GolF V 1.4 16 V 2005 r, benzyna+LPG
Wypadanie zapłonów na 1 i 2 cylindrze. Po uruchomieniu silnika, gdy włącza się ssanie tj. obroty silnika ok 1200 następuje nierówna praca silnika, w konsekwencji miga kontrolka check engine, po sprawdzeniu skanerem diagnostycznym wyświetla się rozłączanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze. Cewki są nowe, śwece też. Samochód miał w zeszłym roku założoną instalację lpg. Auto: Golf V 1.4 16 V
F. Philipsa 8, Piła
witam na początek sprawdzić ciśnienie sprężania - aby wykluczyć ten powód , a dalej tradycyjnie -proponuję przekładać i sprawdzać zarówno cewki , jak i świece - to że cewki nowe , nie oznacza że są sprawne
Dobromyśl 68, Kielce
czy wypadanie zapłonu występuje zarówno, gdy silnik pracuje na benzynie, jak i na LPG?
ul. Petyhorska 14, Kielce
TRZEBA KONIECZNIE ZMIERZYĆ CIŚNIENIE NA CYLINDRACH .
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.