Cieszyńska 20, Jastrzebie Zdrój
"Polecam bardzo warsztat znaja sie na żeczy i obsługa miła i dobrzy fachowcy naprawiałem tam i mechanike i powypadkowe wszystko super auto wymyte i czyste
i czesci w super cenach oraz usługi oraz szybko i sprawnie bardzo polecam!",
mieciu, ford
Komputerowy Test Elektroniki Pojazdowej-Diesel Service
Wodzisławska 54/A, Pawłowice, Jastrzębie Zdrój
Cieszyńska 186 A, Jastrzębie-Zdrój
Pszczyńska 374, Jastrzębie Zdrój
"Wizyta w tym warsztacie nastąpiła w wyniku awarii auta w Czechach i na lawecie w niedzielę wieczorem podstawilem samochód. Rano bez uprzedzenia i umówionego terminu zostałem przyjęty i o 8.15 miałem diagnozę. Rozwalona pompa paliwa, zablokowany EGR i zapchany DPF. Koszmar każdego właściciela samochodu będącego na wakacjach. Panowie w serwisie...",
Turysta z Gdańska, Ford Galaxy
Gagarina 28D, Szeroka, Jastrzębie Zdrój
"Super fachowa obsługa. Godny polecenia specjalista. Gaz zamontowany w samochodzie sprawuję się bez zarzutu. Obecnie serwisuję auto u Przemka i naprawdę jestem MEGA zadowolony :) Taki powinien być każdy mechanik, można pogadać rzeczowo i konkretnie jak i pożartować :) Ceny za usługi naprawdę niewygórowane i przystępne a czas wykonania naprawdę...",
Bartosz Rze, Subaru Outback II H6
Cieszyńska 20, Jastrzebie Zdrój
"Polecam bardzo warsztat znaja sie na żeczy i obsługa miła i dobrzy fachowcy naprawiałem tam i mechanike i powypadkowe wszystko super auto wymyte i czyste
i czesci w super cenach oraz usługi oraz szybko i sprawnie bardzo polecam!",
mieciu, ford
Komputerowy Test Elektroniki Pojazdowej-Diesel Service
Wodzisławska 54/A, Pawłowice, Jastrzębie Zdrój
Cieszyńska 186 A, Jastrzębie-Zdrój
Pszczyńska 374, Jastrzębie Zdrój
"Wizyta w tym warsztacie nastąpiła w wyniku awarii auta w Czechach i na lawecie w niedzielę wieczorem podstawilem samochód. Rano bez uprzedzenia i umówionego terminu zostałem przyjęty i o 8.15 miałem diagnozę. Rozwalona pompa paliwa, zablokowany EGR i zapchany DPF. Koszmar każdego właściciela samochodu będącego na wakacjach. Panowie w serwisie...",
Turysta z Gdańska, Ford Galaxy
Gagarina 28D, Szeroka, Jastrzębie Zdrój
"Super fachowa obsługa. Godny polecenia specjalista. Gaz zamontowany w samochodzie sprawuję się bez zarzutu. Obecnie serwisuję auto u Przemka i naprawdę jestem MEGA zadowolony :) Taki powinien być każdy mechanik, można pogadać rzeczowo i konkretnie jak i pożartować :) Ceny za usługi naprawdę niewygórowane i przystępne a czas wykonania naprawdę...",
Bartosz Rze, Subaru Outback II H6
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...