POWRÓT

Pytania kierowców (23)

  • Volvo V40 1,9 TD 2000: Kierownica bije na prawo i lewo

    Podczas jazdy kierownica wykonuje takie niewielkie regularne odchyły w prawa i lewa stronę (bije) i samochód znosi bardzo wyraźnie w prawą stronę. Wyczuwalny jakby powtarzający sie regularnie od czasu do czasu chwilowy opór w prawym przednim kole. Założona nowa tarcza i klocki. Mechanik wymienił jakiś pionowy drążek w zawieszeniu i ustawił zbieżność kół przednich i mimo to problem nie zniknął. Wywazylem koło dodatkowo i tez nic. Co to moze być?

    Odpowiedzi (5)


  • Jelcz rocznik 1974: nieszczelność głównego zaworu hamulca

    Mam problem z samochodem Jelcz. Wymieniłem główny zawór hamulca wraz z pedalem. Gdy puszczę pedał to ucieka powietrze z głównego zaworu z zdolu. Tak było na starym i tak samo jest na nowym. Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny.

    Odpowiedzi (1)


  • BMW E91 320 2.0 163 KM 2006 rok: Ginące ciśnienie paliwa

    Witam BMW E91 320 2.0 163 konie wymieniłem wtryski wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia pompy w zbiorniku a nadal ginie ciśnienie paliwa co może być powodem proszę o pomoc

    Odpowiedzi (1)


  • KIA SORENTO 2005 2.4: CO 700-800Km dolewam oleju do silnika 5W40

    Samochód Kia Sorento 2005 2.4 Bezyna + gaz. Co 700-800 km dolewam 1 litr oleju 5W40. W czym może być problem? Dziękuję

    Odpowiedzi (4)


  • Hyundai i30 2011 1.4 benzyna: Buczenie/huczenie powyżej 115 km/h

    Dzień dobry, podczas jazdy do 110-120 wszystko jest ok i samochód chodzi ciuchutko. Nagle koło 115-120 zaczyna się takie buczenie/huczenie i brzmi nieprzerwanie w miarę zwiększania prędkości. Po puszczeniu gazu nadal słyszę ten dźwięk, aż do granicy właśnie ok. 115 km, gdzie zupełnie znika. Zastanawiam się, co to może być. Może dodam, że samochód posiada komplet nowych opon (na felgach stalowych). Może to łożysko, ale wydawało mi się, że z łożyskami ten dźwięk narasta stopniowo, a nie nagle przy jakiejś konkretnej prędkości.

    Odpowiedzi (4)


  • VW Passat 2002, b5 fl, VW: Problem z przyspieszeniem VW Passat B5 FL 2002 rok

    Cześć, mam problem z passat B5 FL. Jak jest na dworze gorąco auto nagle traci moc. Po wyłączeniu zapłonu i włączeniu ponownie auto odzyskuje moc. Ogólnie wydaje mi się że auto nie ma takiej mocy jaka powinna być. Jak był Tiptronic to moc było czuć. Od kiedy jest manualna skrzynia 5 biegowa co chwilę jakieś problemy. Rok temu również miałem problemy z przyspieszeniem, rozłączała się turbina oraz jak się naciskało hamulec to auto dalej się toczyło przez chwilę. Mechanik wymienił pompę vacum (włożona jakaś używana z nowszego passata). Problemu z hamulcami nie ma ale problemy z przyspieszeniem dalej są. Olej wymieniany co 10 tys. km. Filtr powietrza wymieniany 13 tys. temu. Ostatnio wymieniałem filtr powietrza przy 10 tys i był podobno czysty dlatego jeszcze nie wymieniałem. Co ile powinno się wymieniać filtr powietrza ? Filtr paliwa, oleju wymieniam co 10 tys. Prośba o analizę logów. Chciałbym sprawdzić stan pompowtryskiwaczy, turbiny, przepływomierza. http://vaglogi.pl/log-003_5qsJ3.html Logi dynamiczne wykonane na rozgrzanym silniku 90 stopni. do 3000 tys obrotów na 3 biegu. Błąd jaki mam zapisany na komputerze to : 17964 Charge Pressure Control : Negative Devation P15 56 -35 - 10 Intermittent Dodatkowo zrobiłem inne logi statyczne (na postoju) Proszę Was o sprawdzenie czy wszystko OK jest jeśli chodzi o wtryski ? Grupa 013 : http://vaglogi.pl/log-013_jUDrIF.html Auto średnio bierze mi 6,7 litrów oleju napędowego (1,9, 130 KM) Grupa : 018 (na postoju, bez dodawania gazu) http://vaglogi.pl/log-018_QNi65P.html Grupa : 018 (na postoju, z dodawaniem gazu) http://vaglogi.pl/log-018_0D7e2F.html Grupa : 023 (na postoju, bez dodawania gazu) http://vaglogi.pl/log-023_3R5AZ.html Grupa : 023 (na postoju, z dodawaniem gazu) http://vaglogi.pl/log-023_u1agYEc.html Wszystkie logi wykonane na rozgrzanym silniku. Wskazówka na zegarach 90 stopni (w komputerze 85) Inne logi statyczne : Grupa 003 (na postoju bez dodawania gazu) : http://vaglogi.pl/log-003_wtL24U.html Grupa 003 (z dodaniem gazu) http://vaglogi.pl/log-003_j48Ot.html Grupa 011 : http://vaglogi.pl/log-011_0296C.html Grupa 008 : http://vaglogi.pl/log-008_T79G7.html Czy błąd 17964 może oznaczać problemy z turbiną ? 17964 Charge Pressure Control : Negative Devation Co można jeszcze sprawdzić ?

    Odpowiedzi (2)


  • Citroen C5 2.0 16v 2002 r automat: Citroen C5 2.0 16v nieodpala

    Auto niopdpala wyskakuje błąd imo ale centralny działa po włączeniu zapłonu nie świeci chek a powinien, podłączyłem kompa błąd u1118. P1621 p1622 podmienilem bsi z ecu kluczyk z imo komplet z jednego auta to samo, zapłon czek nie świeci i błąd imo, rozrusznik kręci czy to może być bsm zepsuty ten pod maska?

    Odpowiedzi (2)


  • Opel insignia 2.0 cdti 2011rok manualna skrzynia biegów : Ciężko wchodzące biegi i trzepniecie samochodem przy puszczanie i dodawaniu gazu

    Witam posiadam Opla insignia 2.0 cdti 160 km skrzynia manualna z roku 2011 i mam takie oto problemy gdyżna zimnym silniku biegi ciężko wchodzą szczególnie wsteczny jedynka dwójka i trójka reszta w miarę ok i przy tym takie jakby chropotanie trzeszczenie przeskakiwanie ciężko to określić a na ciepłym silniku w miarę wszystkie objawy przechodzą poza jednym auto szarpie jak się mu doda gazu a także gdy się puści gaz też czuć szarpnięcie dosyć mocne. Nie mam bladego pojęcia od czego zacząć żeby auto wróciło do pełnej sprawności

    Odpowiedzi (5)


  • Citroen c4 Grand Picasso II: Pomocy! Citroen C4 Grand Picasso Atomat awaria paska rozrządu

    Citroen C4 Grand Picasso rok 2015 silnik 2.0 diesel, Automat. Auto zakupione maj 2018 rok od tamtego czasu pierwsza naprawa: chłodnica,wtryski paliwa...dwa miesiace później peķł pasek rozrządu przy 160 000 km. dziwna sprawa no ale naprawili. Po dwóch miesiącach kolejna awaria paska rozrządu tym razem nie zerwany a poszarpany. Oględziny rzeczoznawcy samochodowego nie dały odpowiedzi co do przyczyny awarii nikt z czterech obecnych mechaników nie umiał powiedzieć dlaczego pasek rozrządu ponownie uległ awarii. Wtedy padła decyzja żeby mechanik wstawił inny silnik, używany z przebiegiem ok. 70 000 km. zaledwie. Auto było sprawne dwa tygodnie i dziś znów stanęło na trasie. Nie znam jeszcze przyczyny awarii ale identycznie jak poprzednie razy stracił moc i zwyczajnie stanął, podczas prób odpalenia jeszcze kręcił i rzencholił, nie wykazywał wczesniej żadnej awarii czy usterki, po prostu stanął. Pomocy !! Mam już w niego tyle włożone że kolejna naprawa nie ma sensu. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną ? Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi (2)


  • Volvo xc60, 2.0 D3/D4, 163KM, 2012r.: Problem po regeneracji turbiny

    Witam, po regeneracji turbiny i dpf w moim aucie wyskakuje blad p0299 i p046c. Sprawdzony map sensor przy intercoolerze i w kolektorze dolotowym, wymieniony czujnik n75. Dodatkowo po odbiorze auta od firmy regenerujacej turbo zauwazylem nie podpieta kostke do grzalki odmy. Przy przekroczeniu obrotow powyzej 2000 czuc lekkie szarpniecie. Wrocilem do warsztatu regenerujacego mi turbo i uslyszalem ze powodem tych bledow jest uszkodzony jakis czujnik, ale nie sa w stanie odpowiedziec ktory. Co moze powodowac takie objawy? Ja mam wrazenie ze albo problemem jest jakas nieszczelnosc w ukladzie, lub turbo zostalo niewlasciwie zrobione. Prosze o jakas porade, gdyz juz nie mam sily z tym walczyc, to jak walka z wiatrakami.

    Odpowiedzi (3)


  • BMW 520d: Wspomaganie kierownicy

    Mam BMW 520 d (E61) wspomaganie raz działa raz nie jaka może być przyczyną.

    Odpowiedzi (2)


  • BMW x4 28i 2014: Puszcza dymka na zimnym silniku

    Witam serdecznie Bmw x4 28i z 2014r. 84 tys km. Auto nigdy nie było katowane.na zimnym silniku puszcza biało-niebieskiego dymka.trwa to 15 sekund. Co może być przyczyną?

    Odpowiedzi (4)


  • Bmw 218i 2018 rok: Kontrola trakcji

    Bmw 218i 2018 rok zapaliła się kontrola trakcji na żółto i pisze że instaluje sterownik . Czy można jeździć czy udać się do serwisu?

    Odpowiedzi (4)


  • Vectra C hatchback rok 2005: Nosi tyłem Vectra c

    W mojej vectrze c hatchback,nosi tyłem na nierównościach. Amory wymienione Zbieżność ok Wachacze ok. sprawdzone przez diagnoste Co to może być, jakie wachacze za to odpowiadają??

    Odpowiedzi (2)


  • MINI Cuntryman 2011r R60: Inny kolor podświetlenia w klamce

    Witam, Mam problem w oświetleniem wewnętrznym w mini Countryman 2011r. . Podświetlenie klamki świeci innym kolorem, niż reszta auta. Po naciśnięciu innego koloru np. różowego wszędzie jest ten kolor, a w klamce jest niebieski.

    Odpowiedzi (2)


  • Volvo v60, 2012, diesel: Nie odpala Volvo,przycisk START/STOP ENGINE.

    Witam, mam od niedawna Volvo v60 1.6 diesel 2012 r. Po przeglądzie teoretycznie stwierdzono że wszytsko ok. Zmienilismy rozrząd i po tym zaczął się problem z odpalaniem za pomocą przycisku START/STOP ENGINE. Przy starcie rano samochod odpala dopiero po drugim wcisnięciu przycisku a dziś nie odpalił w ogole. Nigdy nie mieliśmy samochodu odpalanego na przycisk. Moze cos robimy nie tak? W czym może być problem że nie odpala od razu albo tak jak dzis w ogole?

    Odpowiedzi (3)


  • Peugeot 3008 2013r. 2,0 HDI 150KM: wentylator silnika

    Przy wciśnięciu w kluczyku klawisza otwierającego drzwi włącza się wentylator w komorze silnika (silnik zimny). Po jeździe i wyłączeniu silnika wentylator pracuje jeszcze kilka minut pomimo iż temperatura wskazywana to czasem niecałe 90 stopni. Problem występuje od 29.09.2019. Co to może być?

    Odpowiedzi (2)


  • NISSAN NV200 1.5 DCi 66KW 2010r K9K: bujanie obrotami

    1.5 dci problem z wolnymi obrotami (nissan NV200 przy schodzeniu z obrotów bardzo często pojawia się bujanie obrotami do ponownego dodania gazu , nie może ustabilizować wolnych obrotów) robi to nie za każdym razem. Klient twierdzi że stało się to po wymianie filtra paliwa.

    Odpowiedzi (3)


  • VOLVO XC90, 2.5T, automat, 2003 rok.: Szarpanie silnika i check engine

    Volvo xc90, 2,5T Automat, 210KM, 2003rok Po dwudniowym postoju na parkingu zaświecił się check engine. Były blędy związane z fazami rozrządu, wałkiem rozrządu i turbo. Wymieniłem obydwa czujniki fazy rozrządu i czujnik położenia wałka rozrządu. Jak się okazało nie potrzebnie bo po każdym włączeniu zapłonu przepalał się bezpiecznik opisany jako "PCV, VALVES, FUEL LEAKAGE PUMP" Mechanik stwierdził, że jest jakaś obrywka w instalacji. Podobno naprawił. Ale pojawił się w między czasie inny problem. Auto na wolnych obrotach zaczeło szarpać - czuć było siedząc w środku. Po przyspieszeniu od 3000 obr zaczynało się dławić. Po dwóch dniach znowu pojawił się "check Engine" i znowu ten sam bezpiecznik. Auto dalej szarpie. Mechanik twierdzi, że jak odepnie wiązke od czujnika temperatury powietrza fazy nadkorbowej (co kolwiek by to znaczyło) i wymieni bezpiecznik to check engine już się nie świeci. Ale o co chodzi z tym szarpaniem i z tym bezpiecznikiem? Pomocy koledzy.

    Odpowiedzi (3)


  • Mini cooper diesel 2010r R56: Zapalniczka r 56

    Mini cooper R 56 2010 nie działa zapalniczka Nie mam opisu bezpiecznikow

    Odpowiedzi (1)


<12
ODPOWIEDZI

Tir elektryk
opinie: 1 ******

J.S.Bacha, 22/310
02-743 Warszawa