Południowa 30, Radoszyce
"Dla mnie super oby tak dalej a niepochlebne komentarze zawsze można wystawić tylko wypadało by podać przyczyny dlaczego",
Primo, Vectra C kombi 1,9 2004
Stacja Obsługi Pojazdów Pacar Servis
Szóstaki 20, Radoszyce
"Do warsztatu trafiłem z problemem wypadającego zapłonu i brakiem mocy. Bylem u kilku mechaników i każdy wymienial świece i cewki a to nic nie dawało. Kolega mi polecił ten warsztat i pojechałem zostawić samochód. Chłopaki stwierdzili ze kompresja na drugim cylindrze jest za mała. Po rozebraniu silnika okazało się ze tłok jest wypalony między...",
Jacek, VW Golf VI 1.4 TSI
Południowa 30, Radoszyce
"Dla mnie super oby tak dalej a niepochlebne komentarze zawsze można wystawić tylko wypadało by podać przyczyny dlaczego",
Primo, Vectra C kombi 1,9 2004
Stacja Obsługi Pojazdów Pacar Servis
Szóstaki 20, Radoszyce
"Do warsztatu trafiłem z problemem wypadającego zapłonu i brakiem mocy. Bylem u kilku mechaników i każdy wymienial świece i cewki a to nic nie dawało. Kolega mi polecił ten warsztat i pojechałem zostawić samochód. Chłopaki stwierdzili ze kompresja na drugim cylindrze jest za mała. Po rozebraniu silnika okazało się ze tłok jest wypalony między...",
Jacek, VW Golf VI 1.4 TSI
Zawór recyrkulacji spalin EGR pozwala ponownie wykorzystać część gazów spalinowych do nowego procesu spalania. Działanie polega na wpuszczeniu 15-50% (zależnie od silnika) objętości spalin do cylindra w celu obniżenia temperatury spalania przy mieszance ubogiej (duża zawartość tlenu), a także polepszenia odparowania paliwa i spalania większej liczby węglowodorów przy mieszance bogatej (duża ilość paliwa). Takie działanie ostatecznie pozwala zmniejszyć emisję węglowodorów i tlenków azotu do atmosfery.
W najprostszej konstrukcji gdzie dostęp do zaworu jest banalny, a sterowany jest on pneumatycznie usługa czyszczenia może zając jedyne 2 godziny. W przypadku bardziej zaawansowanych konstrukcji wyposażonych także w chłodnicę EGR, czas wykonania usługi będzie dłuższy z sama usługa droższa. Tym samym koszt czyszczenia EGR zawiera się w kwocie 150 - 400 zł.
Poziom trudności czyszczenia zaworu recyrkulacji spalin zależy od modelu auta. W niektórych silnikach wystarczy odkręcić 2 śruby i zdjąć wąż podciśnienia. Inne wymagają odpięcia elektroniki, a później podłączenia komputera diagnostycznego. Dostęp do samego zaworu także bywa bardzo utrudniony i nie obejdzie się bez demontażu dodatkowych elementów, dlatego czyszczenie warto zlecić wyspecjalizowanemu serwisowi. Regeneracja EGR nie jest usługą drogą, a podejmując ryzyko samodzielnej wymiany można znacząco podnieść koszt naprawy w przypadku ewentualnego uszkodzenia.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Dymienie z pod maski w okolicy EGR co to może oznaczać ? Czy trzeba tylko przeczyścić czy coś do wymiany ?
Problem polega na tym iż po wyczyszczeniu zaworu egr który się.otwiera oraz przepustnicy cały czas wyskakuje błąd problem egr mimo adaptacji. Co może być przyczyną?
Witam takie pytanko Renault Laguna 2 1.9 dci 2003 r. Czasem przy predkosci autostradowej 130-150 nagle wlacza sie zolta kontrolka swiec zarowych , auto traci moc na mimo zwolnienia i redukcji biegow na kazdym obroty nie wzrosna wiecej niz 2 tys. Po ponownym odpaleniu gasnie i jest wszystko...
Volvo v50 2 0 D 136KM 2005r. Bardzo nierówna praca zimnego silnika, po nagrzaniu lekkie podrygi. Po odłączenie EGR-lekkie drgania na zimnym silniku, po nagrzaniu drgania ustępują. Dobrze odpala zimny i ciepły, nie dymi.
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...