Autoryzowany serwis Skoda HADM Gramatowski Elbląg
Ul. Warszawska 87, Elbląg
Autoryzowany Serwis Opla Haller Elbląg
Rawska 2 - 4, Elbląg
Autoryzowany Serwis Peugeot Pzm Elbląg
Nowodworska 46A, Elbląg
"Po badaniu technicznym w dniu 18.11.2022 r., miałem do usunięcia usterkę przy przegubie półosi napędowej. Mój dotychczasowy mechanik Autoserwis Bosch zamknął działalność. Zastanawiałem się jaki warsztat wybrać. Pojechałem do serwisu Peugeot Elbląg, ale pełen obaw, że naprawa będzie znacznie droższa niż w mniejszych warsztatach, lub że będę...",
Henryk, Peugeot 308 II
Autoryzowany Serwis Suzuki GOŁĘBIEWSKI
Żuławska 19, Elbląg
Autoryzowany Serwis Toyota Elbląg
Kazimierzowo 4B, Elbląg
Autoryzowany Serwis Fiat, Jeep POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY OZDG
Nowodworska 46, Elbląg
RTS Elbląg, Aso Dealer Renault, Dacia i Nissan OSKP
Kazimierzowo 7A, Elbląg
Jesteśmy jednym z pierwszych w Polsce autoryzowanych koncesjonariuszy Renault i Dacia, działający na rynku lokalnym od prawie 30 lat. Możemy poszczycić się długim stażem w motoryzacji, ugruntowaną pozycją, dobrą opinią i zaufaniem klientów od...
Autoryzowany serwis Skoda HADM Gramatowski Elbląg
Ul. Warszawska 87, Elbląg
Autoryzowany Serwis Opla Haller Elbląg
Rawska 2 - 4, Elbląg
Autoryzowany Serwis Peugeot Pzm Elbląg
Nowodworska 46A, Elbląg
"Po badaniu technicznym w dniu 18.11.2022 r., miałem do usunięcia usterkę przy przegubie półosi napędowej. Mój dotychczasowy mechanik Autoserwis Bosch zamknął działalność. Zastanawiałem się jaki warsztat wybrać. Pojechałem do serwisu Peugeot Elbląg, ale pełen obaw, że naprawa będzie znacznie droższa niż w mniejszych warsztatach, lub że będę...",
Henryk, Peugeot 308 II
Autoryzowany Serwis Suzuki GOŁĘBIEWSKI
Żuławska 19, Elbląg
Autoryzowany Serwis Toyota Elbląg
Kazimierzowo 4B, Elbląg
Autoryzowany Serwis Fiat, Jeep POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY OZDG
Nowodworska 46, Elbląg
RTS Elbląg, Aso Dealer Renault, Dacia i Nissan OSKP
Kazimierzowo 7A, Elbląg
Jesteśmy jednym z pierwszych w Polsce autoryzowanych koncesjonariuszy Renault i Dacia, działający na rynku lokalnym od prawie 30 lat. Możemy poszczycić się długim stażem w motoryzacji, ugruntowaną pozycją, dobrą opinią i zaufaniem klientów od...
Progi w samochodzie to jeden z najczęściej korodujących elementów pojazdu. Miejsce to jest narażone na uszkodzenia szczególnie podczas podnoszenia samochodu na podnośniku. W ekstremalnym wypadku, mocno zardzewiały próg potrafi się rozpaść podczas próby podniesienia samochodu. Wymiana progów to niezbyt drogi zabieg, a bardzo efektywny.
Wymiana progów w samochodzie to bardzo czasochłonna usługa. W dodatku podczas zewnętrzych oględzin ciężko okreslić stan blachy wewnątrz progu. W zależności od uszkodzeń ilość pracy i koszt będzie rósł. Zakłada się jednak, że wymiana progu po jednej stronie zamknie się w kwocie 250 - 900 zł.
Wymiana progów w aucie to robota dla blacharza. Ważne jest odpowiednie oczyszczenie obszaru blachy zdrowej i skorodowanej, poprawne wspawanie nowego progu oraz zabezpieczenie go antykorozyjnie na przyszłość. Progi warto też zabezpieczyć dodatkową warstwą odporną na mechaniczne uderzenia kamieni i zanieczyszczeń z drogi, a nie samym lakierem. W przypadku napraw blacharskich bardzo liczy się staranność wykonania, aby problem korozji szybko nie powrocił. Dlatego zaleca się korzystanie z usług tylko rekomendowanych blacharzy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy progi z marcedesa w 208 są takie same jak z tego w 208 po tuningu?
Witam. Kupilem jakies 8msc temu VW Polo 6N 1994r ze spuchnietym progiem pasazera, wersja 3d. Dzisiaj mialem sie wziac za ten prog, polozony byl ,,bitex" po zdjeciu warstwy, jest szpachla oraz dziura a w srodku progu pianka. Pytanie moje brzmi, czy wymianiac caly prog ?
peugeot 3008 alure 2015 wzkaznik paliw skacze? pokazuje rozne wartosci
Insignia 2.0 cdti automat Przy hamowaniu i wjechaniu w dziurę coś stuka i zgrzyta tak jakby ze skrzyni tak samo przy hamowaniu przy redukcji z 3 na 2 jest szarpnięcie i obroty idą do góry co to może być ?
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...
Największy z SUV-ów oferowanych przez BMW to model X5 E53. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2000 roku, a zakończono 6 lat później, w roku 2006. W ofercie było 5 silników benzynowych o mocach...
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...