Witam. Mam problem z moim passatem b5 fl 2.0 (alt). Samochód czasami wpada w dziwne drgania, a dokładnie silnik zaczyna jakby pracować nierówno. Ostatnio porobione: rozrząd, nowe wałki, nowy łańcuch (ten zabezpieczający tzw. mały rozrząd - wraz z całym mechanizmem), nowy olej itd. Samochód faluje na wolnych obrotach i po pewnym czasie mu przechodzi. Wymieniona również dysza wolnych obrotów na nową Bosh. Jakieś pomysły ?
Interesuje mnie jaka jest podatność silnika B230FK na różnego rodzaju modyfikacje. Ile można z niego wyciągnąć na seryjnym dole, tak aby nadal nadawał się do codziennej jazdy? Czy głowicę trzeba zmieniać na 16 zaworową, czy wystarczy seryjne 8v?
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy da się zamontować wydajniejszy intercooler do mojego silnika 2.4 D5 163KM? Mam wgrany program na 195 KM/460 Nm. Proszę o poradę
Cześć. Jako, że nie jestem zadowolony z hamulców w moim nowym Volvo, szukam informacji czy można zamontować do mniej wydajniejszy układ hamulcowy? Jakiś zestaw z zaciskami 6-tłoczkowymi. Wstępnie wiem, że ofertuje to firma Heico, a czy możecie polecić jakiś innych producentów? A można może zamontować do mnie zaciski np. z Volvo S60 firmy brembo?
Witam. Słyszałem, że aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych trzeba wyjąć silnik. Czy naprawdę nie można tego zrobić bez wyjmowania silnika? Wydaje mi się, że wtedy ta operacja jest dużo droższa.
Zmienia mi się co jakiś czas poziom płynu chłodniczego. Raz rośnie a raz opada. Może pojawiają się jedynie malutkie bombelki w zbiorniczku, podczas „gazowania” na postoju. Rok temu robiłem test na obecność CO2 i nic nie wykazało. Samochód jeżdżony „po emerycku”.
Witajcie. Przy prędkości obrotowej ponad 4000, z rury wydechowej wydobywa się chmura ciemnego dymu i czuć spalony olej. Co może być tego przyczyną?
Czy możecie polecić jakieś fajne oponki do zabawy w terenie? Interesuje mnie agresywny bieżnik, raczej w trasy czy autostrady nim jeździć nie będę. Samochód z napędem na 4 koła.
Witam. Pacjent to Ford Focus 2003 FL, benzyna 2,0 16V Zetec. Po dłuższej jeździe i zgaszeniu silnika często jest problem z ponownym uruchomieniem - silnik odpala po czym od razu gaśnie - odpala dopiero po ostygnięciu. Temperatura nie przekracza normy (wskazówka na połowie pola), nowe świece zapłonowe, nowa cewka zapłonowa, auto jeździ normalnie, na zimno silnik zawsze odpala normalnie. Kilka miesięcy temu przy okazji diagnostyki ABS-u pokazało błąd przepływomierza, ale ja obstawiałbym raczej jakiś czujnik temperatury. Przepustnica jest z linką. Co to może być? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i sugestie.
Szanowni Państwo, zwracam się z pytaniem, które jest kluczowe dla rozstrzygnięcia sprawy zawisłej przed Sądem Rejonowym w Białymstoku. Czy istnieje możliwość zamontowania do wymienionego w temacie wiadomości modelu Jeepa wyciągarki i przedniego orurowania? Czy producent przewidział taką możliwość np. przez jakieś otwory czy uchwyty w podwoziu bądź w karoserii? Będę bardzo zobowiązany za informację.
Witam, nie włącza mi się wiatrak klimatyzacji. Sprężarka załącza, wiatrak sam w sobie jest sprawny, bo elektryk uruchamiał go żeby sprawdzić, ale sam z siebie się nie chce włączyć w samochodzie. Miałem uzupełnianą klimatyzację do poziomu 650.
Witam, problem nasila się przy niższych temperaturach. Im niższa temperatura, tym auto dłużej kręci rozrusznikiem (ale zawsze odpala). W ramach testu po kilku sekundach gaszę silnik i ponownie uruchamiam - problem znika. To samo przy rozgrzanych silniku - odpala normalnie. Rozrusznik kręci nieznacznie wolniej przy niższych temperaturach. Podejrzewam problem w układzie paliwowym. Czy to dobry trop?
W czasie jazdy wyświetla się informacja o niskim stanie płynu chłodzącego po wystudzeniu stan faktycznie jest pod wskaznikiem minimum, ale po odkręceniu korka wlewowego następuje odprężenie i poziom wraca na górny wskaznik bez dolewania płynu. Czy to może być spowodowane zatkaniem układu chłodniczego czy czujnik jest wadliwy?
Ford S-Max,2,0Tdci,Duratorq 140 km, piwershift 2011R,250.000km najechane wymieniony rozrząd pasek + pompa wody + filtry olej, paliwa,powietrza silnik nie odpala od strzała tylko trzeba przytrzymać na rozruchu 2,3 obroty wału i pali gdy jest zimno czasem po dłuższym postoju 1 tydz. garaż nie ogrzewany za pierwszym razem nie odpali jak jest po dłuższej trasie i do 12 h ponowne odpalenie czasem zapali od strzała rozumiem za pierwszym obrotem wału rozrusznikiem i oczywiście nie zapala się kontrolka grzania świec żarowych bo silnik i temp zewnętrzna w plusie dowiedziałem się że nie włącza się grzanie świec gdy jest temperatura plusowa i tak też jest gdy jest blisko zera lub minus i zapali się grzanie odpala zaraz zastanawiam się o co chodzi ? Mam jeszcze Clio 1,5 dCi 2011 o przebiegu 100.000 i pali od strzała zawsze
Tartaczna 3
84-200 Wejherowo