzie Ci mechanicy co się znają . Trzy rzeczy proste do naprawy i trzy zepsute . Manager lub szef warsztatu za takie podejście do klienta z reklamacją powinien ponieść konsekwencje . Takie reklamacje powinny być załatwiane na bieżąco . Nie polecam takiego warsztatu .


    citroen

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2018-10-18 19:47

    Bylem na przeglądzie sezonowym stwierdzono usterki ale chodzi mi o jedno rzecz przepalona żarówka tablicy rejestracyjnej 2lata temu byla zona na wymianie oleju przelali wtedy musiałem jeszcze raz jeździć i wymienili żarówkę niby tej tablicy wyszlo 46 zl bo niby 2 dzisiaj patrzę a tam jest inna zarowka1 cena 4 zl znaczy niby wymieniają żarówkę ktora nie pasuje 2 sztuki16 zl +wstawienie 30 zl kpina nabijają ludzi kaza płacić za to co nie zrobili nawet nie zajrzeli nie wymienili nawet nie wiedzieli ze jest to inna żarówka kantuja ludzi omijajcie ich z daleka kłamstwo ma krótkie nogi


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Krzysztofie.
    Bardzo bym prosił o to aby w takich sytuacjach w razie niejasności najpierw podszedł Pan do konsultanta który od razu wyjaśni w czym tkwi problem. Nikt Pana nie oszukał, po prostu posiadamy na stanie te same żarówki tylko różnych marek tzn. 1 cena, Norauto, Philips. To jest ta sama żarówka tylko każda innego producenta stąd różnica w cenie. W razie niejasności zapraszamy do naszego centrum gdzie odpowiemy na wszystkie Pana pytania.
    Pozdrawiamy,
    Norauto Białystok

    opel

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem na wymianę oleju (z działającą regulacją fotela kierowcy) po odebraniu auta fotel był odsunięty na maxa do tyłu i nie dało się już go regulować...

    Bardzo uprzejmy Pan z obsługi twierdzi, że to przypadek (mechanik był wysoki i musiał odsunąć fotel) szkoda, że już go po sobie nie zasunął, ponieważ ja zostałem z fotelem kierowcy, którego nie mogę już regulować (przód - tył)...

    Proszę o dodanie na stronie WWW opcji zaznaczenie wzrostu kierowcy (najlepiej w cm) aby było można dobrać mechanika, który nie będzie musiał odsuwać fotelów.

    No i pamiętajcie jeżeli macie auto starsze niż dwa lata i auto może mieć usterki eksploatacyjne to te usterki wyjdą u nich...

    Bardzo dziwny zbieg okoliczności...


    VW/Passat

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam, nie polecam tego zakładu nie dość że to [wymoderowano] to prawdziwi lenie!!! Wymieniałem u nich przewody hamulcowe w BMW. Przy odbiorze samochodu okazało się że były trudności i trzeba było zdejmować zbiornik z paliwem przy wymianie przewodów i przez to cena była wyższa. Po obejrzeniu ich pracy okazało się że przewody są puszczone obok zbiornika i wiszą nad kołem. Za cało prace ( jeżeli można na zwać praco) wymiana przewodu 4 metry i przewodu elastycznego który nie było potrzeby wymieniać i za czas pracy zgarnęli 530 zł. obsługa bardzo nie miła pracują chyba tam za kare najgorszy warsztat w jakim byłem . OMIJAJCIE TEN WARSZTAT SZEROKIM ŁUKIEM !


    bmw

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Korzystam z usług norauto od lat. Serwis polecili mi znajomi którzy chwala sobie ich uslugi. Wymienialem u nich rozrząd, sprzęgło, oleje i filtr i nigdy nie bylo problemów. Obsluga profesjonalnie podchodzi do klienta. Ciezko się dodzwonic ale po mojej ostatniej wizycie widac ze pracownicoy po prostu nie maja czasu odebrac kazdy telefon. Telefony dzwonią caly czas. Ostatnio wymienialem u nich opony na zimowe, faktycznie czekalem nieco ponad 1,5 h ale konsultant przeprosił mnie i pozostalych klientow za delikatny poślizg. W sumie nie ma sie co dziwic, jest goracy okres przed zima i widac ze ludzie ktorzy tam pracuja nie maja czasu sie obijac. Jest to chyba jedyny serwis ktory podczas wymiany opon w gratisie sprawdza zawieszenie, wszystkie plyny i akumulator. W stu procentach polecam Norauto jako jeden z najlepszych serwisow w B-stoku


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Tomaszu,
    Dziękujemy za rzetelna opinię.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Renault/bmw

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Czytalem tutaj ze nie oddzwaniaja i nie dzwonia po skonczonej naprawie. Ja dodam jeszcze ze nie odpisuja na e-maile jak sie prosi o informacje o uslugach (skoro nie mozna sie dodzwonic to sie pisze). Czekam juz trzy dni, a w tych czasach pewien standard to maksymalnie 24 godziny, przynajmniej tak jest w mojej firmie. Przepraszam czytelnikow za brak polskich znakow.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Rafale,
    Przepraszamy za brak odpowiedzi. Jest to gorący okres, mamy bardzo dużo klientów stacjonarnie i stąd brak odpowiedzi na e mail. Oczywiście nie tłumaczy nas to w żaden sposób - przyznajemy się do błędu i przepraszamy.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Golf

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie odkryję ameryki, bo raczej powtórzę to co już pisali moi poprzednicy. Opiszę kilka sytuacji z Norauto w Białymstoku.

    Najświeższa sprawa z sierpnia 2017 r. Umówiłem się na godzinę 12. Środek tygodnia. Pojechałem na umówioną godzinę, serwis miał trwać do dwóch godzin. Oddając kluczyk do auta powiedziałem, że w takim razie nie będę siedział na miejscu tylko pójdę na zakupy do będącego obok centrum handlowego. Tak też zrobiłem: pochodziłem po sklepach, zjadłem w jednym z barów. Wracam do Norauto po dwóch godzinach a moje auto nawet nie zostało jeszcze wprowadzone do warsztatu. Dwie godziny i nic. Nie wiem co robili w tym czasie pewnie inne auto, może segregują klientów na lepszych i gorszych, lepsi są poza kolejnością. Nie jestem pieniaczem więc usiadłem sobie spokojnie i czekałem już w poczekalni. Żaden z pracowników nie wyjaśnił mi co się dzieje i dlaczego nie rozpoczęto jeszcze naprawy. Ostatecznie Norauto opuściłem o godzinie 16.20 (!!!). Cztery godziny wyjęte z życiorysu. Wyjaśnieniem tego na pewno nie jest sezon urlopowy bo dwa dni wcześniej umówiono mnie na 12:00 a nie 14:20. Godzina 12:00 była wolna w grafiku i według tego grafika ktoś był w tym czasie wolny.

    Wcześniejsza sytuacja. Pobyt związany z wymianą sondy lambda. Części zamawiał mi serwis. Powiedziano mi że sonda jaką wybrałem będzie kosztowała XXX zł a wymiana YYY zł. Gdy została wymieniona i przyszło do zapłaty, okazało się, że jest o ok. 50 zł drożej, sonda nie kosztowała XXX tylko XXX+50 ale nikt mi nie wyjaśnił dlaczego. Nie wierzę, że nagle po złożeniu zamówienia część podrożała. Kilka razy miałem tak samo, jak serwis mi coś zamawiał i informował jaka jest cena części, to i tak było drożej na częściach. Podobnie miałem z paskiem do alternatora przy innej naprawie. Zadzwonili, że przydałoby się wymienić, podali koszt, ale przy płaceniu okazało się że jest o ok. 10 zł więcej. Może podawiali mi cenę netto - tylko że to nie był mój pierwszy kontat z nimi i wiedzieli, że nie prowadzę firmy a więc interesuje mnie cena brutto.


    Potwierdzam też, że nie dzwonią do klienta po wykonaniu naprawy. Sam dzwoniłem kilka razy, bo miało być na konkretną godzinę i ktoś miał zadzwonić, ale nie było żadnego kontaktu więc to ja dzwonię. No i najśmieszniejsze jest to, że jak już się dodzwonię, to okazuje się, że samochód można już odebrać. Ciekawe ile bym czekał ma kontakt gdybym sam nie zadzwonił.



    Do profesjonalizmu dużo brakuje. Nieterminowe naprawianie, dziwne ceny, brak kontaktu z klientem. A niby ogólnopolska sieć, co w domyśle skłaniałoby do twierdzenia, że mają jakieś standardy…. Przestałem już korzystać z ich usług.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Ciężko nam się ustosunkować do sytuacji z przed pół roku, ale spróbujemy.
    Niestety w branży motoryzacyjnej opóźnienie się zdarzają ze względu na brak możliwości przewidywania sytuacji awaryjnych. To nie jest tak, że dzielimy klientów na lepszych czy gorszych, po prostu jeżeli naprawiamy samochód i wyniknie z nim jakiś problem, dodatkowa usterka, to oczywiście naprawiamy go do końca. Stąd też mogą pojawiać się opóźnienia dla klientów, którzy byli umówieni na konkretną godzinę.
    Tworząc kosztorys nasi doradcy dobierają części zgodnie z dostępnymi katalogami, ale tam też czasami zdarzają się błędy, ponieważ pisali je zwykli ludzie. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. W takich sytuacjach konsultanci zamawiają drugą część, tą pasującą i prawdopodobnie tak było w Pana/Pani przypadku. Stąd różnica w cenie. Powinniśmy poinformować o tej zmianie i tu jest rzeczywiście nasz błąd - przepraszamy.
    Dziękujemy za zwrócenie uwagi, że nie oddzwaniamy do klientów po skończonej naprawie - zwrócimy szczególną uwagę naszym pracownikom na to zjawisko, aby podobne sytuacje nie miały miejsca.
    Dziękujemy za przesłanie tej opinii - jest ona dla nas cenna, na pewno wyciągniemy stosowne wnioski.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Skoda

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    To co szwankuje to komunikacja z klientami. Zostawiam auto, idę na zakupy albo wracam do domu, ale nikt nie dzwoni, że już jest zrobione i można odebrać. Jeśli sam nie zadzwonię to nie ma co oczekiwać, że będzie kontrakt ze strony serwisu. Na litość boską, zapłacę wam złotówkę drożej, aby pokryć koszt rozmowy, tylko do mnie zadzwońcie. Czas to pieniądz, samochód jest od jeżdżenia a nie od stania w serwisie, to już nie luksus ale podstawowe narzędzie pracy. Samemu dodzwonić się nie można. Odbierany jest co któryś telefon (z resztą czekając na miejscu na odbiór auta widziałem ile razy dzwoni telefon ale nie ma go kto odebrać). Trochę kiepsko jak na dużą konkurencję na rynku. Co do jakości napraw nie wypowiadam się, nie zlecałem dużych rzeczy, raczej proste – wymiana amortyzatorów, serwis olejowy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny kliencie,
    Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie napisał Pan w jakim okresie odwiedził Pan nasz serwis, natomiast rzeczywiście w ostatnim czasie mamy braki kadrowe. Nie jest to oczywiście żadnym wytłumaczeniem i pokornie przyznajemy się do błędu. Żeby poprawić jakość obsługi przeprowadzimy rozmowy z naszymi pracownikami, aby podobna sytuacja nie miała miejsca.
    Dziękujemy za tą opinię - wyciągniemy z niej wnioski.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Citroen

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Miałem to nieszczęście być klientem tego, pożal się Boże serwisu. Wymiana płynu hamulcowego skończyła się awarią hamulców, po prostu na drugi dzień ich nie było, a gdyby tak w trasie !!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny kliencie,
    prosimy o podanie numeru rejestracyjnego samochodu oraz daty wykonania usługi, ponieważ po marce samochodu nie jesteśmy w stanie się ustosunkować do zaistniałej sytuacji.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Seat Altea

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2017-09-12 21:52

    Jak się umawiacie na naprawę samochodu to lepiej czekać na miejscu na odbiór samochodu bo nie respektują kolejki i godzin umówionych z klijentem.Mi kazali dzisiaj wcześniej przyjechać bo żekomo miałem być pierwszy ,godzina i miało być naprawione wiec poszedłem na zakupy ,niestety gdy wróciłem mój samochód nie był nawet ruszony z miejsca gdzie go zaparkowałem.Naprawiali inny samochód pana któremu się bardzo spieszyło no i pewnie go wcisnęli przedemnie ,kompletny brak szacunku doklijenta:((((


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację - nie powinna się zdarzyć. Z pewnością przeprowadzimy rozmowy dyscyplinujace z pracownikami, ponieważ jakość obsługi oraz zadowolenie klientów są dla nas priorytetem. Mamy nadzieję, że jeszcze da nam Pan szansę i przekona się, że nie jest to standard naszej obsługi a jedynie nieprzyjemne, pojedyncze zdarzenie.
    Jeszcze raz przepraszamy. Zespół Norauto

    Mercedes

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Sam zakład bardzo ładny, pracownicy elokwentni i widać, że zadowoleni ze swojej pracy, sumiennie wykonuja swoje obowiazki. Profesjonalizm bije w każdym calu. Miałam przyjemnosc konwersacji z Panem kierownikiem Łukaszem, bardzo cierpliwy i sluzacy pomoca. Na pewno jeszcze nie razu tu wroce.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pani Heleno,
    Dziękujemy za przesłanie opinii. Zapraszamy ponownie.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    BMW

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    miałem to nieszczęście być klientem w/w warsztatu..naprawa wahacza-2 godz , w tym czasie mechanik robi dwa samochody stojące na zewnątrz-poza zasięgiem kamer.Wahacz po drugiej stronie robiłem w innej sieci -40 minut.Nigdy więcej.


    vw

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestescie nie normalni ludzie, sami sobie wycieraczki dobrac nie umiecie skoro wzzedzie katalogi macie?! Jestem bardzo zadowolony z uslug Norauto, konsultanci bardzo pomocno i znają sie na rzeczy. Szybka obsluga i rzetelna. Polecam i pozdrawiam pana Marcina. Bardzo pomocny konsultant


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Macieju,
    Dziękujemy za przesłanie opinii. Zapraszamy ponownie.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Opel

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pan . Którego poprosiłem dzisiaj o pomoc w wyborze wycieraczki do samochodu poprostu tragedia. Niewiem jak tacy "uprzejmi " sprzedawcy mają zatrudnienie w tak poważnych firmach.


  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zgadzam sie z innymi opiniami. Umawiasz sie na konkretna godzine mowia ze zajmie do godziny wracasz po ponad godzinie a samochod nawet do warsztatu nie wjechal i pracownik oburzony mówi że nie będzie kazdemu klientowi jak mantre powtarzal ze liczy sie czas od wjazdu na warsztat a ten nie wiadomo nigdy kiedy nastąpi. .. Zabralem auto i nigdy wiecej


    Skoda

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety nie polecam brak profesjonalizmu i ludzkiego podejścia do klienta i ze zrozumieniem kasa wzięta i to nawet sporo jak za taką usługę a co do poprawki i reklamacji sorry ale gwarancji nie ma teraz jeszcze raz muszę zapłacić a serwisu ogólnie po całości nie polecam bo liczą na kasę a klient dopiero na końcu i to niezadowolony.Nie piszę szczegółów bo chodzi o sam fakt.


  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zdecydowanie negatywna. Wczoraj (wtorek 12.10.2015) ok. godz. 9,00 zadzwoniłem na stacjonarny z prośba o termin wymiany opon na zimowe. Po podaniu marki i nr rejestracyjnego pracownik znalał moje dane (przedtem byłem już klientem) i powiedział, zebym przyjechał w środe o godz. 13,00. Przyjeżdżam do stacji, pracownik przy kompie prosi o moje dane imie nazwisko itd. podałem, on, ze nie ma mnie w ich bazie i prosi o dow. rej., daje mu on że na 13,00 to inne już auta i wpisuje w komp. moje dane z dow. rej., ja że przecież wczoraj jeszcze były i pytam ile będe czekał, on że 1 lub 2 godziny a tak wlasciwie to róznie może być, ja mu żeby precyzyjnie powiedział bo skoro nie jestem w kolejce pomimo że wczoraj zabukowałem to muszę wiedzieć ile czasu to by potrwało bo zapewne mój zrobią po innych, czy mam isc do sklepu na godzinę, czy jechać do pracy, on że nie wie precyzyjnie. Czasami korzystam z róznych stacji ale pierwszy raz spotkałem się z takim podejściem do klienta. To był mój ostatni raz w tej stacji i jej nie polecam moim znajomym.


    Ford Focus

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat koszmarny .kupiłem akumulator w nor auto -akumulator ten spalił mi alternator to po 1.po drugie nie mogłem odzyskać oddanego im akumulatora mercedesa koszt takiego to 1000 zł .a potem i tak musiałem kupić znowu nowy akumulator .wniosek alternator+akumulator 1500 złotych w plecy ekstra warsztat .a mechanicy podchmieleni .


    mercedes

Nasze porady (3)

Po deszczu gdy otwieram bagaznik, woda zbiera mi się w zagłębieniu gdzie jest zamek bagażnika. Czy to normalne? Gdzie może przeciekać ta woda? Jak to uszczelnić? Pomocy
toyota corolla 2005r. kombi diesiel
przy skręcaniu kierownicą w lewo na postoju z włączonym silnikiem słychać z prawej strony jakby zgrzytanie, przeskakiwanie (trzaskanie)
Nissan Almera rocznik 2000
Witam , aktualnie mam awarie samochodu Nissan Almera 1,5 benzyna rocznik 2000 . Skrzynia biegów jest z symbolem 4M506 i niestety jest trudno dostępna. Czy jest możliwość aby do tego samochodu pasowała by skrzynia o innym symbolu ? Pozdrawiam Kasia

Podobne warsztaty

  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    UNIMOT 1 s.j.

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Handlowa 7,  Bażantarnia,  Białystok

    ******   5.3  (30+ opinii)

    Zakres działalności : Handel i usługi motoryzacyjne Aktualnie prowadzona działalność to: -sprzedaż  akumulatorów we własnych pomieszczeniach przy ul. Handlowej 7 -sprzedaż i montaż opon do sam. osobowych i dostawczych -sprzedaż...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.

    Warsztat samochodowy Cupper zaprasza wszystkich zainteresowanych do skorzystania z naszej oferty serwisowej oraz naprawczej. Oferujemy m.in.: - naprawy i kontroli układów hamulcowych. - naprawy zawieszeń naczep, przyczep i samochodów...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    AUTOSERWIS 123

    Warsztat Godny Zaufania

    ul.Aleksandra Fredry 5 (42 pułku piechoty),  Osiedle Wygoda,  Białystok

    ******   5  (30+ opinii)

    Klientom naszego serwisu zapewniamy wysoką jakość, kompleksową naprawę oraz komfort usług w zakresie mechaniki pojazdowej, elektroniki samochodowej, napraw podzespołów, sprzedaży części zamiennych i akcesoriów. Naprawiamy modele wszystkich...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Remex Auto Piotr Ambrożej

    Warsztat Godny Zaufania

    Białostocka 108 / 2,  Wasilków,  Białystok

    ******   5.9  (30+ opinii)

    Nasza firma zajmuje się przede wszystkim kompleksową naprawą wszystkich usterek mechanicznych. Wykonujemy zarówno podstawowe czynności serwisowe układów hamulcowego, zawieszenia czy chłodniczego, a także generalne remonty silników oraz manualnych...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    AUTO POLZBYT OK SERWIS

    Warsztat Godny Zaufania

    ZWYCIĘSTWA 23,  OSIEDLE MŁODYCH,  BIAŁYSTOK

    ******   5.6  (30+ opinii)

     NIKT NIE ZADBA O TWOJE AUTO TAK RZETELNIE I SZCZEGÓŁOWO Nasz wysoce wykwalifikowany personel dokłada wszelkich starań, aby Twoje auto było zawsze sprawne i niezawodne. Regularnie przeprowadzane kontrole i czynności obsługowe pomagają...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Warsztat V8. (zmiana nazwy z "MONSTER CAR")

    Warsztat Godny Zaufania

    Marczukowska 6c,  Osiedle Młodych,  Białystok

    ******   5.6  (30+ opinii)

    Jesteśmy serwisem specjalizującym się w wykonywaniu napraw usterek mechanicznych. Między innymi naprawiamy silniki, wymieniamy sprzęgła, klocki i tarcze hamulcowe. Usługi wykonujemy na markowych zamiennikach o jakości zbliżonej do części...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    ELECTRIC-SERVICE sp. z o.o.

    ul. 42 Pułku Piechoty 78,  Osiedle Wygoda,  Białystok

    ******   5.7  (30+ opinii)

     Jesteśmy firmą zajmującą sie szeroko pojętą elektroniką samochodową . Oferujemy m.in CHIP TUNING , USUWANIE DPF , EGR , sond NOx , AdBlue itd. Electric-Service dzięki wieloletniej działalności jest bezkonkurencyjnym specjalistą w swojej...

    Zarezerwuj wizytę
  • SPEC AUTO

    TYSIĄCLECIA P.P. 23B,  ,  BIAŁYSTOK

    ******   5.4  (18 opinii)

     Zapraszamy!

    Zarezerwuj wizytę
  • JW13 Auto Serwis

    HETMAŃSKA 65,  OŚ. MŁODYCH SŁONECZNY STOK,  Białystok

    ******   5.5  (9 opinii)

    Witamy serdecznie.   Warsztat posiada dodatkowe lokalizację : ul Bitwy Białostockiej 11, 15-102 Białystok   ul: 42 pułku piechoty 28, 15-147 Białystok    Jesteśmy profesjonalnym serwisem, który zajmuje się kompleksową...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Centrum Serwisowe Fasty

    Przędzalniana 60A,  Osiedle Zawady Fasty,  Białystok

    ******   5.6  (30+ opinii)

     Jesteśmy profesjonalnym warsztatem samochodowym zajmującym się diagnostyką i naprawą samochodów osobowych i dostawczych ( busy, max busy i kontenery). Oferujemy również pełen zakres mechaniki. Zdobyte doświadczenie jest gwarancją...

    Zarezerwuj wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat