POWRÓT

Pytania kierowców (6)

  • renault Espace IV 2003 2.0T: błąd silnika i anti pollution monitor faulty

    Witam. Mój problem polega na tym ze po włączeniu silnika w moim Espace IV 2.0 T wyświetla mi się błąd silnika i komunikat Ani Pollution Monitor Faulty. Niby nie wpływa to na jakość jazdy ale sądzę że coś jest nie tak. Jeżdżę z tym od dłuższego czasu. Kasowanie błędu nic nie daje ponieważ po dłuższej bądź krótszej chwili znów się pojawia... Chciałem dodać tylko ze w aucie jest gaz ale od niedawna a problem powstał jeszcze przed jego założeniem. Macie może namiary na sensowny serwis który zdjagnozuje usterkę naprawi i nie policzy za to jak za nowe auto. Dodam że mieszkam w woj Łódzkim. ŁOWICZ

    Odpowiedzi (8)


  • Toyota Rav 4 diesel: Woda w układzie paliwowym

    Witam, jak mam mało paliwa w zbiorniku to pokazuje mi błąd o zawartości wody w filtrze. Kiedyś zatankowałem na jakiejś wiejskiej stacji benzynowej i obawiam się że stąd ta woda. Jak można się jej pozbyć z układu? Są jakieś preparaty? Pozdrawiam

    Odpowiedzi (5)


  • Ford Focus mk2 2.0 TDCI: Sporadycznie podczas jazdy pali się kontrolka hamulca ręcznego

    Witam, od kilku dni świeci mi się kontrolka ręcznego podczas jazdy. Na światłach zaciągałem i puszczałem, ale to nic nie zmieniło. Zapala się sporadycznie od czasu do czasu.

    Odpowiedzi (8)


  • Chrysler Voyager: jaki płyn do wspomagania kierownicy?

    Mam mało płynu do wspomagania kierownicy. Jakim powinienem zalać? Są różne rodzaje? Czy można je mieszać ewentualnie?

    Odpowiedzi (4)


  • Seat Cordoba 1.4 AEX: bijące tarcze po 2 miesiącach

    3 miesiące temu wymieniane miałem tarcze i klocki hamulcowe. Zaczęły bić po 2 miesiącach, wiec wymienione znowu. Mija miesiąc i znowu to samo. Zestawy markowe, nie chińczyk. Co może to powodować jeżeli nie tarcze?

    Odpowiedzi (6)


  • volvo xc 70 D5 205km 2010r.: chwilowy brak mocy

    Witam volvo xc 70 2010r.D5 205km mam taki problem że czasami jak jadę wolno powiedzmy 50 czy 90 i chcę przyspieszyć to okazuje się że auto nie ma mocy i jedzie trybie awaryjnym na desce nie zapala się żadna kontrolka. Czasami po przejechaniu paru kilometrów moc wraca sama a czasami muszę zgasić silnik i chwilę poczekać,na komputerze wyświetla błąd 5 wtrysku ale były zamieniane wtyczki od 4 i 5 wtrysku i dalej pokazuje błąd na 5 czyli wtrysk dobry. Byłem w serwisie i też nie mogą zakodować wtrysku błąd zostaje, na kompie wyswietla też błąd czujnika temperatury spalin ale jak przejechaliśmy się z podpiętym kompem to niby działają,pomóżcie bo już nie wiem co robić może sterownik silnika do naprawy,dodam że wtyczka od wtrysku zmieniona z góry dziękuje za odpowiedzi

    Odpowiedzi (2)


<>
ODPOWIEDZI