bravo 1.9 m-jet 150KM 2007
na hamowni zmierzono mi 134 KM a fabrycznie było podobno 150 KM. Gdzie mogły uciec te konie? Linia przyspieszenia podobno wzorowa.
łąkowa 9, luboń
Różnice w mocy poszczególnych egzemplarzy do 10% nie są niczym dziwnym, a producenci zwykle nieco koloru ją rzeczywistośc w opisach aut.
Można poddać auto kompletnej diagnostyce, ale a mojej ocenie nie ma powoodu so obaw.
ul. Bokserska 9, Warszawa
Niestety, rzeczywistość nijak się ma do zapewnień producentów. Bardzo często moc deklarowana przez producenta, nie jest mocą rzeczywistą silnika. W ostatnim roku w jednym z magazynów motoryzacyjnych opisywana była ta sytuacja. Jest to niestety częste zjawisko. Podobna sytuacja miała również miejsce na naszym "domowym" wyścigowym pucharze kia picanto, gdzie każdy z silników zawodników miał różną moc na hamowni.
Zagórska, 159, Tarnowskie Góry
Witam. Proponuję w pierwszej kolejności sprawdzić wtryski. Często zapiekają się końcówki i objaw będzie jak w opisie.Drugi etap katalizator i DPF jeśli taki posiada.Pozdrawiam
Ordona 31, Kazuń Nowy
Proponowałbym na początek spradzić klapy wizowe w kolektorze ssącym. Jeszcze jedno nie zgadzam się z przedmowcami jeżeli w tych silnikach jest wszystko ok to na hamowni zawsze jest 150+
UL.WOJSKA POLSKIEGO 48A, ORZESZE
Pierwsza i najtańsza rzeczą jest wyczyszczenie egra i przeplywomierza powietrza. Pozdr
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.