Witam. Posiadam Bmw 520d F11 z automatyczną skrzynią biegów. Od paru dni po odpaleniu auta nad ranem , włączeniu trubu drive i wciśnięciu hamulca z silnika zaczyna dochodzić głosniejsza praca i takie lekkie drgania wyczuwalne na kierownicy i desce rozdzielczej. Problem ten znika po lekkim zagrzaniu silnika. Z góry dziękuję za pomoc.
Chwilę po uruchomieniu samochodu od strony rozrządu/alternatora zaczynają się pulsujące piski, które znikają z rozgrzaniem się silnika. Rozrząd wymieniany 1000km temu, wydaje się, że pasek wielorowkowy jest lekko luźniejszy niż być powinien. Do wymiany pasek klinowy czy również napinacz? Może to coś innego?
Wymieniłem samemu olej silnikowy po 10tyś.km. podany w książce instrukcji obsługi to jest vw 50400 o lepkości 5w30 z myślą o lepszej czystości silnika. Okazyjnie dowiedziałem się że audi wlewa 508 00 0w20. Przejechałem 500 km.bez żadnych widocznych zmian i moją obawą jest po otrzymanych od producenta auta wyżej podanych zalecanych norm czy muszę natychmiast wymienić olej lub dojeżdzić do następnej wymiany? Chciałbym wymieniać olej silnikowy co roku a nie w trybie longlive jak zaleca producent. Moja roczna normą jest ok. 10 tyś.km. Proszę o poradę
Dzień dobry, chciałabym zapytać ile mechanik mniej wiecej moze mi zabrac za wymiane tylnej belki w fiat seicento, nadmienie ze belke we własnym zakresie kupuje. pozdrawiam
opel Agila 1.2.. rok produkcji 2001. czy jest możliwość ustawienia geometrii ? mechanik powiedział ,że nie!. jest widoczny pochylenie kół przednich w pionie do srodka . ?
Witam Mam Honde CRV 2008 2.0 AUTOMAT AUTO nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów chodź czasem się pojawia. przeczyściłem przepustnice kilka razy oraz czujniki i sprawdzałem przepływomierz czyta prawidłowo parametry. Kasowałem ecu i Manifold i skrzynie automatyczna. Nadal brak mocy chodź czasem się pojawia no i pali dużo. Jakieś pomysły. Zawory były ustawiane
Minerska 2a
04-506 Warszawa