POWRÓT

Pytania kierowców (9)

  • Renault Clio 1,5 DCI 2002: Czy czeka mnie ponowny remont silnika

    Witam w Grudniu robiłem remont silnika w Renault clio 1,5 dci z 2002 zaczeło sie że samochód kopcił na siwo i brał olej mechanik stwerdził że to będzie wina turbiny kupiłem regenerowaną turbine ale to nić nie dało następnie mechanik naciągnął mnie na wymianę uszczelniaczy zaworów a przy okazji wymianę rozrządu tez nic nie dało po czym stwierdził że teraz zostały pierścienie w końcu zrobił cały remont silnika w sumie dałem 6000 zł przejechałem około 1500 km wymieniłem olej przejechałem nastepne 1000km i pojechałem na przegląd bo mi się skończył tam kilka krotnie diagnosta przegazowywał silnik na wysokich obrotach nie wiem po co i przegląd przeszedł ale od tamtej pory jak silnik dostanie temperaturę zaczyna kopcić znowu na siwo moje pytanie czy przez te przegazowanie nie uszkodził mi znowu silnika i odnowa trzeba robić remont

    Odpowiedzi (5)


  • Fiat, seicento 900 ,1999: Z silnika wycieka olej

    witam, seicento 900 problem z wyciekiem oleju, trudno powiedzieć gdzie- jest wszędzie tzn po niżej pierwszej uszczelki na silniku od góry ( nie znam sie) ,po ostatniej jeździe podczas 30 stopni C po mieście , przez nawiew wydostawał się dym z palonego oleju, co w sumie nie dziwne. Pytanie mam czy przy okazji tej awarii zrobić remont silnika, czy tylko ew. wymienić ta uszczelkę? silnik ma od nowości ok190 000 i nie było w nim grzebane nigdy nic, wiem ze to seicento , ale ma wartość sentymentalna :)

    Odpowiedzi (3)


  • BMW, E39, 520i 1998r: dymienie po hamowaniu silnikiem

    BMW e39, 520i, podczas zjazdu z góry na zamkniętej przepustnicy-powiedzmy dystans min 500 m w ten sposób, po dodaniu gazu puszcza chmurę niebieskiego dymu - spalany jest więc olej- po chwili przestaje puszczać dym, dzieje się tak po każdym zjeździe z góry.

    Odpowiedzi (5)


  • Seat Leon 1, 1.6 16V: Za wysoka kompresja po generalnym remoncie silnika

    Witam, Posiadam samochód Seata Leon 1.6 16V 105Km, rocznik 2002. Ostatnio samochód przeszedł generalny remont silnika. Zostały wykonane/wymienione: Chonowanie bloku + tłoki Polerowanie wału Remont głowicy Uszczelniacz wału tył Paski rozrządu Panewki korby (główne + oporowe) Uszczelka głowicy Płyn chłodniczy Olej Filtr oleju Świece zapłonowe Cewka zapłonowa Czujnik temperatury Przewód odmy Silnik chodzi jednak dosyć nierówno. Zdiagnozowany został problem z kompresją. Wyniki są następujące: 1 cylinder = 17 bar 2 cyliner = 18,5 bar 3 cylinder = 19 bar 4 cylinder = 17,5 bar Mechanik, który dokonał remontu twierdzi, że te wartości się wyrównają/spadną po dotarciu silnika. Komputer wyrzucił również w międzyczasie błąd: 16407 - Bank 2: Camshaft (exhaust) P0023 - 35-10 - Position Actuator Malfunction - Intermittent Doczytałem, że chodzi tutaj o ustawienie wału rozrządu. Czy to może mieć wpływ na zbyt wysoką kompresję? Czy można rzeczywiście liczyć na to, że po tzw. dotarciu kompresja spadnie? Co zostało by sprawdzone według fachowca? Co mogło zostać źle wykonane przy remoncie? Nieodpowiednie dopasowanie tłoków?

    Odpowiedzi (6)


  • alfa romeo 147, 2001: kontrolka AIR BAG się świeci

    Witam. Świeci się kontrolka poduszki powietrznej. Co to oznacza?

    Odpowiedzi (6)


  • BMW 116 2011: komunikat sprawdź napęd

    Witam. Na desce wyświetla się komunikat na zółtą napęd sprawdź wkrótce. Po podłączeniu komputera nie pokazuje usterki. Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi (4)


  • Seat, Leon, 2002: Kontrolka oleju

    Dzień dobry, Po uruchomieniu silnika, po kilku sekundach jest potrójny sygnał dźwiękowy (pisk), a następnie miga kontrolka oleju. Filtr i olej był wymieniany w czerwcu, sam poziom też jest odpowiedni. Seat Leon 1.4l 75km, rocznik 2002. Pozdrawiam

    Odpowiedzi (6)


  • Opel corsa b 1.0 98r: Piszczenie na zimnym silniku

    Opel corsa b 1.0 98r na zimnym silniku piszczy swiergoli jak ptaki a gdy sie rozgrzeje to ustaje co to moze byc ?

    Odpowiedzi (4)


  • Honda CIVIC 7 sport (2005): Świrujące kontrolki i brak wspomagania kierownicy.

    Witam, Około 2-3 sekundy po odpaleniu silnika zapalają się kontrolki hamulca ręcznego, abs, poduszki powietrznej oraz EPS (ta ostatnia miga bardzo szybko) i odcina wspomaganie kierownicy. W zeszły czwartek odebrałem auto po odnowieniu powłoki lakierniczej, zostawiłem je w garażu i nie jeździłem od tamtej pory - problem pojawił się dziś po odpaleniu. Może zalali coś przy czyszczeniu? Macie jakiś pomysł gdzie szukac usterki?

    Odpowiedzi (1)


<>
ODPOWIEDZI

Warsztat samochodowy fix - car
opinie: 0 ******

ul. Półłanki 30
Kraków