Chrysler Voyager 2.5 CRD
Witam, samochód gaśnie po rozpędzeniu się powyżej 3000 obr. Następnie muszę odczekać aż ostygnie i wtedy mogę odpalić. Co moze powodować takie zachowanie?
Wilkowo 11, Świebodzin
Witam. Przyczyną tego stanu rzeczy najprawdopodobniej jest nieszczelność układu zasilania paliwem/systemu wtryskowego. Winna może być pompa lub wtryskiwacze common rail.Zapraszam na diagnostykę.
F. Philipsa 8, Piła
witam, powodów może być wiele, proponuję zacząć od sensownej diagnostyki
Tokarzewskiego 20, Łódź
Czujnik położenia wału ma za małą indukcyjność, a po nagrzaniu prawie nie działa.
Śródmieście, Wałbrzych
Pierwsza sprawa to podłączenie testera diagnostycznego,to naprowadzi na problem.Robert moze mieć rację lecz tester nie pokaże wtedy jego uszkodzenia,moze to być również czujnik temperatury silnika ,lub po diagnostyce inna przyczyna
Al. Jerozolimskie 232a, Warszawa
Niezbędna diagnostyka na oprogramowaniu dedykowanym do aut z USA. Bez tego to wpędzenie się w koszty bo powodów może być wiele. Pozdrawiam
ul. Bokserska 9, Warszawa
Prawdopodobnie jest nieszczelność układu zasilania, proszę podłączyć komputer i sprawdzić zarejestrowane błędy.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.