Volvo c30 1.6d 2007
Witam,
Dwa dni temu odebrałam samochód po regeneracji turbiny zapłaciłam dużo pieniędzy a auto nadal wytrąca moc. Mechanik wymienił filtr powietrza, paliwa, olej, złożył turbine po regeneracji i zalecił delikatną jazdę do 250km. Po przejechaniu około 300km zdecydowałam przetestować auto i maksymalna prędkość to 120km przy czym nie wkręca się na obroty powyżej 2tys. Jestem bezradna i straciłam nadzieję na pozytywne rozwiązanie mojego problemu. Czy jest tu jakiś mechanik który trafnie potrafi zdiagnozować problem? I nie będzie wymieniał wszystkiego po kolei naciągając mnie na koszta. Zaczęłam oglądać filmiki na YouTube odnośnie usterek, wymiany poszczególnych części. Auto nie dymi więc to nie wtryski, nigdy też nie miałam problemu z odpalaniem nawet w zimą, auto po prostu nie wkręca się w obroty . Wg. Mnie coś nie tak z ciśnieniem paliwa.
Aktualizacja 1
Aktualnie jestem w trakcie wypalania dpf i czeka mnie jeszcze wymiana filtra paliwa, jeśli to nie przywróci mocy, będę się kontaktować.
ul. Chrobrego 145/147, Toruń
Dzień dobry.
Z tego co pani opisuje to auto jest w trybie awaryjnym.
Powodów tego może być wiele.
Grudziądzka 124-126, Toruń
Chodzi w trybie awaryjnym,trzeba ustalić co jest powodem
Śródmieście, Wałbrzych
Trzeba sprawdzić elektrozawór sterujący podcisnieniem,wężyki podcisnienia,polączenia miedzy turbiną a interculerem,interculerem a kolektorem dolotowym,nastawnik turbiny..Na testerze diagnostycznym sprawdzić cisnienie na kolektorze dolotowym oraz jakie jest doładowanie turbiny..Moze zamieniony jet tylko węzyk podcisnienia turbiny.,moze spadł.
ul. Bokserska 9, Warszawa
Proszę wykonać diagnostykę komputerową.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.