POWRÓT

Pytania kierowców (4)

  • VW GOLF V 2.0 TDI 140km BKD: Wyciek plynu chlodniczego golf v 2.0 tdi bkd

    Mam dosyć poważny problem. Płyn chłodniczy ucieka i zostaje na skrzyni. Nie jestem w stanie zlokalizować skąd to może lecieć hmm . Najpierw wymieniłem króciec, który znajduje się zaraz obok silnika ( wymieniałem w serwisie razz2 ) panowie, którzy sprawdzali układ, stwierdzili że do wymiany będzie jeszcze chłodnica, bo z niej kapie. Wymieniłem chłodnice oraz króćce dochodzące do nagrzewnicy ( tu już wymieniałem w warsztacie ze względów pieniężnych ) ponieważ tam również ciekło. Po wymianie jeden dzień było ok. Następnego zaglądam pod maskę, nie ma płynu w zbiorniczku, ale za to jest go "trochę" na skrzyni, bo pewnie więcej skapało na ziemię. Dodam, że wcześniej przed wymianą chłodnicy i tych dwóch króćców, słyszałem jakby przelewała mi się woda w pod maską. Po wymianie usterka ustała, ale problem jest dalej ten sam. Nie dość, że płyn chłodniczy wycieka, to strasznie go zasysa, nawet cały zbiornik na parę kilometrów. Myślałem na początku, że układ może być zapowietrzony, ale po dolaniu prawie 2l płynu chłodniczego chyba powinien się odpowietrzyć? W zbiorniczku nie czuć spalin, na bagnecie czy na korku nie ma śladów by ten płyn się jakoś dostawał do silnika. Auto nie kopci, ma moc. Wymieniałem również korek od zbiorniczka, ale to i tak nic nie dało. Wszystkie węże sprawdzałem i były suche. Już nie mam sił i pomysłów co to może być.

    Odpowiedzi (4)


  • Citroen Jumper 2.2 HDI: olej z wydechu

    Witam, samochód po odpaleniu za którymś razem dopiero, nie chce się wkręcić na obroty oraz z wydechu wylatuje olej z dymem. Co mogło się stać tak z dnia na dzień?

    Odpowiedzi (12)


  • Volvo s 60 2001: Falowanie obrotów po odpaleniu na ciepłym silniku

    Volvo s 60 2001rok 140 km benzyna na rozgrzanym silniku po odpaleniu obroty spadają jakby miał zaraz zgasnąć oraz przy skręcie kołami tez falują bardzo ale tylko na rozgrzanym na zimnym jest wszystko ok

    Odpowiedzi (3)


  • Volvo V 50 2009 r silnik 2,0 136 KM: Dymi na niebiesko szary kolor

    Dzień dobry. Przy porannym rozruchu silnik pracuje nierówno i dymi na niebiesko szary kolor po upływie 2 min wraca do normalnej pracy i nie dymi Auto ma usunięty DPF są nowe świece żarowe. Na 3 tys km zużycie 0,5 l oleju. Aha podczas jazdy chociaż teraz na ten moment od miesiąca tego nie ma auto nie reaguje na gaz tak jak by odłączono turbinę Po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika Wszystko wraca do normy. Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną w/w usterek.

    Odpowiedzi (2)


<>
ODPOWIEDZI

DIESEL-SERVICE Robert Kochanowski
opinie: 6 ******

Dąbrowskiego 34
93-001 Łódź