Dzień dobry, posiadam Peugeot 206 z silnikiem 1.1 w benzynie. Jeżeli są potrzebne jakieś informację proszę śmiało pisać. Opis problemu: Wstaje, wsiadam i odpalam auto. Ruszam. Wyjeżdżam na drogę i tam potrzebuje przyśpieszyć. Daje gaz i na pierwszym biegu auto przy 2000-2300 obrotach zaczyna się dławić/dusić. Po wbiciu biegi na wyższy ponownie dochodzi do tych obrotów o znowu się dławi nie nabierając wgl mocnej prędkości. Gdy kilka razy ponaciskam i odpuszczę gaz auto odpuszcza i zaczyna działać prawidłowo. Ta sytuacja ma miejsce gdy auto się ostudzi. Szukam kogoś kto by mi powiedział co się może dziać choć wstępnie rozumiem, że przyczyn może być kilka i ciężko zdiagnozować. Chcę też naprawić ten problem, bo na drodze dość nie komfortowo się jeździ bez dynamiki jazdy. Proszę o pomoc.
Witam serdecznie, Jestesmy po wymianie Turbiny na nowa regenerowana. Niestety montowal wszytsko Mechanik ktory nie miala specjalistycznych maszyn. Po zamontowaniu okazalo sie ze samochod ponownie traci moc i Po sygnalizacji migajacej kontrolki swiecy zarowej przelacza sie na tryb awaryjny. Po odpaleniu silnika na nowo problem znika Ale wraca Po 2 dniach. Mechanik zrobil diagnostyke i wyszly dwa bledy: 013128 000565 Z tego Co czytalam przyczyna moze lezec w sterowniku odpowiadającymi za regulację doładowania powietrza. Ten byl razem z kupiona turbina. Ale moze jest zle wywarzona geometria. Zalacza sie rowniez sporadycznie kontrolka filtra dpf to juz sie dzialo przed wymiana turbiny i calymi problemami. Nie wiem czy To laczyc ze soba czy sa to dwie niezalezne rzeczy.
Witam, od pewnego czasu gdy auto nagrzeje się, na luzie np. na światłach, zdarza się że falują obroty w górę i dół i zaświeca się na 1 - 2 sekundy kontrolka oleju. Olej był wymieniany w marcu i kontroluje jego stan na bieżąco. Czy to objawy niesprawnej pompy oleju czy zupełnie czegoś innego? Czy to objawy jakiejś poważnej usterki?
Witam. Samochód gaśnie na wolnych obrotach po kilku minutach, czasem po dłuższej pracy silnika. Podczas pracy, silnik zmienia dźwięk, pochodzi tak chwilę i się normuje. Problem jest z tym, że przestaje działać pedał gazu przy ruszaniu np ze świateł samochód słabnie i nagle zrywa i rusza właściwie. Tak samo podczas jednostajnej jazdy np przy 70 km/h nagle słabnie i gaśnie po ok 3 - 6 przejechanych km jednostajnym tempem. Podejrzewam: 1) zawór ciśnienia na pompie wtryskowej 2) czujnik cisnienia na listwie wtryskowej 3) lanie wtrysku do cylindra 4) końcówki wtrysków niewłaściwie rozpylają paliwo w komorze spalania 5) bądź zawór sterujący wewnątrz wtryskiwacza Byłem w serwisie volvo podpiąć pod kompa wyskoczył problem z ciśnieniem paliwa Proszę o jakiekolwiek sugestie
Witam. Posiadam Toyotę Auris 1,4 d4d 2011r Po wymianie oleju (na bagnecie idealnie górny stan oleju),po pewnym czasie stan oleju podnosi się. Czy jest to normalne, i czy nie szkodzi silnikowi?
Za dużo oleju silnikowego na komputerze oraz na bagnecie. Dodam, ze dpf nie zatkany, bo zbiera się normalnie. Żadne błędy nie wyskakują. Auto zachowuje się dokładnie tak samo jak przez zdiagnozowaniem tego incydentu. Samochód rozgrzewa się normalnie do 90•C oraz nie traci temperatury. Nie kopci. Dodam, ze olej był wymieniany, wraz z filtrami paliwa i kabinowymi, 2,5 miesiąca temu. BMW E65 3.0D 2006r 231km po facefilcie
Witam, wyjeżdżałem dziś z parkingu przy skrecie był lekki stuk podjechalem do bramki włożyłem bilet ruszyłem i nagle jakby nie przenosilo napędu na przednie koła. Po wrzucenie biegu i puszczeniu sprzęgła auto stoi w miejscu słychać tylko zgrzyt. Podczas pchania auto koła normalnie się kręcił ale dalej było słychać zgrzyt i stukot na wyłączonym silniku. Co to może być sprzeglo? Półoś, przegub?
golf 7 variant tdi 150KM od 140 km/h wzwyż przy przyspieszaniu lub pod gore drga kierownica czy to może półosie?
ul. Pełczyńska 155
51-180 Wrocław