POWRÓT

problem z tybem awaryjnym

Witam, mam problem przechodzi mi auto w tryb awaryjny, podmieniałem zawory n75 z n18 rozruszalem ciegno gruszki turbiny bo cos jakby przycinało, cos zauważyłem ze olej jest na łączeniu turbiny z wezem za filtrem, dolot jakby szczelny, nie słychac syczenia. Prosze o pomoc, pozdrawiam

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Trzeba podpiąć auto pod tester diagnostyczny,problemy są zapisane w sterowniku silnika

Porównaj ofert OC.

Car Serwis Jan Igras Mechanika Samochodowa

Łąkowa 46, Bolesławiec

Proszę sprawdzić komputerowo podczas jazdy jak zachowuje się turbina jakie wytwarza doładowanie

Kwasiborski Stefan Elektromechanika Pojazdowa

Nowa 23, Supraśl

Szukając po omacku podmieniając zawory mało co zdziałasz musisz podpiąć komputer i zrobić jazdę próbna zapisując logi z pracy turbosprężarki zadana wartość i rzeczywista doładowania wtedy będziesz widział co się dzieje
jedyne co możesz zobaczyć bez komputera to czy puszka sterująca na turbinie ta podciśnieniowa jest szczelna jak podłączysz podciśnienie i zaciągniesz puszkę to powinna trzymać jedno płożenie . Na podszybiu masz zaworek biało czarny jest to zawór zwrotny musi działać
Podciśnienie w układzie sterowania turbo wartość około 0.9
Jeśli nie masz czym zmierzyć to musisz zobaczyć czy puszka na turbinie płynnie i szybko zaciąga

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Należy wykonać diagnostykę komputerową w celu zlokalizowania usterki.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat