Krupanka 75A, Bańgów, Siemianowice Ślaskie
"Dzisiaj kolejny raz wyjechałem zadowolony . Ponad 10 lat korzystam z usług warsztatu,
Wielokrotnie mi pomagali i nigdy się nie zawiodłem.
W dniu dzisiejszym ekspresowa wymiana akumulatora. Pomiar starego spadków przy rozruchu i.t.d. Następnie dobranie akumulatora w bardzo atrakcyjnej cenie i wymiana. Wszystko szybko i fachowo. Bardzo...",
Omyliński Tomasz, Renault Kangoo
ul.Obwodowa 2, Siemianowice Śląskie
"Bardzo dobry serwis, części w cenach hurtowych, mechanicy pomocni, szef zawsze nadzorujący prace, ceny usług bardzo przystępne. Naprawiam i robię przeglądy od paru lat i nie mogę narzekać. Polecam",
Greg, Peugeot 307SW
Krupanka 34, Siemianowice Śląskie
Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Oferujemy pełną mechanikę pojazdową (mamy duże doświadczenie w remontach kapitalnych silników), elektrykę, elektronikę, serwis klimatyzacji oraz pomoc...
Krupanka 75A, Bańgów, Siemianowice Ślaskie
"Dzisiaj kolejny raz wyjechałem zadowolony . Ponad 10 lat korzystam z usług warsztatu,
Wielokrotnie mi pomagali i nigdy się nie zawiodłem.
W dniu dzisiejszym ekspresowa wymiana akumulatora. Pomiar starego spadków przy rozruchu i.t.d. Następnie dobranie akumulatora w bardzo atrakcyjnej cenie i wymiana. Wszystko szybko i fachowo. Bardzo...",
Omyliński Tomasz, Renault Kangoo
ul.Obwodowa 2, Siemianowice Śląskie
"Bardzo dobry serwis, części w cenach hurtowych, mechanicy pomocni, szef zawsze nadzorujący prace, ceny usług bardzo przystępne. Naprawiam i robię przeglądy od paru lat i nie mogę narzekać. Polecam",
Greg, Peugeot 307SW
Krupanka 34, Siemianowice Śląskie
Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Oferujemy pełną mechanikę pojazdową (mamy duże doświadczenie w remontach kapitalnych silników), elektrykę, elektronikę, serwis klimatyzacji oraz pomoc...
Planowanie głowicy to zabieg, który nie jest wykonywany z byle powodu. Polega na wygładzeniu powierzchni styku głowicy z blokiem silnika. Głowica może ulec deformacji w skutek przegrzania lub pęknięcia. Szlifowanie jej powierzchni jest konieczne za każdym razem, gdy zostaje ona oddzielona od bloku. Wtedy też należy wymienić uszczelkę na nową. Jedynie szczelne połączenie zapobiega wyciekom oleju, płynu chłodzącego i spadkowi kompresji w cylindach.
Regeneracja głowicy w postaci planowania jest jednym z etapów popularnej wymiany uszczelki pod głowicą i mieści się w kwocie 150 - 350 zł. Głowice mogą podlegać także naprawie oraz wymianie znajdujących się w niej elementów, a wtedy cena znacznie rośnie przekraczając 1000 zł.
Planowaniem głowic zajmują się specjalne przedsiębiorstwa obróbki metali. Warsztaty z reguły wysyłają głowicę do planowania, a ta jest gotowa do ponownego montażu w aucie nawet po kilku dniach. Termin tak naprawdę zależy od obłożenia danego warsztatu obrabiającego. O ile na samo planowanie mechanik nie ma bezpośredniego wpływu, bo zleca wykonanie usługi firmie zewnętrznej, to ma wpływ na poprawny montaż głowicy i późniejszą pracę silnika. Dlatego warto korzystać tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam . Czy moze mi ktos poleciec szlifiernie glowic w warminsko-mazurskim . Mam mercedesa Klasa B 2012 . Prawdopodobnie bo jeszcze nie zdjąlem glowicy jest wypalony zawor na cylindrze . Ale chcialbym wczesniej wiedziec gdzie moge spokojnie oddac zeby mi dobrze ja zrobili .Pozdrawiam Marek
Czy jest możliwe że sprawdzenie (przeswietlenie)glowicy nie daje 100% gwarancji ze nie jest pęknięta bo mechanik tak sądzi.nie wiem czy fuszere odstawili czy co
Witam posiadam e46 318i vez turbodoladowania i moje pytanie brzmi dlaczego mam silownik wastegate skoro niebma turbiny?
Astra j 1.6 (115hp) bezyna, silnik a16xer. Dokrecanie napinacza paska rozrządu. Jedna instrukcja podaje 20 nm i to wszystko. Inna 20nm +120°+15°. Dlaczego tak jest?
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...
Produkcję BMW Serii 1 E81-87 rozpoczęto w 2004 roku. To najmniejszy model w ofercie BMW, który stał się najczęściej kupowanym pojazdem tej marki. Jego produkcja zakończyła się w 2013 roku. W...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...