czy po odłączeniu przepustnicy silnik powinien zgasnąć? U mnie zaczyna się cały telepać ale jakoś chodzi
jadąc na trasie silnik pracuje w normalnej dla niego temperaturze. Z nawiewu leci ciepłe powietrze, tak jak mam ustawione. Po wjechaniu do miasta i wyraźnym zwolnieniu prędkości samochodu, silnik się wychładza. Normalnie mogę dotykać go ręką pod maską i nie parzy. temperatura na wskaźniku też wtedy spada o połowę.
Stojąc na postoju mogę posłuchać radia tylko 30 minut, a potem wszystko się wyłacza i muszę odpalić silnik aby znowu dotarł prąd do radia. Czy można jakoś obejść ten system “oszczędzania energii”?
Pali się kontrolka ładowania. Mylałem że to alternator ale jest 12,5 V na wyłączonym silniku, a po uruchomieniu 13,8V. Akumulator jest nowy. Co może powodować w takim raze palenie kontrolki?
Wiejska 36
62-023 Robakowo