Słowiańska 1D, Ząbki
"Warsztat na baaaardzo wysokim poziomie. Panowie pracuja z pasją i zaangażowaniem. Nie ma bagatelizowania usterek każda pierdoła zostanie należycie obsłużona. Do tego pomocni i naprawde ratuja dupsko jak trzeba :) Polecam z całego serducha. ",
Majkel93, Rover 75
AUTO-DELUX BLACHARSTWO-LAKIERNICTWO KOBYŁKA
Kazimierza Wielkiego 49, Kobyłka, Ząbki
"Po kolizji drogowej (ponad 300 km od miejsca zamieszkania) auto zostało odholowane na teren filmy, gdzie od razu otrzymałem pojazd zastępczy. Przemiła i kompetentna obsługa pomogła mi w załatwieniu wszystkich formalności zarówno ubezpieczeniowych jak i sprzedażowych.
Polecam w 100%
",
Maciej, Audi
Słowiańska 1D, Ząbki
"Warsztat na baaaardzo wysokim poziomie. Panowie pracuja z pasją i zaangażowaniem. Nie ma bagatelizowania usterek każda pierdoła zostanie należycie obsłużona. Do tego pomocni i naprawde ratuja dupsko jak trzeba :) Polecam z całego serducha. ",
Majkel93, Rover 75
AUTO-DELUX BLACHARSTWO-LAKIERNICTWO KOBYŁKA
Kazimierza Wielkiego 49, Kobyłka, Ząbki
"Po kolizji drogowej (ponad 300 km od miejsca zamieszkania) auto zostało odholowane na teren filmy, gdzie od razu otrzymałem pojazd zastępczy. Przemiła i kompetentna obsługa pomogła mi w załatwieniu wszystkich formalności zarówno ubezpieczeniowych jak i sprzedażowych.
Polecam w 100%
",
Maciej, Audi
Słabe zabezpieczenie antykorozyjne stali stosowanych przez niektórych producentów samochodów zmusza użytkownika do podjęcia dodatkowych działań. Jedną z metod przedłużenia żywotności auta jest konserwacja samochodu, a dokładniej jego podwozia. Zabezpieczyć można karoserię, progi, krawędzie drzwi, czy nawet ruchome elementy zawieszenia.
Cena konserwacji podwozia zawiera się w przedziale 400 - 1300 zł. Kwota ta może się różnić w zależności od oferowanego przez zakład pakietu. Generalnie na proces konserwacji podwozia składa się jego dokładne mycie, następnie po osuszeniu nałożenie 2mm warstwy ochronnej, a także dodatkowe zabezpieczenie warstwą wosku profili zamkniętych progów, czy podłóżnic.
Aby konserwacja przyniosła żądany efekt, musi zostać przeprowadzona w odpowiedniej kolejności. Poza procesami przed i po nałożeniu warstwy ochronnej, bardzo istotna jest także dokładność. Woda i brud w krótkim czasie znajdzie jakąkolwiek lukę w zabezpieczeniu i utleni blachę od wewnątrz. Dlatego zaleca się wykonywanie konserwacji podwozia tylko w sprawdzonych warsztatach.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Znalazłem korozje w tylnej części podwozia Honda UFO. Jak najlepiej zabezpieczyć aby dalej nie korodowało.
SUBARU LEGACY KOMBI BH5 WERSJA III Mam problem odnosnie korozji calego podwozia samochodu niestety poprzedni wlasciciel na skorodowane elementy podwozia spryskal srodkami antykorozyjnymi Wymagane jest na chwile obecna wyciagniecia calego tylnego zawieszenia i zrobienie prawdopodobnie napraw...
Witam serdecznie. Chciałbym zakonserwować podwozie mojego samochodu. Szukam porady, czy lepiej nałożyć baranka czy blachogum -bitex? Łączę pozdrowienia.
Jednocześnie pali się kontrolka ESP BAS i ESP. Kiedyś juz tak miałem ale wszystko zgasło następnym razem i był spokój. Teraz pali się non stop. Z tego typu systemów to ABS działa bo sprawdzałem. Co może być przyczyną?
Niegdyś do najpopularniejszych samochodów segmentu aut miejskich należał Opel Corsa C. Jego sylwetka jak na ówczesne czasy była nowoczesna, a cena auta przystępna. Produkcja pojazdu...
Ford Focus Mk2 pojawił się dwa lata przed zakończeniem produkcji swojego poprzednika. Sylwetka pojazdu niższej klasy średniej znacznie się zmieniła, kształty samochodu nabrały powagi. Do...
Volkswagenem Golf IV jest obecnie jednym z najpopularniejszych samochodów poszukiwanych w internecie. Produkowany w latach 1997-2006 w nadwoziach hatchback, kombi i cabrio, oraz sedan. Auto...
Produkcję Forda Focusa pierwszej generacji rozpoczęto w 1998 roku. Sylwetka pojazdu zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz była dość futurystyczna. Niesymetryczna deska rozdzielcza nie każdemu...