Fiat fiorino 1.3d-2009 ,od miesięcy coraz gorzej wchodzi wsteczny (zgrzyt) ,teraz już nawet jedynka bardzo ciężko wchodzi. Auto ma na liczniku 120 tyś, od nowości nie robiłem sprzęgła. Czy to o to chodzi, a może coś jeszcze popsułem?
Przy wyższych prędkościach(od ok. 110km/h i więcej) kierownica strasznie szarpie i wibruje co powoduje dyskomfort. Koła były wyważone.
Wymieniono zawieszenie wahaczy przód tył, końcówki drążków i maglownice na nowe zamienniki. Po wymianie Autko na prostej drodze samoczynnie skręca w prawo, kierownica po puszczeniu obraca się w prawo o 10-15 stopni i tak pozostaje. Geometria była ustawiana i poprawiana 7 razy przy kołach. Dodam, że auto na prostej drodze przechylonej w lewo, jedzie prosto. Natomiast na prostej drodze przechylonej w prawo skręca z x2 siłą w prawo samoczynnie, to samo na dziurach przy ruszaniu kierownica od razu obraca się w prawo o 10-15 stopni. Proszę o podpowiedź czego szukać ? - czy mocowanie sprężyn, mocowanie stabilizatora ? - czy regulacja wysokości zawieszenia przechylenie auta ? - czy jest dodatkowa regulacja geometrii od strony silnika na sankach?
Problem mam taki, po odpaleniu obroty wskakuja na 2000 na jalowym biegu a po 2 minutach jazdy wyskakuje kontrolka samochodu z kluczem i silnika zaczyna dlawic i auto zaczyna wariowac. Co to może być?
Witam. Silnik ze zmiennymi fazami rozrzadu. Czy uszczelka pod glowice rozni sie od uszczelki do tego silnika, gdzie nie ma zminnych faz rozrzadu?
Czy FORD FIESTA MK7 - 2010R ma wentylator chłodnicy dwu biegowy ? Gdy włączam klimatyzację ( zimny silnik, rozpoczynam dopiera jazdę )od razu włącza się wentylator silnika na wysokich obrotach i bardzo "wyje". Czy może być tak, że włącza się 2-gi bieg wentylatora zamiast 1-ego biegu ? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Piskorskiego 8
70-809 Szczecin