POWRÓT

Brak regulacji do ustawienia zbieżności

Witam wszystkich, mam problem w swoim a4 b5 1.8 99r. Po wymianie drążków kierowniczych oraz amortyzatorów ze sprężynami pojechałem na ustawienie zbieżności. Diagnosta powiedział że nie ma możliwości dokładnie ustawić zbieżności, ponieważ zabrakło mu gwintu do regulacji na końcówce drążka z obydwu stron i że problem pewnie jest w drążkach kierowniczych że są za długie, porównałem drążki nowe ze starymi i są takie same. Wcześniej auto było na niższych sprężynach czerwonych, a jakiś czas później robione było całe zawieszenie z przodu a ja zmieniałem amortyzatory i sprężyny na normalne (wyższe). Czy jest możliwe że po wymianie amortyzatorów i sprężyn na normalne tak się wszystko przestawiło że nie można ustawić zbieżności przez to że zawieszenie było zamontowane do niższych sprezyn i trzeba na nowo skręcać zawieszenie? Czy coś zostało źle zrobione przy wymianie samych drążków.

Przed wymianą amortyzatorów i drążków wymieniane były końcówki drążka i ustawiana zbieżność i nie było żadnego problemu. Prosze o pomoc co z tym zrobić bo już nie mam sił. Pozdrawiam

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.

Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat