"Chciałbym podzielić się moją pozytywną opinią na temat warsztatu, który naprawił mój tłumik. Byłem bardzo zadowolony z ich usług i jakości przeprowadzonej naprawy.",
Michał, Honda Civic 1.6 brnzyna
Autoryzowany Serwis Toyota Marki
Al. Józefa Piłsudskiego 2B, Marki
Autoryzowany Serwis Mercedes-Benz Autotrade Marki
Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 14, Marki
Firststop MOTOHURT Marki Centrum Serwisowe Aut i Motocykli
Fabryczna 93d, Marki
"Do Motohurt dojeżdżam z autami z Warszawy, serwis jest solidny i co ważne mają normalne ceny. Pracują na dobrych urządzeniach i wkładają dobre części, auto po naprawie rzeczywiście jest dokładnie przejrzane i pewne. Nie zawiodłem się jeszcze i myślę, że nie zawiodę. ",
Wiktor
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 57/59, Marki
Zapraszamy do warsztatu znajdującego się w Markach al. Piłsudskiego 57/59. Zajmujemy się wszelakimi naprawami blacharskimi samochodów oraz pełną konserwacją podwozi. Eliminujemy ogniska korozjii. Dorabiamy części karoserii, których nie...
"Chciałbym podzielić się moją pozytywną opinią na temat warsztatu, który naprawił mój tłumik. Byłem bardzo zadowolony z ich usług i jakości przeprowadzonej naprawy.",
Michał, Honda Civic 1.6 brnzyna
Autoryzowany Serwis Toyota Marki
Al. Józefa Piłsudskiego 2B, Marki
Autoryzowany Serwis Mercedes-Benz Autotrade Marki
Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 14, Marki
Firststop MOTOHURT Marki Centrum Serwisowe Aut i Motocykli
Fabryczna 93d, Marki
"Do Motohurt dojeżdżam z autami z Warszawy, serwis jest solidny i co ważne mają normalne ceny. Pracują na dobrych urządzeniach i wkładają dobre części, auto po naprawie rzeczywiście jest dokładnie przejrzane i pewne. Nie zawiodłem się jeszcze i myślę, że nie zawiodę. ",
Wiktor
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 57/59, Marki
Zapraszamy do warsztatu znajdującego się w Markach al. Piłsudskiego 57/59. Zajmujemy się wszelakimi naprawami blacharskimi samochodów oraz pełną konserwacją podwozi. Eliminujemy ogniska korozjii. Dorabiamy części karoserii, których nie...
Progi w samochodzie to jeden z najczęściej korodujących elementów pojazdu. Miejsce to jest narażone na uszkodzenia szczególnie podczas podnoszenia samochodu na podnośniku. W ekstremalnym wypadku, mocno zardzewiały próg potrafi się rozpaść podczas próby podniesienia samochodu. Wymiana progów to niezbyt drogi zabieg, a bardzo efektywny.
Wymiana progów w samochodzie to bardzo czasochłonna usługa. W dodatku podczas zewnętrzych oględzin ciężko okreslić stan blachy wewnątrz progu. W zależności od uszkodzeń ilość pracy i koszt będzie rósł. Zakłada się jednak, że wymiana progu po jednej stronie zamknie się w kwocie 250 - 900 zł.
Wymiana progów w aucie to robota dla blacharza. Ważne jest odpowiednie oczyszczenie obszaru blachy zdrowej i skorodowanej, poprawne wspawanie nowego progu oraz zabezpieczenie go antykorozyjnie na przyszłość. Progi warto też zabezpieczyć dodatkową warstwą odporną na mechaniczne uderzenia kamieni i zanieczyszczeń z drogi, a nie samym lakierem. W przypadku napraw blacharskich bardzo liczy się staranność wykonania, aby problem korozji szybko nie powrocił. Dlatego zaleca się korzystanie z usług tylko rekomendowanych blacharzy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy progi z marcedesa w 208 są takie same jak z tego w 208 po tuningu?
Witam. Kupilem jakies 8msc temu VW Polo 6N 1994r ze spuchnietym progiem pasazera, wersja 3d. Dzisiaj mialem sie wziac za ten prog, polozony byl ,,bitex" po zdjeciu warstwy, jest szpachla oraz dziura a w srodku progu pianka. Pytanie moje brzmi, czy wymianiac caly prog ?
Ja mam takie pytanie, wysiadla mi stacyjka zaplonu, kupilem nowa I nie moge odpalic. Moje auto ma juz zabezpieczenie jak je obejsc by muc dalej nim jezdzic? Czy musze zrobic reneregacie zamkow?
Witam, gdy mam skrecone kola niezaleznie w lewa czy prawa strona jest glosne buczenie. Podczas skrecaniu nic nie slychac natomiast jak juz kola sa skrecona glosno buczy nawet podczas jazdy na rondzie. Drugi problem to glosna praca turbiny w zakresie 1100 do 1500 obr nadmieniam ze turbina jest po...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...
Peugeot 407 to samochód osobowy klasy średniej. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2004 roku. Auto zdobyło w błyskawicznym tempie bardzo silną pozycję na rynku. W porównaniu do wcześniejszej...