Witam. Problem występujący w moim aucie polega na falowaniu obrotów na biegu jałowym po rozgrzaniu auta . Na zimnym nic się nie dzieje . Na diagnostyce komputerowej wychodziło wiele różnych błędów zaczynając od sondy lambdy i czujnika położenia walka rozrzadu. Boje się jednAK ,ze wplyw na taką pracę silnika ma vanos bądź rozrzad ( zmieniany 8 tys km temu.)
Błąd p1665 fip. Od pewnego czasu nie daje się jeździć auto zapala i po chwili gaśnie. Prócz tego sprzęgło pada tlucze jak szalone. Auto obecnie dojechalo do Niemiec gdzie stoi. Czy warto je naprawiać ewentualnie co mogę zrobić sam?
Witam, Dwa dni temu odebrałam samochód po regeneracji turbiny zapłaciłam dużo pieniędzy a auto nadal wytrąca moc. Mechanik wymienił filtr powietrza, paliwa, olej, złożył turbine po regeneracji i zalecił delikatną jazdę do 250km. Po przejechaniu około 300km zdecydowałam przetestować auto i maksymalna prędkość to 120km przy czym nie wkręca się na obroty powyżej 2tys. Jestem bezradna i straciłam nadzieję na pozytywne rozwiązanie mojego problemu. Czy jest tu jakiś mechanik który trafnie potrafi zdiagnozować problem? I nie będzie wymieniał wszystkiego po kolei naciągając mnie na koszta. Zaczęłam oglądać filmiki na YouTube odnośnie usterek, wymiany poszczególnych części. Auto nie dymi więc to nie wtryski, nigdy też nie miałam problemu z odpalaniem nawet w zimą, auto po prostu nie wkręca się w obroty . Wg. Mnie coś nie tak z ciśnieniem paliwa.
Witam. Po wymianie filtra paliwa mechanik stwierdził że są opiłki w filtrze, że prawdopodobnie kończy się pompa. Jeżdżę już dwa lata z tymi opiłkami i na razie nic się nie dzieje, auto ma moc ,zimą odpala normalnie. Jeden z mechaników powiedział że nie mam się martwić bo fordy tak mają. Czy naprawdę nie mam się czym martwić?
Posiadam mercedesa z 2003r benzyna 1.8 l kompressor przejechanych 240tys. km, czy mogę jeszcze jeżdzić bez wymiany łańcucha rozrządu . czy już konieczna wymiana pomimo że jeszcze go nie słychać?
Dlaczego w moim Fordzie Puma 1.7 l byl lany olej 10w40 jesli producent zaleca 5w30 ? Kiedy go kupiłem juz taki mial zalany. Moje pytanie brzmi co mogło być przyczyną takiego wyboru? Czy to dobrze czy źle? Czy lepiej lać to co zaleca producent czy zostać przy 10w40? Silnik ma 165 tyś. przebiegu,o ile nie był cofany... Proszę o odpowiedz.
ul. Chrobrego 145/147
87-100 Toruń