Lewandowski Marian Zakład Mechaniki Pojazdowej
Gajcego 3 lok. 3, Oława
"Serwisowałem u pana Lewandowskiego 3 auta przez ostatnie pięć lat. Niestety czas naprawy zazwyczaj jest długi lub bardzo długi. Za to w awaryjnych sytuacjach potrafił działać natychmiast. Przede wszytskim nie naciąga i ma niskie ceny za dobrą jakość usług.",
klient, Skoda/FIAT
1 Maja 44, Oława
"Pierwsze dobre wrażenie potwierdziło się. Świetny fachowiec, rzetelny i uczciwy. Polecam.",
oldboy.
ul. Opolska 10/5, Oława
Sobocisko 83, Oława
Godzikowice 25, Oława
ATF Auto to serwis, który kompleksowo poradzi sobie z każdym samochodowym problemem
Autodiagnostyka i Naprawa. Michałowski Mariusz
Oleśnicka 22, Oława
Żołnierzy Armii Krajowej 5, Oława
"Bez ściemy - prawdziwi mechanicy. Przyjechałem z Wrocławia z informacją, że poprzedni mechanik chce naprawić mi uszczelkę pod głowicą za prawie 4 koła. Okazało się, że to głupek, bo do wymiany był termostat. Panowie szybko i profesjonalnie naprawili usterkę, sprawdzili cały samochód, udzielili wiele ciekawych i przydatnych informacji. Uczciwość...",
Mocek, Opel Zafira A 1.8 benzyna
CzasNaAuto - Mechanika Pojazdowa
Opolska 50A, Oława
"Młoda kadra z profesjonalnym podejściem
Świetny kontakt, panowie służą pomocą i dobrą radą. Ceny przystępne, szybko i rzetelnie wykonana naprawa. Nic tylko polecać",
Grzegorz, VW Passat
Lewandowski Marian Zakład Mechaniki Pojazdowej
Gajcego 3 lok. 3, Oława
"Serwisowałem u pana Lewandowskiego 3 auta przez ostatnie pięć lat. Niestety czas naprawy zazwyczaj jest długi lub bardzo długi. Za to w awaryjnych sytuacjach potrafił działać natychmiast. Przede wszytskim nie naciąga i ma niskie ceny za dobrą jakość usług.",
klient, Skoda/FIAT
1 Maja 44, Oława
"Pierwsze dobre wrażenie potwierdziło się. Świetny fachowiec, rzetelny i uczciwy. Polecam.",
oldboy.
ul. Opolska 10/5, Oława
Sobocisko 83, Oława
Godzikowice 25, Oława
ATF Auto to serwis, który kompleksowo poradzi sobie z każdym samochodowym problemem
Autodiagnostyka i Naprawa. Michałowski Mariusz
Oleśnicka 22, Oława
Żołnierzy Armii Krajowej 5, Oława
"Bez ściemy - prawdziwi mechanicy. Przyjechałem z Wrocławia z informacją, że poprzedni mechanik chce naprawić mi uszczelkę pod głowicą za prawie 4 koła. Okazało się, że to głupek, bo do wymiany był termostat. Panowie szybko i profesjonalnie naprawili usterkę, sprawdzili cały samochód, udzielili wiele ciekawych i przydatnych informacji. Uczciwość...",
Mocek, Opel Zafira A 1.8 benzyna
CzasNaAuto - Mechanika Pojazdowa
Opolska 50A, Oława
"Młoda kadra z profesjonalnym podejściem
Świetny kontakt, panowie służą pomocą i dobrą radą. Ceny przystępne, szybko i rzetelnie wykonana naprawa. Nic tylko polecać",
Grzegorz, VW Passat
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Volkswagen Touran to auto typu minivan klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 2003 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu mvan....
Produkowany w latach 2003 - 2010 Touran I generacji to średniej wielkości van w ofercie Volkswagena. W 2006 roku model ten przeszedł facelifting, a w 2007 został według holendrów Samochodem Roku....
Produkcja BMW X6 F16 rozpoczęła się w 2014 roku i trwa do dnia dzisiejszego. To kontynuacja nowo powstałego segmentu samochodów SAC. Poza nieznacznym zwiększeniem rozmiaru jest to...
Audi A5 I generacji można porównać do Audi A4 w nadwoziu coupe i liftback. Jego produkcja rozpoczęła się w 2007 i trwała do 2016, przechodząc facelifting w 2011 roku. W ofercie znalazło się...