Witam. W przedziale prędkości 100-120km/h drży mi kierownica. Podczas zwalniania/hamowania, także w tym przedziale kierownica drży. Przyznam że to kłopotliwe, bo to akurat ten przedział prędkości najczęściej utrzymywanej na trasie.
Samochód nadal przyspiesza prawidłowo jak kiedyś, jednak problem polega na tym, że teraz aby uzyskać takie samo przyspieszenie, muszę wciskać pedał gazu do samego końca, podczas gdy kiedyś wystarczyło wcisnąć powiedzmy w 1/3 . Dodatkowo po przekroczeniu 2.5-3 tyś obr/ samochód słabnie. Z tego co wiem, turbina nie bierze oleju.
Czytałem gdzieś, że tempomat w oplu zafira można dołożyć kupując jedynie przełącznik od kierunkowskazów z funkcją tempomatu. Czy to prawda? Jak się mogę upewnić, czy to na pewno zadziała? Pozdrawiam
Mój samochód Opel Corsa B 1999 r. silnik 1.2 16v bez LPG, zaczyna dławić się (1-2 sekundy przerwy), kiedy wciskam gwałtownie pedał gazu lub po prostu ruszam, przy większych prędkościach powyżej 90km/h tego tak nie odczuwam, jak na 1 biegu. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku (90 stopni). Zaślepiłem EGR, wymieniłem sondę lambda na oryginalną, czyściłem przepustnice, wymieniałem świece, filtr paliwa, powietrza, czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Samochód ma 79 tyś. km przebiegu. Na zimnym silniku samochód przyśpiesza prawidłowo, brak wtedy jakiegokolwiek dławienia.
Szeroka 3a
05-230 Kobyłka