Witam. Posiadam Honde Civic V (95r) 1.4 vtec Otóż wszystko jest sprawne, jednak stojąc np w korku przez dłuższy czas skacze mi wskazówka od temp silnika dosyć znacznie (prawie max) po wyjeździe z korka wszystko wraca doo normy. Mam zbiorniczek wyrownawczy jednak jest on pusty mimo dolania do niego płynu (po konsultacji ze znajomym mechanikiem powiedział że jest to zbiornik przelewowy i nic się nie dzieje i że może być pusty) Czy to prawda?
Padł mi cem - moduł komfortu (volvo s40 II, diesel). Po 5 tygodniach w warsztacie mechanik stwierdził że nie był w stanie zamówić odpowiedniego modułu i "zrobił go z dwóch modułów". Auto po przejechaniu 30 km zgasło (przy pełnej prędkości na autostradzie, na szczęście nic się nie stało). Czy możliwym jest ze nie dało się zamówić ww. modułu?
Michałowice, ul. Krakowska 237
32-091 Michałowice k. Krakowa