"Dzień dobry regulacja zaworów w Mitsubishi Lancer Sportback 1,6 117 km rok ,prod.2010 polega na wymianie szklanek zaworowych, najpierw zaproponowano szlifowanie szklanek , stwierdzono że materiał za twardy , potem zdjęcie głowicy i splanowanie jej oczywiście nie zgodziłem się , w końcu uświadomiłem szefa że należy zamówić szklanki zaworowe o...",
Tadeusz, Mitsubishi Lancer Sportback benzyna mivec 1.6, 117
"Krótki termin naprawy. Rozsądne ceny. Fachowe podejście. Polecam warsztat",
Jakub, Audi A3
"zostawiłem im belkę do regeneracji. panowie wszystko zrobili w terminie i niedrogo ",
Gracjan
Łączna 4a, Świdnica
Jesteśmy autoryzowaną stacją obsługi pojazdów marki Renault, Kia, Dacia
MSP-Mielniczyn Maciej Mielniczyn
Westerplatte 55 b, Świdnica
"Samochód zawiódł mnie w podróży z rodziną w góry, całe szczęście w okolicach warsztatu Pana Macieja. Auto nagle zgasło i już nie zapaliło. Przyczyna została błyskawicznie zdiagnozowana, części natychmiast dostarczone, auto uruchomione. Cała operacja trwała góra 3 godziny i auto do dziś jeździ jak nowe a już myślałem że będzie po...",
Rafał z Olsztyna, Renault Espace
Westerplatte 55b, Świdnica
"Naprawiałam u nich swojego ukochanego Peugeocika. Po wyjeździe z serwisu auto całkowicie inaczej się prowadzi. Nic nie stuka nic nie puka. Nie wiem jak oni to zrobili ale auto jest teraz super a myślałam już o jego sprzedaży. Dziękuję serwisowi, będę go polecała.",
Aneta, Peugeot 207
Kolejowa 20, Świdnica
Jako firma z 20-sto letnim stażem mamy ogromne doświadczenie w obsłudze serwisowej zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych. Nasz warsztat jest wyposażony w nowoczesny sprzęt i urządzenia umożliwiające obsługę samochodów większości...
Saperów 29A, Świdnica
"Wymiana kół szybko i bezproblemowo. ",
Forneas, Opel Insignia
"Dzień dobry regulacja zaworów w Mitsubishi Lancer Sportback 1,6 117 km rok ,prod.2010 polega na wymianie szklanek zaworowych, najpierw zaproponowano szlifowanie szklanek , stwierdzono że materiał za twardy , potem zdjęcie głowicy i splanowanie jej oczywiście nie zgodziłem się , w końcu uświadomiłem szefa że należy zamówić szklanki zaworowe o...",
Tadeusz, Mitsubishi Lancer Sportback benzyna mivec 1.6, 117
"Krótki termin naprawy. Rozsądne ceny. Fachowe podejście. Polecam warsztat",
Jakub, Audi A3
"zostawiłem im belkę do regeneracji. panowie wszystko zrobili w terminie i niedrogo ",
Gracjan
Łączna 4a, Świdnica
Jesteśmy autoryzowaną stacją obsługi pojazdów marki Renault, Kia, Dacia
MSP-Mielniczyn Maciej Mielniczyn
Westerplatte 55 b, Świdnica
"Samochód zawiódł mnie w podróży z rodziną w góry, całe szczęście w okolicach warsztatu Pana Macieja. Auto nagle zgasło i już nie zapaliło. Przyczyna została błyskawicznie zdiagnozowana, części natychmiast dostarczone, auto uruchomione. Cała operacja trwała góra 3 godziny i auto do dziś jeździ jak nowe a już myślałem że będzie po...",
Rafał z Olsztyna, Renault Espace
Westerplatte 55b, Świdnica
"Naprawiałam u nich swojego ukochanego Peugeocika. Po wyjeździe z serwisu auto całkowicie inaczej się prowadzi. Nic nie stuka nic nie puka. Nie wiem jak oni to zrobili ale auto jest teraz super a myślałam już o jego sprzedaży. Dziękuję serwisowi, będę go polecała.",
Aneta, Peugeot 207
Kolejowa 20, Świdnica
Jako firma z 20-sto letnim stażem mamy ogromne doświadczenie w obsłudze serwisowej zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych. Nasz warsztat jest wyposażony w nowoczesny sprzęt i urządzenia umożliwiające obsługę samochodów większości...
Saperów 29A, Świdnica
"Wymiana kół szybko i bezproblemowo. ",
Forneas, Opel Insignia
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...