witam Po wymianie uszczelki pod zaworami czyszczeniu przepustnicy oraz zaworu DV obejściowego zaczęła palić się kontrolka ciśnienia olej zapala się i gaśnie. Była również przeprowadzona adaptacja przepustnicy po czyszczeniu. Do okola pokrywy biegnie dość sporo przewodów wężyków i całego osprzętu. Mechanik odchylał przewody i wężyki aby wyciągnąć pokrywę i dostać się do uszczelki. Czy mogło zostać coś uszkodzone również pojawiła się nieszczelność coś syczy ciężkie do diagnozy co to. Mechanik twierdzi ze mrugająca kontrolka ciśnienia oleju nie ma związku z wymiana choć przed zmiana nie było problemow. Czy możliwy jest taki dziwny zbieg okoliczności ? Bardzo proszę o sugestie co należało by sprawdzić aby usunąć usterkę. olej 5 w 30 zrobione ok.20 000 na oleju , przebieg auta 230 tys stan oleju na bagnecie 3/4 przejechałem na tej kontrolce ok. 30 km silnik pracuje ok.
Auto na jedynce jak ruszam trzymajac tylko pedal gazu dlawi sie, tak samo na na dwojce i trojce gdy zejde ponizej 2 tys obrotow, na wyzszych biegach jest lepiej.Oczywiscie jak mocno przyspisze jest ok ale gdy juz jednostajnie jade np za jakims autem na dwojce powoli to jest tragedia, prawie wszystko juz wymienilem swiece cewka sprzeglo rozrzad uczelka pod zaworami, filtry, przepustnica czyszona, jestem bezradny a czytalem ze duzo ludzi ma z tym problem w tych autach
Rośnie temperatura silnika do 120 i nie działa ogrzewanie
Szkubacza 10
41-800 Zabrze