Twoje auto uległo usterce, ale nie masz czasu, żeby jechać do warsztatu? Skorzystaj z usługi door-to-door i miej problem z głowy. Pracownik serwisu odbierze z wyznaczonego adresu twoje auto, a po przeprowadzonej profesjonalnie naprawie, odstawi je na miejsce. Usługi tego typu to prawdziwy wyznacznik nowoczesnego podejścia do klienta – dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zaoszczędzić czas i niepotrzebny stres. Jak wygląda dokładnie taka opcja naprawy? Czy jest kosztowna?
Usługa door-to-door jest świetną opcją dla tych osób, które mają bardzo mało wolnego czasu. Jesteś zapracowany i nie masz kiedy zaprowadzić samochodu do warsztatu? A może twój pojazd nie nadaje się do jazdy i musisz załatwić lawetę? W takim wypadku wystarczy tylko zadzwonić do serwisu i zlecić wykonanie naprawy. Pracownicy punktu przyjadą do ciebie i zadbają o transport pojazdu do warsztatu, profesjonalnie wykonają wszystkie potrzebne usługi i odstawią je na miejsce, gdy będzie po wszystkim. W ten sposób oszczędzisz dużo czasu, który musiałbyś spędzić na zaprowadzeniu i odebraniu auta z serwisu – możesz się więc zająć, czym tylko chcesz i o nic się nie martwić!
Zdarzyło ci się kiedyś, że twoje auto uległo awarii i musiałeś wydzwaniać po różnych mechanikach w okolicy, szukać dogodnego terminu, w którym mógłbyś oddać je do naprawy i negocjować cenę, aby była jak najbardziej korzystna? Koniec z tym! Serwis door-to-door załatwia prawie wszystko za klienta. Zastanawiasz się, jaki zakres usług obejmuje ta opcja? Tak naprawdę wszystko, co tylko można robić przy samochodzie. Wymiana płynów eksploatacyjnych, przegląd techniczny pojazdu, czy naprawy wszelkiej maści – wybór jest ogromny. Wystarczy tylko zadzwonić lub skorzystać z serwisu internetowego, a resztę załatwi konsultant serwisu.
Jak wygląda odbiór auta przez pracowników serwisu? Konsultant uzgodni z tobą termin, w którym ktoś zgłosi się po twój samochód. Przedstawiciel firmy pokaże ci swój identyfikator, byś był pewien, że oddajesz pojazd w dobre ręce. Następnie podpiszesz protokół zdawczy, który stanowi zabezpieczenie i gwarantuje odpowiedni transport auta. Gdyby cokolwiek stało się w drodze do warsztatu, masz zapewnione pełne ubezpieczenie.
Naprawy dokonywane są zgodnie z zaleceniami producenta danego samochodu i używa się w nich części zgodnych z oryginałem, co spełnia wymogi postawione w rozporządzeniu GVO. Jeśli twoje auto jest na gwarancji, masz pewność, że jej nie straci. W serwisie door-to-door możesz więc wykonywać przeglądy okresowe. Po zdiagnozowaniu problemu konsultant skontaktuje się z tobą, przedstawi ci, jakie usługi powinny zostać wykonane i zapyta o twoją zgodę. Bez autoryzacji klienta nie wolno serwisantom zrobić czegokolwiek, nie zostaniesz więc naciągnięty na żadne dodatkowe koszty.
Na wszystkie wykonane usługi obowiązuje gwarancja serwisu. Po naprawie pracownicy umówią się z tobą na odbiór auta w wygodnym dla ciebie terminie. Samochód zostanie odstawiony pod dom wraz z kompletem dokumentacji, a ty podpiszesz protokół odbiorczy. Płatności za usługę natomiast dokonuje się z reguły drogą elektroniczną, co jeszcze bardziej ułatwia sprawę.
Siódma generacja Hondy Accord została zaprezentowana w 2003, a okres produkcji to lata 2002 - 2008. Oferowany w wersji sedan oraz kombi. Zdobywca tytułu Japońskiego Auta Roku 2002/2003. W...
Honda Civic to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 1972 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 10 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan, coupe i kombi....
Honda Jazz II była produkowana w latach 2001 - 2008. Zbudowana na bazie globalnej płyty podłogowej Global Small Car. W 2005 auto przeszło facelifitng. Gama silnikowa oferowała tylko i...
Model produkowany w latach 2001 - 2006. Powstał na bazie płyty podłogowej Hondy Civic VII. W 2005 auto przeszło facelifting. Honda CR-V II oferowała 2 silniki benzynowe o mocy od 150KM do...