Witam. Chciałbym się zapytać co muszę kupic oprócz silnika aby zrobic SWAPA z silnika 1.6 na 3.2 R32. Mowa tu o audi a3 8l 2001r. Czy jest to możliwe?
Witam, posiadam Audi A4 b6 2.0 benzyna i chcialbym zapytac czy mozna wymienic uszczelniacze zaworowe i pierscienie bez planowania glowicy? Pozdrawiam
Dzien dobry Posiadam Opel Astra J GTC OPC (2015r. 50tys KM). VIN: WOLPF2ES7FG042151 Samochod podniesiony na 325KM i 480Nm (chiptuning plus stozkowy filtr powietrza oraz usuniety pierwszy katalizator od turbo). Przy 4-5-6 biegu jak dodaje dynamicznie gazu to jest taki jakby "zabi skok", przez 1sekunde tak jakby samochod przydlawialo (szczegolnie od ok 2tys obrotow). Bylem na hamowni i inzynier powiedzial ze slizga sie sprzeglo. Czy przy 50tys i podniesionej mocy, moze juz sie sprzeglo slizgac i kwalifikowac do wymiany?Czy moze to byc cos innego? Dodam iz jak byla przywrocona orygnialna mapa silnika (280KM) to ten problem nie wystepuje Jesli tak to jaki koszt wymiany sprzegla , kola dwumasowego i wysprzeglika?Jesli to faktycznie sprzeglo jest do wymiany??Auto zakupilem jak mialo 12tys KM (klocki hamulcowe juz byly dosc zuzyte oraz opony..wiec zapewne poprzedni wlasciciel nie oszczedzal..??) Pozdrawiam Tomasz
Przy przyspieszaniu z niskich obrotow 2tys RPM na 4-5-6 biegu samochod robi "zabi skok" przez 1 sekunde tak jakby nie chcialo "isc" i po chwilce przyspiesza normalnie. Jestem w stanie zrobic jakis dodatkowy test/testy zeby upewnic sie ze chodzi o sprzeglo? Probowalem na 3 biegu z zaciagnietym recznym na postoju powoli zwolnic sprzeglo zeby silnik zgasl i tak sie tez dzieje (ale to raczej bylo takie amatorskie sprawdzenie)
ul. Zawiła 55B
30-390 Kraków