Multi-Tech Firma Handlowo-Usługowa Krzysztof Widera
Niezłomnych 33, Stalowa Wola
"Śmiało polecam!
Serwisuje w Multi-Tech już drugi samochód i jestem zadowolony z jakości napraw/serwisów. Wszystkie dotychczas były wykonane fachowo i na czas. Bardzo miła obsługa.
Zawsze jestem na bieżąco informowany o usterkach i mogę liczyć na dobrą radę przed ustaleniem w jaki sposób chce mieć naprawiony samochód. Cały serwis udokumentowany!
",
JacobSoul, Renault Clio III 1.5 dCi
EURO Auto SERVICE Łukasz Gola Elektronika Mechanika
Rzeczyca Okragla 127, Stalowa Wola, Stalowa Wola
"Co za gość jestem pod wrażeniem jego wiedzy. Warsztat trochę na zadupiu ale naprawdę warto dowiedziałem się za późno bo oszczędził bym trochę złotówek. Mam audi A6 2012 byłem chyba u 6 magików w stalowej i okolicach wywaliłem w błoto ponad 3800 i auto dalej nie zrobione. Pan Łukasz znalazł pęknięty kabelek przy sterowniku silnika koszt 300 zł...",
Jacek kobylarz, Audi
ul. Staszica 3k, Stalowa Wola
"Bardzo dobry, profesjonalny warsztat, błyskawiczna weryfikacja usterki. Usługa wykonana szybko, rzetelnie, co najistotniejsze uczciwa wycena naprawy- bez naciągania na zbędne koszty. Na pewno tam wrócę. ",
Anna, Volkswagen
Multi-Tech Firma Handlowo-Usługowa Krzysztof Widera
Niezłomnych 33, Stalowa Wola
"Śmiało polecam!
Serwisuje w Multi-Tech już drugi samochód i jestem zadowolony z jakości napraw/serwisów. Wszystkie dotychczas były wykonane fachowo i na czas. Bardzo miła obsługa.
Zawsze jestem na bieżąco informowany o usterkach i mogę liczyć na dobrą radę przed ustaleniem w jaki sposób chce mieć naprawiony samochód. Cały serwis udokumentowany!
",
JacobSoul, Renault Clio III 1.5 dCi
EURO Auto SERVICE Łukasz Gola Elektronika Mechanika
Rzeczyca Okragla 127, Stalowa Wola, Stalowa Wola
"Co za gość jestem pod wrażeniem jego wiedzy. Warsztat trochę na zadupiu ale naprawdę warto dowiedziałem się za późno bo oszczędził bym trochę złotówek. Mam audi A6 2012 byłem chyba u 6 magików w stalowej i okolicach wywaliłem w błoto ponad 3800 i auto dalej nie zrobione. Pan Łukasz znalazł pęknięty kabelek przy sterowniku silnika koszt 300 zł...",
Jacek kobylarz, Audi
ul. Staszica 3k, Stalowa Wola
"Bardzo dobry, profesjonalny warsztat, błyskawiczna weryfikacja usterki. Usługa wykonana szybko, rzetelnie, co najistotniejsze uczciwa wycena naprawy- bez naciągania na zbędne koszty. Na pewno tam wrócę. ",
Anna, Volkswagen
Stacyjka samochodowa to ważny element każdego pojazdu – jeśli się zepsuje, nie ruszymy go nawet o metr. Nie możesz odpalić auta? Stacyjka się zacięła? A może w środku utkwił kluczyk? W takiej sytuacji sam z pewnością nic nie zrobisz. Najlepiej od razu wezwij specjalistę, który rozpozna problem i wyeliminuje go w mig. Niestety, w wielu przypadkach będzie się to wiązało z wymianą stacyjki, dlatego warto być przygotowanym na spore wydatki.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam! Posiadam Skodę Octavię 1 z 2003 r. Silnik 1.9 TDI 90 km. Mój problem: po wyjęciu kluczyka ze stacyjki tj jak chcę wyłączyć silnik -nadal pracuje. Zauważyłem, że ostatnio często przepala się bezpiecznik od włączenia klimatyzacji oraz termometru ( ten sam ). Byłem u mechaników wymienili mi...
Witam, Toyota corolla sedan 2014. Auto było zaparkowane pod sklepem. Żona wysiadła/wsiadła i nie dało się przekręcić kluczyka w pozycję zapłon. Kierownicą można obracać (pierwotnie jak twierdzi była zablokowana). Pytanie co z tą stacyjką może być nie tak, że nie da się jej przekręcić.
Seat Leon 1p cały czas swieci zapłon nawet po wyciągnięciu kluczyka.
Witam mam problem z touranem po włożeniu kluczyka do stacyjki nie reaguje po chwili kiedy ponowie kilka prób normalnie dziala. W czym moze byc problem?
Peugeot 407 to samochód osobowy klasy średniej. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2004 roku. Auto zdobyło w błyskawicznym tempie bardzo silną pozycję na rynku. W porównaniu do wcześniejszej...
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...