Wymiana paska klinowego Lubliniec

Filtry Mapa

  • Małyska Mirosław Warsztat Samochodowy

    Skłodowskiej-Curie 59,  Dziuba,  Lubliniec

    "Bardzo solidna Firma, chetnie polecam, nie bedziecie zalowac",
    Christine Gerber, Toyota/Prius

  • Parkitny Henryk Mechanika Pojazdowa

    Wyszyńskiego 70,  Steblów,  Lubliniec

    "Wyjatkowo uczciwy i dobry warsztat naprawiam i obluguje moje auta od 2 lat i kazda naprawa jest wykonana solidnie i tanio.Goraco polecam ten warsztat",
    drfrankovich

  • "Blachlak" Zakład M. Haładyn

    Oleska 135,  Steblów,  Lubliniec

     

  • Bosch Service RPM

    M.C.Skłodowskiej 91,  Dziuba,  Lubliniec

     

  • AutoCrew Bal-Jendro

    Częstochowska 93 i 95,  Kopce,  Lubliniec

     

  • Sosnowski Jarosław Sosnowski

    Cebulskiego 9,  Centrum,  Lubliniec

    "Pan Jarosław jest pierwszym gościem mechanikiem który ze mną rozmawiał miał dla mnie czas, gdyż chcialem zrozumieć co się dzieje z moją skrzynia biegów. Poświęcił czas na gadanie ale też wziął się do roboty powiedział o cenie z góry było to 2 do 3 tysięcy, ale nie naciągnął mnie gdy awaria okazała się prostsza niż oszacował.... poniżej...",
    wojtek z czestochowy, vw passat

  • "serwis na poziomie, czysto i miło w poczekalni. nie za drogo.",
    valdes, vectra b

  • cez-mar

    uchodzcow 14,  Centrum,  lubliniec

     obok osiedla 3-maja na ulicy skup zlomu stodola.

  • "Szybko i precyzyjnie oraz miła obsługa. Polecam.........",
    Wiktor, Ford Mondeo

  • AUTO CENTRUM

    Powstańców Śląskich 54,  Lubliniec

     

  •  Oferujemy pełną mechanikę pojazdową, w tym montaż haków holowniczych, serwis klimatyzacji, wymianę opon itd. Mamy 3 stanowiska. Każdą naprawę wykonujemy z pełnym zaangażowaniem i fachowo. Zapraszamy do naszego komfortowego biura. 

  • MKTuning

    Armii Krajowej 54,  Stara Kolonia,  Lubliniec

    "Jedyne co mogę napisać to same pochwały. Problem z moim autem DPF został usunięty w profesjonalny sposób, podejście do klienta na najwyższym poziomie, pełen profesjonalizm. Nadmienię że do tego warsztatu mam ok.100 km i to już mój drugi samochód zrobiony przez niech. Mimo takiej odległości na pewno do nich wrócę z miłą chęcią. Polecam z czystym...",
    jan, Opel Captiva

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Pasek klinowy jest niezwykle ważnym elementem samochodu, ponieważ napędza pompę wodną i alternator. Jego zerwanie uniemożliwia dalszą jazdę, wymiana jest więc koniecznością. Warto również okresowo sprawdzać stan paska klinowego i jego naciąg. Nie brudź sobie rąk i zleć to zadanie specjaliście, który szybko rozprawi się z problemem. Wybierz z listy polecany warsztat i umów się na wizytę. Ciesz się sprawnym autem już dziś!

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Peugeot 3008 hybryda4 rocznik 2014: Problem z pękającym paskiem wielorowkowym

Pęka pasek wielorowkowy napędu alternatora w moim peugeot 3008 hybryda4 rocznik 2014 na początku co 3 miesice a teraz po następnej wymianie pękł po 3 dniach po wymianie ale po tej ostatniej wymianie zaczeło co piszczec jakby pasek się ślizgał i wytrzymał 3 dni mechanik przy trzeciej wymianie...

Odpowiedzi (1)

Renault laguna 1.8 16 v 2002r: Spadło koło pasowe wraz z paskiem klinowym

Mam renault laguna 1.8 16 v z 2002r. Spadło koło pasowe wraz z paskiem klinowym. Po ponownym założeniu auto nie odpala. Co może być przyczyną

Odpowiedzi (4)

Opel corsa b 1.0 98r: Piszczenie na zimnym silniku

Opel corsa b 1.0 98r na zimnym silniku piszczy swiergoli jak ptaki a gdy sie rozgrzeje to ustaje co to moze byc ?

Odpowiedzi (4)

Peugeot 508 hybryda 4 rok 2012: diesel zrywa pasek alternatora

Witam auto zrywa pasek alternatora do zerwania dochodzi na zimnym silniku, pasek wyglada jakby go coś ucięło w jednym miejscu takie ciecie nożem , nie ma innych śladów. Co może być przyczyną? Prosze o odpowiedz, dziękuje, pozdrawiam

Odpowiedzi (1)

Nasze porady

Co zrobić, gdy pasek klinowy piszczy lub zgrzyta?

Co zrobić, gdy pasek klinowy piszczy lub zgrzyta?

Aby silnik w pojeździe mógł działać, musi posiadać kilka pasów. Najważniejszym z nich jest pasek rozrządu – jest on odpowiedzialny za synchronizację obrotów korby i wałka rozrządu w celu...

więcej

Seat Leon (II, III) - Cena wymiany rozrządu

Seat Leon (II, III) - Cena wymiany rozrządu

Seat Leon to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i sedan. Głównymi...

więcej

Co zrobić, gdy silnik faluje po włączeniu klimatyzacji?

Co zrobić, gdy silnik faluje po włączeniu klimatyzacji?

Falowanie obrotów po włączeniu klimatyzacji może być związane zarówno z samym silnikiem jak i z układem klimatyzacji. Odpowiadać za to może zanieczyszczenie takich elementów jak silniczek krokowy,...

więcej

Seat Toledo II - Cena wymiany rozrządu

Seat Toledo II - Cena wymiany rozrządu

 Seat Toledo II to pojazd wyprodukowany pomiędzy 1999, a 2004 rokiem. W porównaniu do swojej wcześniejszej wersji samochód przybrał bardziej opływowy kształt, znacząco odróżniając się od...

więcej