Konarskiego 1, Brzozowice-Kamień, Piekary Śląskie
"Zawsze tam jeżdże z wozem i nie było żadnego problemu, podobno i tak większość elektroniki samochodowej w rejonie jest tam naprawiane:))bo gościu poprostu jest dobry. No nie wiem, ja jestem zadowolony.",
Damian
AUTO-SERWIS FRĄCZEK - Rafał Frączek
Biskupa Nankera 108, Piekary Śląskie
"Polecam. Usługa wykonana sprawnie. Cena w granicach rozsądku. Jak będę musiał skorzystam z usług warsztatu.",
STANOW, mitsubishi colt 2004r.skrzynia manualna 5 biegowan
Bytomska 313, Piekary Śląskie
"Podstawiłem swojego VW Golf z problemem z silnikiem. Został zdiagnozowany jako problem z uszkodzonym DPF. Zdecydowałem się na wymianę i korektę elektroniki. Przy okazji sprawdziłem samochód na hamowni, przeprowadzona została cała diagnostyka. Warto było czekać, bo samochód odebrałem w pełni sprawny, z lepszymi osiągami, a dokumenty z...",
Michał, VW Golf
ul. Kolejowa 2, Brzeziny Śląskie, Piekary Śląskie
"Szybko, tanio i co najważniejsze PORZĄDNIE! Polecam :)",
Patrycja, Nissan Almera
Konarskiego 1, Brzozowice-Kamień, Piekary Śląskie
"Zawsze tam jeżdże z wozem i nie było żadnego problemu, podobno i tak większość elektroniki samochodowej w rejonie jest tam naprawiane:))bo gościu poprostu jest dobry. No nie wiem, ja jestem zadowolony.",
Damian
AUTO-SERWIS FRĄCZEK - Rafał Frączek
Biskupa Nankera 108, Piekary Śląskie
"Polecam. Usługa wykonana sprawnie. Cena w granicach rozsądku. Jak będę musiał skorzystam z usług warsztatu.",
STANOW, mitsubishi colt 2004r.skrzynia manualna 5 biegowan
Bytomska 313, Piekary Śląskie
"Podstawiłem swojego VW Golf z problemem z silnikiem. Został zdiagnozowany jako problem z uszkodzonym DPF. Zdecydowałem się na wymianę i korektę elektroniki. Przy okazji sprawdziłem samochód na hamowni, przeprowadzona została cała diagnostyka. Warto było czekać, bo samochód odebrałem w pełni sprawny, z lepszymi osiągami, a dokumenty z...",
Michał, VW Golf
ul. Kolejowa 2, Brzeziny Śląskie, Piekary Śląskie
"Szybko, tanio i co najważniejsze PORZĄDNIE! Polecam :)",
Patrycja, Nissan Almera
Czynność ta dotyczy tylko właścicieli samochodów koncernu PSA, czyli samochodów francuskich marki Citroen, czy Peugeot. Silniki HDI wyposażone są w mokre filtry cząstek stałych FAP, gdzie do paliwa dodawany jest automatycznie dodatek Eolys. W zależności od pojemności zbiornika, należy go uzupełniać co kilkadziesiąt, lub nawet co 120 tyś km.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam posiadam Forda Mondeo mk4 2010r 2.2 TDCi auto posiada DPF.Moje pytanie jest następujące koleżanka ma FAPa i powiedziała mi że co jakiś czas musi go uzupełniać bo jest to dodatek, który miesza się z paliwem.Czy w moim Mondeo też jest taki zbiornik i ten płyn który należy uzupełnić. Bo od...
Jaki dodatek do oleju napedowego fap ,Peugeot 308sw 92km 2010?
Witam, mam kilka pytań odnośnie filtra cząstek stałych w silniku 1,6TDCI firmy PSV. Jak często trzeba dolewać tam płyn do filtra? Czy płyn EOLYS DPX 42 będzie odpowiedni? Słyszałem, że sam w sobie płyn jest strasznie drogi. Przy okazji, gdzie znajduje się zbiorniczek z tym płynem?
Pytanie odnośnie filtra FAP. Skąd będę wiedział, że należy dolać płynu Eolys? I czy każdy zwykły warsztat może mi go uzupełnić? Co jeżeli nie uzupełnię płynu?
Peugeot 407 to samochód osobowy klasy średniej. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2004 roku. Auto zdobyło w błyskawicznym tempie bardzo silną pozycję na rynku. W porównaniu do wcześniejszej...
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...