Witam Mam od jakiegoś czasu problem z samochodem, konkretnie chodzi o jego przyśpieszanie. Kilka lat temu wymieniałem wężyk hamulcowy, który pękł i od tego czasu samochód nie reaguje jak należy przy przyśpieszaniu. Na początku nie było to jeszcze aż tak odczuwalne ale teraz samochód ledwo się zbiera jak się naciśnie mocniej gaz to obrotomierz leci do góry a samochód nie przyśpiesza jak należy. Odczuwalne jest tak jakby ślizganie się sprzęgła samochód jedzie i nagle obroty wzrastają a samochód zwalnia. Czasami zdarza się że nie można wrzucić biegu ale po ponownym wciśnięciu sprzęgła bieg wchodzi. Nie wiem czy to nie jest przypadkiem zapowietrzony wysprzęglik dodam że po wymianie wężyka hamulcowego sprzęgło zaczęło inaczej pracować tak jakby szarpać. Co może być przyczyną takiego zachowania się samochodu w czasie jazdy czy może to być zapowietrzony układ sprzęgła ? dziękuję .
Mój samochód Opel Corsa B 1999 r. silnik 1.2 16v bez LPG, zaczyna dławić się (1-2 sekundy przerwy), kiedy wciskam gwałtownie pedał gazu lub po prostu ruszam, przy większych prędkościach powyżej 90km/h tego tak nie odczuwam, jak na 1 biegu. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku (90 stopni). Zaślepiłem EGR, wymieniłem sondę lambda na oryginalną, czyściłem przepustnice, wymieniałem świece, filtr paliwa, powietrza, czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Samochód ma 79 tyś. km przebiegu. Na zimnym silniku samochód przyśpiesza prawidłowo, brak wtedy jakiegokolwiek dławienia.
Dzień dobry! Jestem świeżo po naprawie przedniego zawieszenia, wymienione zostały obydwa sworznie jako że dochodziły stuki. Niestety, coś jeszcze jest nie tak, objawia się to pojedynczym "puknięciem" wyczuwalnym lekko na kierownicy w momencie ruszania do przodu lub do tyłu. Stuk pojawia się nieregularnie i nie zawsze, mniej więcej raz na 10 razy. Pojawia się w momencie ruchu nadwozia w górę lub w dół wywołanego ruszeniem, w zależności od kierunku jazdy. Jadąc normalnie już rozpędzonym pojazdem nic nie słychać, panuje cisza. Kręcenie szybko kierownicą na postoju lewo/prawo również nie powoduje stukania. Pora na wymianę tulejek w wahaczach? Da się to jakoś sprawdzić? Dziękuję!
Witam, przy 3000 obr/min podczas przyspieszania auto gasnie. Wymienione wtryski, regulator cisnienia i czujnik cisnienia. Gdzie szukac dalej
Dobry wieczór. Posiadam Audi a4 b6 1,6 benzyna. Przejechane 226 tys od pewnego czasu bardzo dużo pobiera silnik oleju. Na 1000 ok, 0.8 litra. Mam wlany castrol 5w 40. Czy to już czas na remont silnika? A może da się to jakoś jeszcze uratować. Pragnę nadmienić ze nigdzie nie ma wycieków. Dziękuję za odpowiedź Mariusz
Problem z uruchomieniem zimnego silnika w tojocie rav4 D4D. Swiece zarowe wymienilem miesiąc temu w serwisie Toyoty. Temperatura na zewnątrz była ok -1.
Witam. Radio blednie po dłuższej jeździe i prawie w nim nic nie widać (radio z dużym wyświetlaczem ) oraz jak jest zimny to dziwnie stuka pod kierownica tak jakby przekaźnik było słychać ale jak się zagrzeje to już nie. Dodam że Tiguan jest w automacie. Co może to powodować? Pozdrawiam
Witam mam problem z audi a4 b5 1.8 b+lpg 125 km Auto nie odpala na zimnym silniku a jak już odpali za 7 może 8 kręceniem to strzela dusi się po dodaniu gazu gaśnie i tak dopóki się nie rozgrzeje wtedy już chodzi ale falują obroty, co robić? Wymieniłem czujniki temperatury przepływomierz , przepustnice, zakręcałem gaz na butli nic nie pomaga. Proszę o pomoc, na vagu nie ma błędów.
Mam problem z radiem ponieważ gdy temperatura na zewnątrz jest plusowa radio nie działa a jak minusowa czasami się załączy. Ponadto w trakcie jazdy przy skręcie w lewo załącza się sygnalizator otwartych drzwi i światło. często też pala się żarówki do oświetlenia tablicy tylnej rejestracyjnej. Czy to jest jakoś powiązane i gdzie może leżeć problem?
Witam. Co jakiś czas w trakcie jazdy przepala bezpiecznik 10 watt od pompki paliwa. Co może być przyczyna?
Witam, rano odpalam i włącza się ssanie, wtedy silnik czuć że nie równo pracuje i za tylko 1100 obrotów, jakby się dusił. Co może być objawem tego zachowania? dodam że świece nowe cewki sprawdzone.
Auto po przejechaniu kilku km ,gdy silnik się nagrzeje gaśnie tylko na biegu jałowym. Zazwyczaj jak stoję na światłach. Samochód po dłuższym kręceniu rozrusznika odpala ,jednak wywala na pulpicie kontrolkę EPS OFF. Czuć nagły spadek mocy. Po przejechaniu kolejnych kilku km, gaszę go i odpalam ponownie. Problem mija. Dodam ,że nie zawsze mam taką sytuacje ,czasem auto normalnie pracuje. Osoba u której byłem podpiąć samochód pod serwisówkę nie stwierdziła żadnych nieprawidłowości ani błędów. Miał ktoś podobny przypadek ? Z góry dzięki za pomoc.
Witam problem z touran 2.0 tdi . Wibracje podczas przyspieszania w zakresie 2 tys-3.5 tys brak pelnej mocy . Nowe turbo i nowa dwumasa.
Łąka 465G
36-004 Łąka