Witam, Rano miałem problem z otwarciem samochodu (pilot nie reagował), otworzyłem kluczem i włączył sie alarm. Uruchomiłem samochód, alarm się wyłączył i wszytko wydawało sie OK. Po dotarciu do domu samochód normalnie zamknąłem pilotem. Na desce zapaliła się jednak czerwona, mrugająca kontrolka z kluczykiem. Mruga przez cały czas, nawet po zamknięciu samochodu. Samochód otwiera się i odpala normalnie. Proszę o pomoc. Dziękuje bardzo.
Auto szarpie: - najmocniej przy dodawaniu gazu (największy pobór paliwa) - na wysokich prędkościach - lżejsze ale bardziej regularne szarpanie. Generalnie nie ma reguły czy na zimnym czy na ciepłym, pełnym baku czy oparach. To co zostało zrobione ostatnio: - potrójna diagnostyka komputerowa (1. bł przepływomierza powietrza-skasowany, 2. brak błędów 3. podpięcie w trakcie jazdy - przepustnica) - wymiana przepustnicy (nic nie pomogło, część 650zł + robocizna) Nie pomogło. To co zostało zrobione wcześniej: - wymiana filtra paliwa (był tak zapchany że z trudem został przedmuchany pomimo, że dokonano wymiany filtra 3 miesiące wcześniej w ramach przeglądu) - czyszczenie sitka paliwa które było prawie całe zalepione. Nie pomogło. Proszę o podpowiedź w którym kierunku podążać. Czy ktoś miał taki przypadek? W warsztacie z diagnostyką komputerową byłem już w sumie 8 razy, ciągle szukają. Rozumiem dedukcję i ostrożność ale trwa to już za długo.
Witam i uprzejmie pytam czy moje podejrzenia są słuszne. Mam Toyotę Yaris 2017r benzyna 1,2 przebieg 200 000 km. wszystkie wymiany na czas auto zagazowane przy przebiegu 12 000 km instalacja z lubryfikatorem zawsze pełny zbiorniczek. Od tygodnia czasu podczas uruchamiania ( bez kłopotu) słychać było na zimnym silniku metaliczne dzwonienie z lewej strony silnika tak jak nieraz lubi zawór dzwonić. A w tej chwili nawet na ciepłym silniku podczas puszczenia nogi z gazu ten dźwięk się pojawia jak spadają obroty. Podejrzewam luz na którymś z zaworów lub łańcuszek rozrządu mimo że jest on podobno dożywotni. Proszę o poradę. Pozdrawiam Jaroslaw.
Witam, problem polega na tym., ze dosyc czesta choc nie zawsze podczas zmiany biegu z 2 na 3 cos "haczy" , czyli jakby na chwile blokuje wejscie na 3 bieg. Zauważyłem ze rzadziej to sie dzieje jezeli obroty na 2 biegu sa w okolicach 3 tysięcy. Jeżeli natomiast obroty sa w granicach 2-2,5, tysiaca wtedy najczęściej dochodzi do chwilowego blokowania sie wejscia na 3 bieg. Takie "haczenie" wystepuje tylko i wyłącznie przy zmianie z 2 na 3 bieg. Inne kombinacje wchodzą bez zadnych przeszkod. W czym jest problem?
Witam. Od pewnego czasu mam problem z temperaturą w samochodzie (sporo jeżdżę ok. 30k+ rocznie). Gdy pojadę trochę szybciej to w trasie jest wszystko ok, natomiast gdy stanę w korku to temperatura się podnosi. Początkowo wiatrak ją zbija lecz po czasie ona rośnie i wiatraki się nie włączają. (sprawdzałem wszystko ok. na postoju się włączają i trzymają temperaturę). Czasami potrafi wywalić płyn zbiorniczkiem ponadto zbiorniczek jest jakby tłusty w środku (borygo?? masło się nie robi aczkolwiek płyn nie jest różowy jak oryginalny ale ciemniejszy). Korek od oleju czysty bagnet też, oleju nie ubywa.Niedawno miałem małą przygodę z sarenką (przed przygodą też były te same objawy) więc wymieniłem chłodnice (wody kupiłem używaną) oraz termostat i korek chłodnicy. Niestety to też nie pomogło. Zrobiłem test na CO2 no i płyn po jakimś czasie zmienił kolor z nominalnego na bardzo minimalnie zielony. Myślę że to może być UPG (czego oczywiście chciałbym uniknąć) Czy zna wie czego to może być przyczyna ? Z góry dziękuje i Pozdrawiam :)
Stuki w górnej części silnika tak jakby zawór , wtryskiwacze wymienione ( Autoryzowany zaklad ) i nadal są , jak silnik pracuje na wolnych obrotach słabo je słychać , pytanie czy wykryje elektronicznie czy trzeba rozbierać silnik?
Mam problem z lokalizacją czujnika ciśnienia oleju w Nissanie X-trail t-30 2,2 dci 2004 rok. Jak można dowiedzieć się gdzie on się dokładnie znajduje bo muszę go wymienić a nie chcę rozbierać za dużo. Z góry dziękuję.
Rytmiczne tarcie z przodu auta prawa strona w raz z nabierabiem predkosci dzwiek przeksztalca sie w cykliczne kwiczenie najbardziej slychac po uruchomieniu auta przez pierwsze kilkanascie minut przy jezdzie na wprost pozniej odgłos znika jak i rowniez zanika po przekroczeniu 60-70km/h .Jadac na wrost i robiac gwałtowny ruch kierownica w prawo rowniez powoduje zanik odgłosów.Bylem u 4 mechaników nic nie znalezli żadnych luzów na połosiach czy łozyskach .Na podniesionym aucie i zalaczonym napedzie do 100km rowniez zadnych oznak .Jedynie tarcze hamulcowe maja duzy rant na dole i gorze z obu stron lecz na podniesionym aucie nic nie slychac by cos tarło .Nagrałem ten odgłos lecz nie mam jak tego wstawic .Dla zainteresowanych ktorzy chca pomoc zostawiam email i chetnie przesle nagranie
Witam, w nowym, kupionym w sierpniu Suzuki Baleno drży kierownica po przekroczeniu prędkości 130 km/h?
Witam problem dotyczy sondy lambda w toyocie pierwsza 4pinowa z grzałka .Padla mi sonda auto kupe czasu nie miało mocy ale błedów nie było do momentu jak ją wykrecilem oczyscilem i zwyczajnie dobilem bo od razu wyskoczył bład p0031 na komputerze okazało sie ze stoi w miejscu i grzałka kaput .Do mojej toyoty idzie sonda typu dox-0261 zamiennik orginalnej ,ja natomiast kupilem orginalna denso od innej toyoty previ z tym samym silnikiem 2.4 o nr 89467-28010 katalogowo widnieje jako orginalny odpowiednik dox-0261 problem w tym ze tylko załozylem ta nowa sonde ktora kupil okazjonalnie na olx samochod dostał nowe życie moc wrociła spalanie spadło przestał szarpac przyspieszal jak rakieta ale po 2 tygodniach znowu wszystko wrociło lecz bład sie nie pokazal.Uznalem ze sonda znowu padla mechanik na komputerze pokazal ze nie pracuje w pelnym zakresie zatrzymuje sie przy 0.488 i dalej nie idzie .Moje pytanie do fachowców co robic dlaczego padla po tygodniu skoro auto smigalo super.Czy rzeczywiscie musi byc orginalna jak seryjna z takimi samymi numerami mimo ze w katalogu orginalej widnieje przynajmniej 8 numerow ktore sa stosowane i mozna stosowac ???
Czy zmieniając olej z 10w40 na 5w30 jest jakakolwiek szansa na zmniejszenie zużycia oleju? Spalanie oleju mieści się w normie producenta (poniżej 1L na 1000km) jednak przy dłuższych trasach jest to uciążliwe.
Problem Toyota Verso błąd B 2271 urządzenie kontrolne utrzymania zapłonu . Pytanie gdzie się znajduje
Niskie obroty 700 obrotow/min. Drżenie silnika i w kokpicie auta wszystko drży. W czym problem?
Witam! W Mitsubishi Colcie mam taki problem: Samochód najczęsciej po rozgrzaniu, szczególlnie po jeździe w korkach, w momencie ruszania i zwiększonego zapotrzebowania na paliwo ma efekt szarpania .Problem znika przy mocnym dociśnięciu gazu. Szarpanie ,a raczej przyhamowywanie silnikiem występuje również podczas jazdy na małym dociśnięciu gazu, lub przy zmianie biegów na niższych obrotach. To tak jakby docierało zbyt mało paliwa,.Dodam,ze na biegu jałowym pracuje prawidłowo .Jednakże czasami pojawia się lekkie falowanie wskazówki prędkościomierza. Czy to coś z przepustnicą?
Czasami falujace wolne obroty Silnika i czasami gasnie. Po ponownym odpaleniu zazwyczaj jest ok. Silnik rozgrzany. Przepustnica wyczyszczona, wymienione świece, brak widocznych przecieków lewego powietrza, brak wskazan bledów komputera.
Hyundai ix35 czy po wymianie przycisku start stop trzeba go programowac czy w nim znajduje sie immobilaizer?
Mam problem z Hyundaiem Santa Fe z silnikiem 2.7 w gazie. Szarpie mi poniżej 2000 obrotów. Wymieniłem świece, cewki oczyszczone filtry, szarpie na gazie i benzynie. Jak kupiłem to rok było dobrze. Co jest? Mam problem z hjumdajem Santa dr z silnikiem 2/7 l w gazie szarpie mi poniżej 2000 ty obrotów wymieniłem świece cewki oczyszczone filtry co jest szarpie na gazie i benzynowe jak kupiłem to rok było dobrze
Witam posiadam Hondę CRV ( Gaz był montowany w Italii) problem to świecąca kontrolka check engine tylko jak samochód jest na gazie.Zrobiłem 200km na benzynie i nic się nie dzieje, jak przełączy sie na gaz to po 20-40 km świeci kontrolka check engine .Ostatno były regulowane zawory ,wymienione świece.ok 3 mc temu, po wymianie oleju i filtrów ,a problem powraca jak bumerang. Samochód nie zwalnia ,spalanie takie same . Po podłączeniu komputera wykazało ze słaba mieszanka. Zastanawiam się gdzie moze tkwic problem. Pozdrawiam
Normalnie jadę i zaczynam czuć przy zmianie biegu trudności ale na siłę wchodzą, zatrzymuję się i już nie zmienię biegu. Przy wyłączonym silniku biegi wchodzą bez problemu, przy włączonym ani rusz. Po pewnym czasie może godzina auto reaguje jak gdyby nigdy nic - jeżdżę i czekam aż się sytuacja powtórzy. Zdarzyło się 3 razy - I 2017, I 2019 i 20.02.2019 Dagmara
Witam w trakcie jazdy zapalają się wszystkie kontrolki, powoli auto zwalnia i jak stanie gaśnie jak odczeka chwilę jeździ bez zarzutu po jakimś czasie sytuacja się powtarza, jakby go odcinało. U elektryka nic nie wykazało a sytuacja się powtarza
ul. Przyce 19B
01-252 Warszawa