POWRÓT

B klasa W245 B170 - typowe niedomagania

Mercedes-Benz B170 W245 rok 2006 LPG Fabryczny
Trafiłem na ten portal... i co mnie ujęło? jedno zdanie: typowe niedomagania i usterki... Ja dla odmiany nie proszę o poradę tylko opiszę kilkuletnie doświadczenie z posiadania B-Klasy:
od czego zacząć.... chyba od tego, że nie kompletnie nie rozumiem cen tych modeli w serwisach ogłoszeniowych pojazdów używanych, niestety za ceną nie idzie jakość i bezawaryjność.
Typowe problemy... korozja pojawiająca się znikąd, pod lakierem w najmniej oczekiwanych miejscach, awaryjność klimatyzacji... masakra, albo chłodnica, albo sprężarka się zaciera, albo gdzieś nieszczelność, matowiejące szkła reflektorów, łuszcząca się folia z radia-ekranu, instalacja fabryczna LPG Tartarini albo wywala błędy powietrza, albo wywala błędy sondy, wiecznie regulacja, soft ustawianie LPG żeby nie wywalało błędów, gnijące tarcze kotwiczne tylnych tarczobębnów i wieczne problemy z ręcznym hamulcem, rozwiązanie dwóch katalizatorów pomiędzy którymi jest sonda lambda jest nieszczęśliwe, usunięcie jednego zapchanego katalizatora nie jest rozwiązaniem w przypadku fabrycznego LPG, zapchasz katalizator musisz kupić nowy katalizator, bo nie pojedziesz już na LPG Tartarini, słynne problemy ze stacyjką - typu jeździsz... wszystko okay, staniesz pod marketem i już nie odjedziesz... bo kluczyk rybka + stacyjka przestały się komunikować...przekręcasz i rozrusznik głuchy, nawet nie ma pyknięcia... ot taka przypadłość A klasy i B klasy z kluczykami rybkami, co następne.... 200 tys i łańcuch rozrządu zaczyna żyć swoim życiem, nie wymienisz... schrupie wszystkie ślizgi bo jest luźny jak szmata, nisko ustawione świece i kable wysokiego napięcia, prawie pod silnikiem powodują że jedna większa kałuża i zapomnij że pojedziesz dalej, dolne sworznie wahaczy mam wrażenie że należy wymieniać co 15 tys jak olej bo co bym nie kupił to na polskich drogach dłużej niż 20 tys nie wytrzymują, długa prawa półoś napędowa wyważona fabrycznie zaczyna szybko bić i przy ponad 100km/h czuć często wibracje w każdym egzemplarzu z przebiegiem powyżej 200tys. Problemy z tylnym spryskiwaczem... to jak piosenka, słychać że sika, ale gdzie.. bo na tylną szybę na pewno nie, kruszeje wężyk i szukaj gdzie jest nieszczelny, system kontroli ciśnienia powietrza w kołach na podstawie pomiaru ilości obrotów koła... chyba nie muszę tłumaczyć co to za wynalazek ? Zrób na małym rondzie trzy okrążenia wokół i wywali błąd niskiego ciśnienia...super wynalazek RunFlatIndicator... nie wiem kto to wymyślił, a teraz wisienka na torcie... spróbuj znaleźć mechanika który będzie chciał usunąć jakąś drobną awarię w tym aucie... problem z alternatorem, problem z rozrusznikiem, problem ze sprężarką klimatyzacji... nie znajdziesz bo każdy powie... PANIE DO TEGO TRZEBA SILNIK WYJĄĆ... to skąd te ceny używanej B klasy ? NIE MAM POJĘCIA !

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.

Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat