Opel Insignia 2.0 CDTI 160 koni
Problem jest taki, że samochód przyspiesza normalnie, aż do osiągnięcia 180km/h. Wtedy wyskakuje błąd i samochód traci moc. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu na nowo, znowu jeździ dynamicznie, póki nie rozpędzę się do 180. Prędkości niby abstrakcyjne, ale mieszkam w niemczech, więc na autostradach to codzienność. Co może powodować taką sytuację? Pozdrawiam serdecznie
Pakosz 53, Kielce
Przyczyna: zacinanie się lub uszkodzenie sterowania turbiną, następuje "przeładowanie"-nadmierny wzrost ciśnienia doładowania, komputer odcina sterowanie turbiną i wchodzi w tryb awaryjny. Dlatego po zgaszeniu-resecie nastawu auto z powrotem przyśpiesza bez problemów do osiągnięcia wyższych wartości ciśnienia doładowanie. Konieczne sprawdzenie nastawnika turbiny.
Łęgowa 11, Tychy
Typowy objaw zbyt dużego ciśnienia doładowania. Bez wizyty w warsztacie niestety się nie obejdzie. Warto sprawdzić kierownicę turbosprężarki i czujnik ciśnienia doładowania czy aby nie oszukuje.
Polna 9, Czempiń
Logi dynamiczne do zrobienie i będzie wiadomo co się dzieje. Wszystko się kręci wokół turbiny.
UL.WOJSKA POLSKIEGO 48A, ORZESZE
Diagnostyka komputerowa sprawdzenie ciśnień,powinno naprowadzić.
Aleja Kołłątaja 97, Będzin
Przyczyn może być kilka dlatego bardzo wskazana jest komputerowa diagnostyka. 90% to układ dolotowy-turbo, bądź sterowanie
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.