Witam:) Wymieniałem ostatnio końcówkę drążka kierowniczego przy mojej Thalii i okazało się że gwint na drążku kierowniczym został zerwany w miejscu tej nakrętki która jest używana przy regulacji zbieżności (nie ma go-przy zakręcaniu nakrętki gwint się obrobił ) (wiem,wiem to się lekko zakręca ale akurat się zerwało ).Znajomy akurat miał oryginalną nakrętkę tego drążka niemal 2 razy szerszą niż ja miałem.Użyłem jej zamiast tamtej i dokręciłem z "czuciem" . Zastanawia mnie czy to jest bezpieczne i czy na nakrętka nie odkręci się? (Drążek jest jak nowy (brak luzu) a kupno nowego wolałbym ominąć :)) Pozdrawiam :)
1. Wysokie obroty po odpaleniu auta, które utrzymują się po rozgrzaniu silnika 2. Luźny, sztywny nie sprężysty, pedał gazu 3. Sztywny pedał sprzęgła, wymaga większej siły nacisku 4. Sztywny pedał hamulca Dziękuję
Często, moim zdaniem zbyt często, nie chce wejść wsteczny bieg. Muszę włączyć ponownie sprzęgło i wówczas wchodzi. Pozostałe biegi wchodzą bez kłopotów. Tak jest od początku. Samochód ma 25 000 km przebiegu.Skrzynia 5 biegów. Auto jest na gwarancji. Serwis odmawia naprawy twierdząc, że tak może się dziać. Uważam,że brak synchronizacji wstecznego biegu nie powinien powodować takich problemów.
Nie równo pracuje na wolnych obrotach ,wyskoczyła kontrolka silnika i podpięty komputer wskazał na 3 cylinder nie pali, po wymianie świec dalej chodzi nie równo. Co jak i gdzie szukać?
Jak przestawić światła z anglika na Europę w Audi a6 c7 2015r? Pozdrawiam
Ul. Załęska 30b
35-322 Rzeszów