POWRÓT

Pytania kierowców (14)

  • Seat Leon 2: po co jest filtr węglowy

    Witam, chciałbym się dowiedzieć czym jest filtr węglowy i do czego służy? Czy się go wymienia i co ile czasu/km? Z góry dziękuję

    Odpowiedzi (3)


  • Volkswagen Passat B6 2010 r, 2.0 tdi 170 PS skrzynia DSG: Jakie przebiegi wytrzymuje Passat B6 2.0 TDI 170 DSG

    Witam, noszę się z zakupem Volskwagena Passata B6 2010 r, 2.0 tdi 170 PS skrzynia DSG, biorąc pod uwagę że samochód ma potwierdzony przebieg 230 tyś chciałbym dowiedzieć się zakładając że do tej pory był od nowości serwisowany w ASO jakie są prognozy dalszej bezawaryjnej jazdy. Chodzi mi o informację jakie realne przebiegi wytrzymuje ten silnik i jego podzespoły takie jak turbina, wtryski, koło dwumasowe, sprzęgło i skrzynia DSG. Domyślam się że to pewnie nie jedno z ciężkich pytań na tym forum ale będę wdzięczny za rzetelną odpowiedź

    Odpowiedzi (4)


  • Vw golf 2013 1.4 tsi ea211: opinia o VW Golf 1.4 tsi ea211

    Sklaniem sie ku zakupowi VW golf variant 1.4 122 km rocznik 2013, na pasku rozrzadu EA211 przebieg 174 tys. Poleasingowy. Bardzo zadbany w srodku praktycznie nie widac sladow zuzycia. Duzo ludzi mi odradza ten silnik. Jaka jesr Panstwa opinia na temat tego silnika?

    Odpowiedzi (1)


  • VW Passat b6 2008: Webasto problem

    Witam. Passat b6 2.0tdi 170 2008r. Webasto załącza, zacznie huczeć, pusci dymek, zacznie pstrykac i zgasnie, a nawiewy wewnetrzne nadal chodzą. prosze o jakies podpowiedzi

    Odpowiedzi (2)


  • Audi A4 b8 2.0 tdi 2009: Temperatura spada po ruszeniu

    Witam, posiadam Audi A4 b8 2.0 tdi, w niskich temperaturach podczas jazdy wskaźnik temperatury prawie wgl się nie podnosi lub faluje między 75 a 50 stopni. Wymieniłem termostat na nowy oryginalny ale nic nie pomogło. Podczas postoju przy uruchomionym silniku auto normalnie się nagrzewa do 90 stopni jednak gdy się ruszy to temperatura spada. Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym?

    Odpowiedzi (1)


  • VW Polo 1.2 TSI (2011 r.): miga symbol klucza i numer biegu

    VW Polo 1.2 TSI (2011 r.) automat - po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna migać symbol klucza (serwis) oraz numer biegu (D1, D2, D3, itd.), niezależnie czy skrzynia jest w trybie D, S, czy manual. Wyłączam, włączam stacyjkę i jest OK przez kilka następnych kilometrów...

    Odpowiedzi (3)


  • Skoda Fabia sedan-2004-1,2-64KM: Kontrolka silnika

    Skoda Fabia sedan-2004-1,2-64KM Tydzień temu wymiana cewki zapłonowej i świec, wczoraj po zapaleniu kontrolki rezerwy zjechałam z trasy na najbliższy CPN ( niestety nie tej firmy gdzie tankuje zawsze ) po zatankowaniu świeci się cały czas kontrolka śilnika, silnik pracuje dobrze i cicho

    Odpowiedzi (2)


  • VW PAssat B6 2010 r.: Skrzynia DSG

    Witam, mam problem ze skrzynia automatyczną DSG. Sama skrzynia działa prawidłowo, jednak problem polega na tym że skrzynia się "poci", olej co prawda nie cieknie ani nie kapie, ale skrzynia jest mokra. Jakie mogą być u Państwa ewentualne koszty uszczelnienia?

    Odpowiedzi (1)


  • Audi A 4 2011 r: Durze zużycie oleju

    Dzień dobry. problem polega na tym,że samochód bardzo dużo zużywa oleju mniej więcej 2 L na 100 km. Nigdzie nie cieknie,jazda do 60 kh.

    Odpowiedzi (6)


  • Audi a6 c6 2009 2.0tdi cagb: brak mocy

    Po zmianie rozrządu auto zrobiło się bardzo słabe, mianowicie mam wrażenie ciągnięcia autem przyczepki , dodatkowo wzrosło znacznie spalanie , nawet przy delikatnej jeździe na co dzień .

    Odpowiedzi (5)


  • VW polo IV, 9n, 2006 r.: Wymiana oleju i filtrów

    Dzień dobry, mam pytanie odnośnie wymiany olejów i filtrów. Wymieniałam olej i filtry w 2018 r. mechanik na kartce napisał mi, że mam wymienić olej po przejechaniu 20 tys. km. Czy to normalne biorąc pod uwagę, że to stare auto? Nie powinnam wymieniać jednak co roku, jak się powinno lub przynajmniej po przejechaniu 10-13 tys. km? Prośba o pomoc, bo od czasu wymiany w 2018 roku przejechałam ponad 13 tys. km i nie wiem, czy wymieniać olej (sprawdzałam kolor, poziom i gęstość no i jeszcze jest ok), czy czekać aż stuknie mi te 20 tys.?

    Odpowiedzi (10)


  • Audi a4 b7 1.9 dti 2005r : ABS załącza się przy małej prędkości

    Witam. Mój problem polega na tym że po wymianie obu przegubów załącza się abs przy hamowaniu z małej prędkości wymieniłem czujnik i nic nie pomogło czy mogą być złej jakości pierścienie na przegubach? Proszę pomoc pozdrawiam

    Odpowiedzi (5)


  • VW t4 1.9TD ABL: Urwana śruba koła pasowego

    Kupiłem silnik po generalnym remoncie, przyszedł do mechanika na palecie. Po 1000 km zmieniłem olej i wszystko śmigało jak należy. Przejechałem następne 1000 i w pewnym momencie silnik zgasł i wyprzedziło mnie koło pasowe od wału . Okazało się że śruba jest urwana. Mechanicy wstawili starą śrubę i i stare koło. Facet od którego kupiłem silnik mówi że to ich wina bo albo za mocno dokręcili albo dali złą śrubę i że powinna być nowa. Mechanik mówi że to zmęczenie materiału i nie chce na siebie wziąć odpowiedzialności . Jak to jest z tą śrubą?

    Odpowiedzi (3)


  • AUDIQ7 2008 3.0 TDI: AUDI Q7 traci moc na sekundę i sięgająca kontrolka świec

    Witam wszystkich. Mam problem z Q7 2008 3.0 tdi. Kontrolka od świec nie gaśnie (mruga) Silnik pracuje równo, nie gaśnie, lecz podczas jazdy co jakiś (nieregularny) czas traci moc... Nacisnę pedał gazu, puszczę i wraca do normy. Dzieje się tak co kilka minut , nieraz Co kilkanaście. Kontrolka nieraz zgaśnie na 2-3 minuty. Gdy wyłączam silnik nie mogę wyjąc kluczyka ze stacyjki( wyjmuje awaryjnie) wtedy rowniez nie moge zamknąc auta pilotem , robie to manualnie. (Otwiera się zawsze) Nie jest to regularne . Raz mogę wyjąć kluczyka i zamykam z pilota, innym razem nie... ( 50% na 50%) Bardzo proszę o jakieś sugestie . Dziękuję i pozdrawiam.

    Odpowiedzi (1)


<>
ODPOWIEDZI

Morela Serwis Samochodowy
opinie: 60 ******

Warszawska 56
05-092 Łomianki