Problem następujący. Podczas zwiększania prędkości obrotowej, światła świecą mocniej. Co robić?
Problem wystąpił raz latem, a teraz powrócił. Podczas kręcenia kierownicą słychać w kabinie odgłos jakby drgającej sprężyny i tarcia gumy. Slychac to bardziej w srodku samochodu niż stojąc na zewnątrz. Takie jak by chrupanie
Jakis czas temu zorientowałem się, spada mi uszczelka przedniej szyby, przy podszybiu. Robi się wtedy taka szczelina, że mam pewne obawy jak to się skończy w przypadku deszczu? Czy mozna to jakoś zakleić silikonem, czy tylko pogorsze sprawę?
Miałem wymieniany olej silnikowy, i mechanik kontrolnie zajrzał do zbiorniczka z płynem chłodzącym. Okazało sie, że mam tam troche oleju silnikowego czarnego, przepracowanego. Wiem, że to może być oznaka uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ale czy wtedy nie powinny być ślady płynu chlodzącego w oleju? Olej wygladał normalnie.
Witam. Planuje podładować akumulator, ale w tym celu muszę go wyjąć z samochodu. Czy mam spodziewać się jakiś błędów jak podłączę go znowu?
Witam w Grudniu robiłem remont silnika w Renault clio 1,5 dci z 2002 zaczeło sie że samochód kopcił na siwo i brał olej mechanik stwerdził że to będzie wina turbiny kupiłem regenerowaną turbine ale to nić nie dało następnie mechanik naciągnął mnie na wymianę uszczelniaczy zaworów a przy okazji wymianę rozrządu tez nic nie dało po czym stwierdził że teraz zostały pierścienie w końcu zrobił cały remont silnika w sumie dałem 6000 zł przejechałem około 1500 km wymieniłem olej przejechałem nastepne 1000km i pojechałem na przegląd bo mi się skończył tam kilka krotnie diagnosta przegazowywał silnik na wysokich obrotach nie wiem po co i przegląd przeszedł ale od tamtej pory jak silnik dostanie temperaturę zaczyna kopcić znowu na siwo moje pytanie czy przez te przegazowanie nie uszkodził mi znowu silnika i odnowa trzeba robić remont
Jeżynowa 15
31-979 Krakow