Witam. W przedziale prędkości 100-120km/h drży mi kierownica. Podczas zwalniania/hamowania, także w tym przedziale kierownica drży. Przyznam że to kłopotliwe, bo to akurat ten przedział prędkości najczęściej utrzymywanej na trasie.
Dzien dobry, przebiła mi się opona typu Run Flat. Czy można ją normalnie naprawić jak inne u wulkanizatora tym wypełniaczem do dziur? Lub jakoś inaczej?
Witam. Posiadam Seata Ibiza 2003r z silnikiem 1.4 16V 75 kM. Mój problem dotyczy ściągania samochodu w prawo. Auto ma nowe opony zakupione w tym roku, zero luzów, a mimo to auto strasznie ściąga. Zbieżność była ustawiana i nadal to samo. Próbowałem sposoby ze zmianą opon z lewej na prawą, z tyłu na przód i nadal ściąga. Mechanik zdiagnozował że autko jest proste. Bardzo proszę o pomoc i z góry bardzo dziękuję.
Witam serdecznie, mam pytanie - czy problem z mieszanką w 1,8 turbo - starym silniku VW/Audi może mieć wpływ na drgania silnika na biegu jałowym, na rozgrzanym silniku? I jeszcze się zastanawiam na ssaniu auto dziwnie przyspiesza, niby nie przerywa, jedzie płynnie ale tak jakby coś minimalnie zaburzało pracę jednostki, jakby coś uniemożliwiało pełną moc itd Rozumiem, że te tzw logi dynamiczne na zimnym silniku nie przejdą? bo to się robi na ciepłym? Może by trzeba sprawdzić szczelność dolotu? Niestety komputer nic nie pokazuje, nie ma błędów, chyba że to na zimnym to katalizator zapchany? bo na ciepłym jak się porządnie przyspieszy to ta moc szybko jest wytracana, nie jedzie płynnie tylko dość szybko zwalnia. No ale jest coś nie tak bo trzęsie silnikiem na ciepłym, po rozgrzaniu, ale obroty trzyma dobrze, nie falują. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Czy jeśli mieszanka jest zła tylko nie wiadomo czy uboga czy bogata to rozumiem, że to stopniowo będzie powodować uszkodzenie silnika? coś jak lpg tak? ale auto nie ma instalacji.
silnik 1600 CB polonez na gaźniku. zapłon i gaźnik wyregulowany prawidłowo. jak zimny wszystko ok. po rozgrzaniu traci moc, nie można jechać. nie chce odpalać, zalewa silnik.
Witam, mam Nissana Primastera z 2007 roku 2 litry-115 KM. Dwa dni temu, nie zapalił od rana. Kręcił ale nie odpalał. Po godzinie odpalił. Po kolejnych trzech godzinach już nie odpalał. Ściągnęliśmy go na najbliższy warsztat i tam po podłączeniu do komputera wyszło - brak zasilania sterownika silnika. Warsztat go uruchomił ale teraz znowu nie zapala. Czy to jest powód tej usterki?
Mam taki problem - jak lałem płyn do chłodnicy, to zakrętka mi wpadła pod silnik i nie wiem jak ją wyciągnąć. Czy to jest niebezpieczne?
Witam mam Renault Megane Scenic 1 z 2000r, zapala się kontrolka serwis, ale po paru sekundach gasnie, co to może być?
Mam pytanie nissan qashqai 2017 auto od dnia zakupu wibracje w sterze , wibracje nadwozia czuć je w podłodze i siedzeniu. Jak dotąd w serwisach wymieniono tarcze hamulcowe , półosie , skrzynię biegów x razy wyważano koła i to pomogło w 10 procentach serwis twierdzi że te typy tak mają proszę o poradę może ktoś miał taki przypadek . Bo serwisy nie dają rady pozdrawiam Marek
Płyn w zbiorniczku znika, dolewam litr co tydzień, wycieku nie ma, spaliny też nie są białe i nie mają "słodkiego" zapachu. Co się dzieje z tym płynem ?
SAAB 93 II podczas jazdy przy wyższych prędkościach pojawiają się drgania kierownicy (jakoś od 130kh/h) od czego zacząć (drgania były zarówno na kołach z oponami letnimi jak i zimowymi).
ul.Gronowa 3
61-655 Poznań