Boczna KASPROWICZA 5, ŁAŃCUT
"NAPRAWIAM SAMOCHODY W SERWISIE GALICYA OD 3 LAT, PEŁNY PROFESJONALIZM",
GREG, MERCEDES VITO
AUTO-TECH ELEKTRONIKA, MECHANIKA SAMOCHODOWA S.C.
Piłsudskiego 70/35, Łańcut
"Trzy lata temu znajomy polecił mi ten warsztat po moich niezbyt dobrych doświadczeniach z innymi mechanikami. Po pierwszej wizycie diagnostycznej w warsztacie stwierdzam: ten warsztat - żaden inny! Trafna i szybka diagnoza usterki, rzetelne sprawdzenie auta bez naciągania na zbędne koszty, konkretne informacje. Polecam!",
MONIKA, OPEL ASTRA 2005
"Super kontakt z warsztatem, usterka usunięta bez problemu i szybko. Przy okazji cena za usługę była niższa o około 200 zł w stosunku do dwóch innych warsztatów gdzie byłem wcześniej. Śmiało mogę polecić zakład i zachęcić innych do wizyt",
Jarek, Golf 5 1.9 TDI 105 km (bxe) 2006r
Wola Dalsza 369, Łańcut
"Wszystko w porządku, szybko, sprawnie, bez lania wody i gdybania "co by to mogło byc". Szybka diagnostyka. Jestem zadowolony z szybkiej i konkretnej usługi. ",
W0jt4z, Volvo v50
Boczna KASPROWICZA 5, ŁAŃCUT
"NAPRAWIAM SAMOCHODY W SERWISIE GALICYA OD 3 LAT, PEŁNY PROFESJONALIZM",
GREG, MERCEDES VITO
AUTO-TECH ELEKTRONIKA, MECHANIKA SAMOCHODOWA S.C.
Piłsudskiego 70/35, Łańcut
"Trzy lata temu znajomy polecił mi ten warsztat po moich niezbyt dobrych doświadczeniach z innymi mechanikami. Po pierwszej wizycie diagnostycznej w warsztacie stwierdzam: ten warsztat - żaden inny! Trafna i szybka diagnoza usterki, rzetelne sprawdzenie auta bez naciągania na zbędne koszty, konkretne informacje. Polecam!",
MONIKA, OPEL ASTRA 2005
"Super kontakt z warsztatem, usterka usunięta bez problemu i szybko. Przy okazji cena za usługę była niższa o około 200 zł w stosunku do dwóch innych warsztatów gdzie byłem wcześniej. Śmiało mogę polecić zakład i zachęcić innych do wizyt",
Jarek, Golf 5 1.9 TDI 105 km (bxe) 2006r
Wola Dalsza 369, Łańcut
"Wszystko w porządku, szybko, sprawnie, bez lania wody i gdybania "co by to mogło byc". Szybka diagnostyka. Jestem zadowolony z szybkiej i konkretnej usługi. ",
W0jt4z, Volvo v50
Czynność ta dotyczy tylko właścicieli samochodów koncernu PSA, czyli samochodów francuskich marki Citroen, czy Peugeot. Silniki HDI wyposażone są w mokre filtry cząstek stałych FAP, gdzie do paliwa dodawany jest automatycznie dodatek Eolys. W zależności od pojemności zbiornika, należy go uzupełniać co kilkadziesiąt, lub nawet co 120 tyś km.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam posiadam Forda Mondeo mk4 2010r 2.2 TDCi auto posiada DPF.Moje pytanie jest następujące koleżanka ma FAPa i powiedziała mi że co jakiś czas musi go uzupełniać bo jest to dodatek, który miesza się z paliwem.Czy w moim Mondeo też jest taki zbiornik i ten płyn który należy uzupełnić. Bo od...
Jaki dodatek do oleju napedowego fap ,Peugeot 308sw 92km 2010?
Witam, mam kilka pytań odnośnie filtra cząstek stałych w silniku 1,6TDCI firmy PSV. Jak często trzeba dolewać tam płyn do filtra? Czy płyn EOLYS DPX 42 będzie odpowiedni? Słyszałem, że sam w sobie płyn jest strasznie drogi. Przy okazji, gdzie znajduje się zbiorniczek z tym płynem?
Pytanie odnośnie filtra FAP. Skąd będę wiedział, że należy dolać płynu Eolys? I czy każdy zwykły warsztat może mi go uzupełnić? Co jeżeli nie uzupełnię płynu?
Produkowany w latach 1999 - 2005 Leon I to model samochodu posiadający cechy sportowe. Umiejscowiony został w segmencie samochodów kompaktowych typu C. W ofercie znalazło się 12 silników...
Seat Ibiza to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1984 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i sedan. Głównymi...
Produkcja trzeciej generacji Seata Ibizy ruszyła w 2001 roku. Jest to samochód osobowy należący do segmentu B. Ibiza III uzyskała tytuł Samochodu Roku 2003, a dwa lata później przeszła...
Produkowany w latach 2007 - 2012 Fiat Bravo II to następca modelu Stilo. Auto wyglądem nawiązuje do Grande Punto oraz swojej pierwszej wersji. Do wyboru były 4 silniki benzynowe od 90KM do...